رواية آسر الحياة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية اسر الحياه

­ ­ ­ ­ ­

الموجود علي طاولتها ويجلس بمنتهي الهدوء رفعت انظارها لهذا الشخص فوجدته هو نفسه الشخص الذي اصطدم بها من قبل وتعامل معها بعجرفة فامتعضت ملامحها علي الفور وهتفت قائلة ببرود :- خير !
الشخص بابتسامة واسعة :- صباح الخير الاول .
چيرمين باستفزاز :- حضرتك عاوز ايه وياريت تقول بسرعة لو سمحت عشان مش فاضية .

close

 

الشخص بنفس الابتسامة :- تمام كنت جاي اعتذر لحضرتك عن اسلوبي المرة اللي فاتت صدقيني انا مش كدة خالص .
ابتسمت چيرمين بداخلها بخبث وادركت انه وقع في سحر جمالها المغوي كباقي الرجال ولكنها لم تظهر اياً من هذا علي ملامحها وهتفت قائلة ببرود :- اعتذار حضرتك.مش مقبول واتفضل من هنا .
الشخص بنظرات اعجاب :- معقولة جميلة النادي مش هتيجي علي نفسها وتقبل اعتذاري انا طالب بس فرصة واحدة اثبتلك

 

فيها اني حقيقي مكنتش اقصد اتكلم بالاسلوب دة .
چيرمين بابتسامة خبيثة :- دة انت متابع بقا .
الشخص باعجاب ونظرات متفحصة جريئة لتفاصيل جسدها :- طبعاً وهو مين ميتمناش قرب اجمل واحلي واشيك بنت ف النادي كله .

 

وهنا ارتفعت معدلات الغرور لدي چيرمين وابتسمت ابتسامة جميلة يشوبها الخبث وهي تقول :- عشان كنت ذوق المرادي انا سامحتك وكأن دي اول مرة نتقابل فيها ثم مدت له كف يدها كبادرة صلح وهي تقول بابتسامة ناعمة :- چيرمين .
صالحها هو ايضاً وهو يبتسم ابتسامة تحمل في طياتها الكثير :- راشد .. راشد والي ..
************************************************

 

ف منزل جاسم :-
كانت حياة في المنزل بمفردها بعد ان ذهبت اية وجاسم كانت تشعر ببعض الارهاق والدوار قليلاً في بادئ الامر ولكن الامر يزداد سوءاً نهضت من الفراش وهي تشعر بتعب شديد وتثاقل فقررت ان تأخذ حماماً بارداً حتي تنتعش دلفت الي المرحاض واخذت حمامها ثم خرجت وارتدت ملابسها وبعد ان انتهت سمعت صوت جرس المنزل يرن تعجبت حياة فمنذ ان اتت الي هذا

 

المنزل لم يطرق احد الباب عليهم فهي علمت من اية مسبقاً انه لايوجد اقارب لهم وليس لهم اختلاط بالجيران اطلاقاً توقفت حياة عن التفكير وفاقت من شرودها علي صوت رنين جرس المنزل مرة اخري فقررت ان تذهب لتري من الطارق تحاملت علي نفسها وخرجت من غرفتها وصلت الي باب المنزل وقامت بفتحه فوجدت امامها اخر شخص تتمني رؤيته وجدت من تبغضه وتكره وجوده بجانبها وهو يقف امامها ويتفحصها بنظراته الجريئة التي تبغضها بينما هو كان سارح في كل شئ بها في كل

 

تفصيلة بها سارح في جسدها الهزيل .. تفاصيلها الانثوية الرقيقة .. ملامحها .. ملامح وجهها البرئ والجميل .. عيناها واااةة من عيناها بها سحر خاص بها يشعر ان سحر عيناها يجذبه لها اكثر .. شعرها الاسوذ الطويل المبلل وقطرات الماء التي تتساقط منه .. لم يترك بها تفصيلة لم يتفحصها ولم يستطع ان يداري نظرات الاعجاب والرغبة التي تطل من عيناه افاق من شروده سريعاً ودلف واغلق الباب خلفه ارتعشت حياة من تلك الحركة المفاجئة ونظرت له بصدمة ورعب وهي تقول :- انت

 

بتعمل ايه هنا اطلع برة .
ابتسم ابتسامة مستفزة وتجاهل حديثها قائلاً باستفزاز :- الف سلامة عليكي سمعت انك تعبانة شوية خير ؟
نظرت له بعنف ثم قالت بانفعال :- انت مسمعتش انا قولت ايه بقولك اطلع برة والا هصوت والم عليك الناس .
اسر ببرود :- ياريت تصوتي عشان وقتها اقول ان انتي اللي خلتيني اجي هنا وانه بمزاجك وشوفي مين من الجيران هيصدقك ومحدش اصلاً عارفك هنا وشوفي كمان صحاب البيت اللي انتي فيه هيتصدموا فيكي ازاي لما يعرفوا .. هاا لسة حابة تصوتي

 

.
ظلت تنظر له بصدمة ثم انفجرت به وهي تقول بعصبية :- انت عاوز مني ايه ماترحمني بقا يااخي وتبعد عني انا مش بطيق اشوفك قدامي .
اقترب منها علي فجأة فشهقت برعب وهي تتراجع للخلف وكادت ان تسقط ولكنه حاوطها بذراعيه من خصرها وضمها اليه

 

بقوة فأصبحت بين احضانه وضعت يدها علي صدره وهي تحاول ان تبعده عنها قائلة :- ابعد عني انت عاوز مني ايه يابني ادم .
قربها اكثر منه وهمس ف اذنها بنعومة :- انا نبهتك اكتر من مرة من قلبتي وانتي مش بتسمعي الكلام اما بالنسبة للي انا عايزه ف دة مينفعش يتقال شفوي دة لازم شرح عملي دقيق وانا جاي النهاردة عشان اشرحلك ياا يويو .
كانت حقاً تصارع لكي تبعده عنها ولكنه كالجبل ولم يهتز او يتأثر بتلك المحاولات ولكن ماان انهي جملته حتي سكنت تماماً

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top