رواية روح جحيمي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

روح جحيمي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

تركه يحي وهو بيبصله بضيق بص لروح قرب منها وقال
– يلا يا روح
– رايحين فين .. حبيت المكان هنا اوى

close

 

 

– هنرجع يلا
قالت بحزن – بسرعه دى
خدها وهو ماسكها من كتفها عشان متقعش وضممها ليه ومشي وسابهم

 

 

ترجل يحي من السياره وهو ساند روح عشان متقعش
– انت جبتنا هنا لى أنا عايزه اتفسح
– تأيه يا اختى

 

 

– اتفسسح
– بكره هفسحك حاضر

 

خدها وطلعها على اوضته وسابها ونزل قال لأحد الخادمات

-There is a rivet hangover يوجد برشام اثار الثماله
-yes , sir أجل سيد

 

-Bring it احضريه
اومأت بالطاعة مشي ولما دخل الاوضه لقا روح واقفه وبتهوى بايدها

 

– الجو حر هنا اوى
قالتها وهى بتفك سوسه الفستان اتصدم يحي وقرب منها مسك ايدها قبل أنا تقلعه وقال
– بتعملى اى

 

ابتسمت ببلاها قالت – هغير
– مش هنا
– قلعنى

 

اتسعت عيناه بصدمه من طلبها وقال
– هو يوم اسود
قالت بحزن طفولى – يلا انا حرانه اوى

 

– هشغل التكيف
– لا انا عايزه اقلع الفستان ده
جت تقلعه مسك يحي ايدها علطول فزقته بعيد عنها واتكعبلو وقعو على السرير

وكانت روح فوقه رفعت وشها من الى صدره وبصتله وهو كان متوتر من وضعهم – شكلك جميل عن قرب يا يحي

 

كان بيبعد عينه عينها سمع صوت طرقات على الباب وكانت احدى الخادمات
-Sir, I brought you what you asked for سيدى احضرت لك ما طلبته
نظر يخي لروح بشده امسك بالغطاء وقلبها ليصبح فوقها والغطاء يخبأهم قال

 

-Let him come and pick him up later دعيه سأتى وأخذه فى وقت لاحق
– okay , sir حسنا سيدى

 

بصت روح ليحي باستغراب من فعلته ليصبح فوقها ابتسمت ببلاها بعدين قلبته وبقيت فوقه
بصلها يحي وهى سكرانه ولا تحمل راسها وقعت بوجهها عليه والتصقت شفتاهم
اتسعت عين يحي بصدمه ومسك فى الغطاء بقبضته وهو يحاول منع نفسه قدر الامكان لا يستطيع أبعادها ولا يستطيع أن يقترب .. كان شعرها ينسدل على

 

وجهه
بعدت روح قليلا بصتله لقت احمر شفاها طبع عليه ابتسمت
– روح قومى عشان متندميش

 

– ششش
حطت صبعها على بقه بتمنع من الكلام قربت منها ولصقت شفتاها به من جديد اتسعت عينا يحي وهى بيشتد قبضته بصتله روح والتقت عيناهم
غمضت عينها وباسته اتصدم بصلها بشده تحررت قبضته تدريجيا وكأن قواه قد خارت

 

رفع ايده الى عنقها وقربها منه وباسها وهو يلتهم شفتاها مخطلته باحمر شفاها بعد شعرها لورا الى كان بيعيقه وتعمق فى قبلته
حطت ايدها على صدره وهى تبعده عنها عشان تاخد نفسها
بصلها يحي كانت شفتها حمراء بشده لعنفه معها .. رجع سعرها ورا ودنها وكان صدره بيطلع وينزل وانفايه شديده السخونه كان الضعف تملكه وهو ينظر لها

 

 

بعد الغطا عنهم وشالها حطها على السرير وهى تنام وهو فوقها تجمعهم قبله عميقه
ليقترب من عنقها ويقبله بحب يضع علامات امتلاكه سار بأيده على فستانها للأعلى مسكه من عند كتفها ونزله وهى مستسلمه له ليعود فى تقبليها مد زراعه عند الكمود وقفل النور

 

فى مكان أخر فى الصباح كان عماد فى أحد رحلاته الخاصه بالعمل وكان معاه وليد ابن اخيه مرافقه قال
– عمى هو انت جايبنى معاك هنا لي قلتلك أنا مش قد شغل مصر ده انا أخرى اشرف على الأراضى فى الصعيد
– وانا عايزك فى كده .. مش هيفرق شغلك هنا من هناك .. هو نفس الحاجه .. عايزك بس تشرف على البضاعه دى بردو وإن كانت مغشوشه ولا لا

 

كانو واقفين أمام عربيه كبيره ورجاله بينزله اقفاص عنب قال
– حاضر
ابتسم عماد وربت على كتفه سمع تلفونه بيرن خرجه ولما شاف صاحب الرقم رد دون انتظار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top