رواية صغيرتي المتمردة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

يلا هناخد غفران في طريقنا قبل م نروح الشركة
غيث : تمام يلا و سبقتهم هند عند العربية
غيث وهو بيمسك إيديها ينبهها : انا مش عاوزة كلام مع حد إنتي فاهمة
غفران بتحدي : و دا ليه إن شاء الله

close

 

غيث : من غير ليه تقولي حاضر و خلاص و لو عرفت يا غفران انك كلمتي حد مش هيحصل كويس
غفران بعناد : اي مش أكلم صحابي مثلا
غيث بعصبيه : إنتي فاهمة قصدي انا مش عاوز دلع البنات بتاعك دا و تركها قبل أن تنطق حرفا
غفران : واحد غبي ….

 

غيث : سمعتك وبلاش أرجع عشان مش تزعلي و خلصي يلا انا مش فاضي لشغل العيال بتاعك دا
غفران بتذمر طفولي : اوووووووف
و بعد دقائق من الصمت الذي كان يعم المكان وصلوا مكان جامعة غفران
هند : هنبقى نيجي ناخدك يا حبيبتى عشان نروح سوى

 

غفران بابتسامه : ماشي يا حبيبتي
و نزلت لكن وقفها نفس الدكتور ..
غيث و هو شايف دا نزل و ملامحه لا تبشر خيرا
هند : اهدى يا غيث و نزلت وراه بسرعة
غيث و هو بيمسك إيد غفران بحدة : مين دا

 

أحمد : إنت اللي مين
غفران بتسرع وهي قاصدة تغيظ غيث : دا غيث إبن عمي يا دكتور
أحمد : طايب أنا عندي طلب يا أستاذ غيث لوسمحت
غيث بتعجب و توعد ل غفران : اي هو

 

أحمد : انا طالب إيد الآنسة غفران بنت عمك
غفران بصد”مة و لم تدرك أن الأمور ستصل إلى هذا الحد
غيث بغضب جحيمي: إنت بتقول إييي يا روح أمك انت جاي تطلب إيد مراتييييي و ……..

يتبع..

 

أحمد : انا طالب ايد الآنسه غفران بنت عمك
غفران بصد”مة و لم تدرك أن الأمور ستصل إلى هذا الحد
غيث بغضب جحيمي : إنت بتقول اي يا روح أمك انت جاي طالب إيد مراتي و انقض عليه
غفران بخو’ف : غيث عشان خاطري سيبه هو مكانش يعرف

 

هند : غيث خلاص سيبه هو أكيد مكنش يعرف و هي بتشده سيبه بقى
غيث بغضب و هو بيبعد عنه : انا لو شوفتك قريب منها بس مش هيحصل ليك كويس و شدها بقو’ة
غفران : سيب إيدي يا غيث بتو”جعني
غيث بصوت جهورى : انا مش عاوز أسمع صوتك خالص اركبي مفيش ز’فت جامعة من هنا و رايح
غفران : إنت بتقول اي هتقعدني من تعليمي ولا اي لا انت اكيد اتجننت

 

غيث وهو يمسح وشه بغضب جحيمي : إنتي شكلك متعرفيش مين غيث الشناوي كويس و بلاش تخلي قسو’تي تكون أساس العلاقة بينا
هند وهي تحاول أن تهدأ الأمور التي أشعلتها نير”ان الغيرة و تلك الغيث الذي لم يستطيع كبح جماح مشاعره لأول مرة
هند : اهدى يا غيث عشان خاطري و اقولك هناخد غفران معانا الشركة تغير جو و بلاش جامعة انهاردة

 

غفران وهي تنظر إليه نظرة تحدي و كادت أن تنطق
هند و هي بتشدها : يلااا يا غفرانتي بلاش نقف كدا
بعد دقائق وصلوا الشركة تحت غضب كلا من غفران و غيث
دخل غيث بهيبته المعتادة و نظر الجميع إلى تلك الغفران التي تدخل بتوتر و خجل الذي لا يزيدها إلا جمالا
غيث وهو بيشد’ها إليها بتملك

 

غفران بخجل و همس : شيل إيدك دي مينفعش كدا احنا قدام الناس
غيث : مسمعش صوتك خالص انتي فاهمة
هند بإبتسامة و هي تستغرب تصرفات غيث اللي بتتغير و مشاعره اللي بدأت تتحرك اللي عمرها م اتحركت تجاه أي إمرأة

 

سوى أمه
تاليا بدلع : ازيك يا غيث الشركة نورت بعد يومين الغياب دول والله
غيث ببرود : تمام يا تاليا كمان شوية تجيبي كل ورق المناقصة الجديدة عشان أراجعه
تاليا : هو جاهز لو تحب أجيبه دلوقتي

 

غيث : أظن كلامي واضح أنا بقول كمان شوية
غيث دخل المكتب و قفل الباب وراه جامد وبلغ السكرتيره انها مدخلش حد ولما مصطفى يوصل تدخله
غيث : غفراااااان ….
غفران بخضة : يلهوي يلهوي انا عارفة انها مش هتعدي على خير
أنا عارفة فينك يا جدو تيجي تاخدني من السو’اد اللي انا فيه دا

 

غيث بعصبييه شديدة : مين اللي كنتي واقفة معاه دا
غفران وهي تحاول الثبات : دا الدكتور بتاعي و هو اللي وقفني
غيث : اي اللي بينك و بينه عشان يقول كدا
غفران : إنت أكيد اتجننت هيكون بيني و بينه اي يعني دا مجرد دكتور

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top