رواية حبيبي الشبح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

حبيبي الشبح

­

وفعلا راحو كلهم ومش بقي معاها غير صابر ويونس بالعافيه طبعا علشان المرافق لازم واحد بس بس يونس عنيد جدا
تآني يوم فاطمه جت وجابت لياسمين هدوم ليها

close

 

ومبقاش فيه أحداث
بعد 3 أيام
جه معاد ياسمين إنها تخرج من المستشفى علشان بقت كويسه آوي خرجت وراحت علي البيت
دخلت كله رحب بيها ولسه صفاء محبوسه في إلاوضه بيدخلو ليها الاكل والشرب بتاعتها بس مش بتخرج

 

ياسمين دخلت عند جدها وهي رابطه دماغها بالشاش
الجد بفرحه ودموع : حبيبتي حبيبتي الف حمدلله على السلامه يا قلب جدك انشالله عدوينك

 

ياسمين ابتسمت وحضنت جدها : الله يسلمك يا جدو شوفت بنت بنتك عملت فيا ايه
الجد بغضب : هخلى نهار إللي جابوها اسود

 

ياسمين بتوعد : لا معلش يا جدو ده حقي أنا وإنا إللي هاخدو
الجد : برحتك يا قلب جدك بقولك ايه يا ياسمين في موضوع عايزه أكلمك فيه

 

ياسمين بأستغراب : موضوع إيه يا جدو
الجد : يونس طالب ايديكي
ياسمين اتصدمت : إيه

 

 

الجد لياسمين : يونس طالب ايديكي
ياسمين بصدمه : اية مين فين إزاي أمته
الجد بأستغراب : مالك يا ياسمين متركزي شويه بقولك يونس طلب ايديكي عايز يتجوزك آنتى إيه رأيك

 

ياسمين بتوتر : ما هو ماا هو إللي تشوفه يا جدو وبعدين قامت من علي السرير بسرعه وخرجت بره
الجد ضحك عليها
ياسمين دخلت اوضتها وقفلت الباب وهي بتاخد نفسها وقلبها بيدق فضلت تتضحك وتطنط وفرحانه جدا إن يونس طلب أيديها لحد ما دماغها وجعتها

 

ياسمين بوجع وهي بتحط أيديها على دماغها : آه يا دماغي إللي يحرقك يا عقراء وبعدين قالت بحب : حبيبي يا يونس إنا كنت ناويه اعذبك بس لا بلاش العمر مفهوش كتير وبعدين انا هبله اصلا يلا يلا المسامح كريم هي هييييييييييه

 

بعد شويه ياسمين خرجت من الاوضه بعد ما غيرت
وماسكه دماغها علشان فيها صداع بسيط وراحت علي اوضه ايمن خبطت : ادخل
ياسمين بأبتسامه : حضره الظابط فاضي

 

 

ايمن اتعدل علي السرير وقال بهزار : ولو مش فاضي افضالك يا باشا أنا ليا غيرك تعالي
ياسمين ضحكت وبعدين راحت قعدت في الكرسي اللي جمب السرير بس طبعا سايبين الباب مفتوح
ياسمين : عايزه اقولك حاجه

 

ايمن : جول يا برنس
ياسمين ضحكت وبعدين قالت : يونس طلب أيدي من جدو
ايمن بصدمه : يا راجل

 

ياسمين بأبتسامه : والله
ايمن : عملها إزاي إبن اللقيمه ده
ياسمين : معرفش هو جدو لسه قايلي

 

ايمن بخبث : طب وانتي ايه رايك مصممه في العذاب ولا ايه
ياسمين اتنهدت : لا خلاص أنا بحبو يا ايمن بس أنا مدايقه منو في الكدب عليا بس العمر مش في باقي لازم نعيش حياتنا مع اللي بنحبهم

 

 

ايمن ضحك : يا سيدي يا سيدي يا عيني ياعيني فين صبا تسمع الكلام ده
ياسمين : آه صح إنت ناوي تقولها أمته
ايمن : لما نرجع بعون الله

 

ياسمين : طب افرض جالها عرسان واتخطبو
ايمن بخضه : مين ده فال الله ولا فالك وبعدين قال بثقه: إنا أساسا مخلي واحد زي البغل كده واقف تحت العماره علشان يعرف مين طالع ومين نازل ولو لاقي أي شاب داخل العماره يسالو لو لاقه إن هو العريس يعمل معاه السليمه علي طول إنا مش أي حد برضو

 

ياسمين ضحكت : يا عبيط يا أهبل إنت بجد مش طبيعي
ايمن ضحك : اومال يعني اخلي البت تضيع مني

 

ياسمين : لا طبعا مينفعش
ايمن : أهو
ياسمين : طيب فين بقي الزفته عقراء

 

ايمن ضحك : عقراء مين دي
ياسمين : صفاء يا أخويا معانه الاسم مش راكب علي الشخصيه
ايمن ضحك
ياسمين : ها فينها بقي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top