رواية حبيبي الشبح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

حبيبي الشبح

­

ياسمين بزهق : طب مش كانو يحطو تليفزيون ولا حتي راديو فين أيام يا جوكر ااه يا مراري يا جدعان ياللي هنا انا جعانه ده ايه العالم قليله الذوق دي المفروض لما يخطفو حد يعملو معاه واجب إيه العالم البخيله دي اوف يارب حد يجي يخرجني من هنا بقى في نفس الوقت سمعت صوت ضرب نار بره
ياسمين بخضه : يا خرابي إيه الصوت ده استر يارب

close

 

يونس بره هو وايمن وجاسر والدعم بتاعهم بيضربو نار على رجاله الكوبرا
كانو رجاله كتير اوي
ايمن وهو بيضرب قال بصوت عالي : يااااا ولاد ال 🐕 دول زي النمل ده كأنهم بيتولدو من جديد الكوبرا ده مش سهل بجد
جاسر وهو بيضرب : طبعا مش سهل ده الكوبرا يا بني

 

بعد نص ساعه تقريبا من الضرب رجاله كتير من رجاله الكوبرا ماتو بس لسه فاضل ناس يونس شاور لجاسر بمعني غطي عليا جاسر عمل كده ويونس فضل يمشي لحد ما وصل للمكان اللي فيه ياسمين فتح الباب ودخل شافها قاعده علي الكرسي مربوطه
ياسمين بصدمه وفرحه : يونس

 

يونس ابتسم : اوووف حظك ده فله كويس إنك لابسه السلسله
ياسمين بصت للسلسله إللي هي لابسها وبعدين بصتله : آه لبساها بس ليه بتقول كده
يونس : في جهاز تتبع فعرفت اوصلك عن طريقه
ياسمين بعصبيه : والله وجاي تفتكر دلوقتي ما لما الزفت ناصر خطفني انت مجتش لحد متصبت ومره التانيه الجوكر بس فعلا زي ما بيقولو التالته تابته

 

يونس ضحك : كان عقلي واقف ساعتها ساعه ناصر وإنتي عارفه إللي حصل بيني أنا وايمن بس اديني انقذتك أهو أما الجوكر بقي
ياسمين كانت لسه هتتكلم دخلو ايمن وجاسر بعد ماخلصو علي كل الرجاله بره وطبعا كان معاهم الدعم
ياسمين بصدمه وهي بتبص لجاسر : إيه ده إنت بتعمل إيه هنا

 

ايمن : كويس إنك بخير يا ياسمين
يونس بص لياسمين : جاسر الهواري إبن عمك ياياسمين
ياسمين اتصدمت : نعم إبن عمي أنا

 

جاسر : آه إبن عمك ياياسمين
ياسمين : طب طب ازاي

 

يونس: هنفهمك كل حاجه بس نفكك الأول ونخرج من هنا وراح علشان يفكها
صوت من وراهم : اهلا اهلا اهلا منورين يا شباب
كلهم بصو وراهم واتصدمو لما لاقو الكوبرا

 

الكوبرا : اهلا اهلا يا شباب
كلهم بصو ليه بصدمه
الكوبرا بأبتسامه مستفزه: منورين والله

 

يونس ببرود: بس إنت لا
الكوبرا بضحك : كده بردو يا شبح دنا حتي بحبك
ايمن وشوش جاسر : هو مين ده

 

جاسر بغل : الكوبرا
ايمن بصدمه : يا راجل هو ده بقي
جاسر هز دماغه بهدو

 

ايمن بص علي شكله: وهو ماله لابس زي الحراميه إللي في أمريكا كده ليه إيه جو مستر اكس ده
ياسمين بصتله : ونبي يا بني أنا بردو قولت كده لما شوفتو
الكوبرا : لآسف انتو دخلتو عريان الاسد يبقو كلكو لازم تموتو

 

يونس باستفزاز: ياما تصدق خوفنا خوفتنا بجد
ياسمين بخوف : أنا خايفه أنا خايفه متجمعش
الكوبرا بغضب : لازم تخاف علشان أنا الكوبرا

 

يونس قرب منه وقال ببرود: طظ
الكوبرا غضب جدا وجاي يضرب يونس بالمسدس جاسر بحركه سريعه ضربو بالمسدس بتاعه طلقه في ايده
الكوبرا رمي المسدس من أيده بوجع وصريخ من الم أيده

 

رجاله الكوبرا كانو لسه هيطلعو المسدسات ويضربوه يونس وايمن ضربو كل واحد فيهم طلقه في دماغه
جاسر قرب من الكوبرا ومسكه من هدومه بغل : دنا دخت عليك السبع دوخات خلاص هننزل مصر وهتشرف علي مشنقه عشماوي
الكوبرا ضحك : تصدق ضحكتنى أنا الكوبرا يعني مامتوش بسهوله

 

ايمن راح قدامه : ياجدع متقولش كده هتموت يعني هتموت كده كده التعابين ديتها طلقه وخلاص بس إحنا رجاله قانون وإنت مطلوب القبض عليك في كذا دولة بس مصر هتقوم بالمهمة العظيمه دي تسمحلي كده وراح غرز حقنه مخدر في رقبه الكوبرا علي فجاه الكوبرا وقع علي الارض
يونس بصله بصدمه : إنت عملت إيه ياخربيت أمك

 

ايمن : معملتش حاجه دي حقنه مخدره بس علشان ننقله مصر برحتنا الحقنه دي تنيم جمل يعني مش هيصحى دلوقتي
يونس : ماشي
ياسمين : ممكن تكوني طيب
يونس فكها

 

ياسمين قامت وقفت وقالت : أنا عايزه ارجع مصر دلوقتي عابزه ارجع بيت أبويا وأمي
جاسر: بس يا سمين قاطعته ياسمين بعصبيه : إنت بذات متتكلمش يا كداب كلكو كدابين أنا لعبه في ايدكوا صح تقولولها تروح يمين تروح شمال تروح لا إنت وهو أنا مش لعبه في أيد حد واديك أهو يا أستاذ جاسر أو يا جوكر بقي معاك آتنين من أكبر رجال المافيا وانت يا يونس بقي معاك ناصر كده خلصتو المهمة

 

بتاعتكو مش عايزه أشوف وش حد فيكو أنا هرجع بيت أبويا وأمي ومحدش ليه دعوه بيا فاهمين
يونس بسرعه : ياسمين انتي عارفه اللي فيها صح مش عارفه ان اللوا هو إللي قال علي المهمه دي وإحنا ملناش ذنب وعرفتك كل حاجه مكدبتش عليكي
ياسمين : لا كدبت وكدبت كمان لما عرفتنيش إنك تعرف الجوكر
يونس : إحنا عملنا كل ده علشان نحميكي يا ياسمين

 

ياسمين بزعيق : تحموني من إيه ها تحموني من إيه هو إنا إللي دخلت نفسي في الحورات بتاعتكو دي مش انتو إللي دخلتوني قصرو أنا عايزه ارجع مصر دلوقتي علشان ارجع شقة ابويا وامي ماشي
جاسر : طيب ياسمين انتي مش هتيجي تشوفي اهلك

 

ياسمين بسخريه دموع : اهلي هما فين اهلي دول اهلي اللي مسالوش علي ابويا وامي عايشين ولا ميتين والله واعلم دلوقتي زمانهم عرفو ولا لا بس يا جاسر أنا مليش أهل ومش عايزه أعرف حد فيهم اللي كان عايز يعرف من الأول كان دور علينا ومكنوش سابوني لوحدي حتي لو معرفوش إن بابا وماما ماتو بس أنا مش عايزه أعرف حد فيهم ولا حتي اعرفكو وراحت خرجت من المصنع

 

التلاته بصو عليها بحزن
يونس بحزن : شكلي هرجع لنقطه الصفر تآني
جاسر بحزن : وأنا مش هعرف اخليها تسامحني ولا حتي تيجي تشوفي أهلها

 

ايمن بحزن وغباء : وانا مش هعرف أتقدم لصبا يونس وجاسر بصو ليه بغضب ايمن بسرعه : علشان يعني ياسمين زعلانه وكده آنتو فاهمتو اية وبلع ريقه بتوتر
يونس : نرجع مصر بس ونسيب كل حاجه بظروفها

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top