رواية حبيبي الشبح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

حبيبي الشبح

­

ايمن : ملوش لزوم يا طنط مش عايزين نتعب حضرتك أنا هقوم أعملها
إم صبا : لا مفيش تعب ولا حاجه يا بنتي دي ياسمين دي زي بنتي بظبط بس هو آنتي إسمك اية يا حبيبتي

close

 

ايمن بتوتر : ها اسمي اسمي سوزان يا طنط سوزان
إن صبا بأبتسامه : عاشت الاسامي يا حبيبتي بعد اذنك بقي هروح اعمل الاكل
ايمن : اتفضلي يا طنط

 

أم صبا مشيت
وبقيت صبا مع ايمن : أنا هخش أجيب ميه علشان أعملها كمادات
ايمن : مش عايزين نتعبك يا حبيبتي انا هعملها

صبا بأبتسامه جميله : لا مفيش تعب ولا حاجه ده واجبي ودخلت المطبخ
أيمن بص ناحيتها وسرح في ضحكتها : يخربيت ام ضحكتك ايه القمر ده
ايمن فاق وبعدين قال : احم احم ممكن معلش تخليكي معاها لحد مانزل اجيب ليها الدوا

 

صبا بأبتسامه جننت ايمن اكتر: اكيد طبعا بس هتعرفي تلاقي صيدليه هنا
ايمن : آه شوفت وآحده وأنا جايه قريبه هجيب منها
صبا برقه : ماشي حبيبتي

ايمن جري علي تحت قبل ما ينهار قدام رقت صبا
وصل الصيدله
ايمن نسي انو لابس نقاب واتكلم بصوته الرجولي : أنا عايز الدوا اللي في الروشته ده من فضلك
دكتور الصيدليه بصلة بصدمه من صوته واستغرب ايمن خد بالو وغير نبره صوته علطول
ايمن : احم كح كح كح معلش كح كح زوري وجعني شويه معندكش حاجه للزور ونبي ينوبك ثواب وكمان جبلي الدوا إللي في الروشته ده

 

الدكتور بأبتسامه : أكيد طبعا ثانيه واحدة الدكتور دخل يجيب الدوا
ايمن نفخ وهو بياخد نفسو : اوف إللي أنا عملتو ده كنت هروح في داهيه بعد كده حط أيده علي النقاب بخنقه : مش عارفه بيستحملوه إزاي ده حاجة قرف وفضل يشد فيه فجاه الدكتور طلع وايمن اتخض وعمل نفسو بيعدل النقاب
الدكتور بأبتسامه : اتفضلي يا انسه هو حضرتك انسه ولا مدام

 

ايمن بصوت انوثى وهو بياخد منو الشنطه : انسه يا أخويا انسه
الدكتور بص علي جسمه إللي مليان عضلات : بس حضرتك جسمك مش جسم ست أبدا

 

 

ايمن بتوتر: آه منا بروح الجيم آتنين وخميس وملتزمه آوي زي الصيام كده
الدكتور بأستغراب : طب حضرتك منقبة بتروحي جيم ليه
ايمن في سرو : لا ده انت راجل رخم بقي رجع بعد كده قال بصوت انوثى : عادي يا أخويا هو أنا علشان منقبة مش يبقي ليا نفس اروح الجيم ولا إيه حسابك كام

 

بقي علشان البت إللي هتموت فوق دي
الدكتور قاله الحساب ايمن نسي وطلع الفيزا بتاعته
الدكتور مسك الفيزا ودفع وبعد كده بص فيها : هو مين ايمن ده حضرتك

 

ايمن : ها ايمن ايمن جوزي جوزي
الدكتور : جوزك إزاي يا فندم وحضرتك بتقولي أنك انسه
ايمن : ها آه ماهو ماهو جوزي في الرضاعه بقي

 

الدكتور : في الرضاعه إزاي يعني يا فندم
ايمن وهو بياخد منه الفيزا : زي السكر في الشاي يا أخويا هات بقي وبعد كده خرج من الصيدليه
ايمن بضيق : ابو اللي جابك دكتور غتت

 

 

وبعد كده طلع لشقه ياسمين لاقي صبا بتعملها كمادات
ايمن : شكرا ليكي جدا يا دكتوره
صبا بأبتسامه : الشكر لله أنا معملتش حاجه ده واجبي الحراره نزلت شويه الحمدالله أنا هستاذن بقي وهبقي اجي نص ساعة كده أنا وماما تكون فاقت علشان تاكل وتاخد الدوا وتخلي بالك منها ويستحسن إنك تباتي معاها ولا حضرتك عندك مانع علشان هي لازم تعمل كمادات بليل علشان الحراره تنزل خالص

 

 

ايمن : لا لا ابدا حبيبتي هبات وهشيلها في عيني انتي متعرفيش هي غاليه عليا آوي
صبا : ربنا يخليكو لبعض بعد اذنك بقي
ايمن : اتفضلي صبا خرجت وقفلت الباب وراها

 

يونس فجأه ظهر وقال لأيمن : الحب يا أمير
ايمن اتخض : خضتني ياعم
يونس : فوق يا باشا إحنا هنا في مهمه

 

ايمن : مش عارف إللي حصلي يا يونس لما شوفتها حسيت بحاجه حلوه كده لما بس اتكلمت معايا
يونس : ادعي ربنا انو ميكونش اللي في بالي علشان مينفعش خالص دلوقتي
ايمن : ليه يعني مينفعش
يونس : إنت ناسي الانتقام ولا إيه

 

ايمن : سابها علي الله
يونس : ونعم بالله وبعد كده قال بضحك : بس شكلك وانت عامل صوت بنت كان يموت من الضحك وضحك
ايمن بضحك وغمزه : عجبتك صح

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top