رواية جحيم ابن عمي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

ملحوظه(وليد اتغير وبقا واحد تاني وبقآ شخص تاني ورجع لربنا ومبقاش يسيب فرض غير لما يصلي وبقا شخص كويس ف فتره صغيره ياترا هيحصل حاجه ف حياه وليد يخلي يرجع تاني لحياتو اللي سابها ولا القدر لي راي تاني)
عند مؤمن ونور
نور.. عامل اي يامؤمن
مؤمن.. وحشتيني يانور عيني

close

 

نور بكسوف.. ونت كمان يامؤمن
مؤمن.. بتعملي اي
نور بتنهيده.. مؤمن ف واحد متقدملي ونا مش عايزا
مؤمن بصدمه.. يعني ايييي

 

نور.. انا تعبت يامؤمن تعبت
مؤمن.. اشش اهدي انا جاي حالا
وقفل معا نور
ولبس فورا وخرج ووصل بيت نور

 

نور.. انت مجنون الل جابك هنا
مؤمن.. جاي وبقولك م هغلط الغلطه مرتين
نور.. يعني
مؤمن.. جاي اتقدملك يخطيبتي

 

وفعلا قعد مع ابوها وحكالو عن نفسه وان ابدا يشتغل وان بيحب نور حقيقي و ابو نور شاف الحب الحقيقي ف عيون مؤمن
وهنا قصه مؤمن ونور خلصت
عند فيروز
فيروز كانت بتتمشي ف الشوارع وكانت تايهه وان ازاي سلمتو نفسها وان دا حرام اصلا

 

فيروز.. سامحني يارب سامحني
وفضلت تعيط
عند جبل
كان بيتمشا بردو وكان بيفكر ف ذكرياته مع حبيبته قلبه فيروز وكان حزين عل اللي حصل دآ

 

عند فيروز
فيروز.. نا لازم امشي من المكان داا مش هخلي يعرف مكاني انسي بقا يافيروز هو بطل يحبك
وفجاه حست بتعب ف معدتها

 

فيروز لنفسها… لالالا مستحيل يافيروز
وفجاه راحت تعمل تحليل دم واستنت شويا وبعدين النتيجه طلعت وبالفعل حامل اتصدمت انها حامل
وفعلا جهزت شنطتها وكلمت كيان الظابط
كيان. في اي يافيروز حصل حاجه

 

فيروز.. كيان ممكن اشوفك لازم اقابلك
كيان.. تمام هستناكي ف كافيه****تعرفيه
فيروز.. اه عارفه
كيان.. هستناكي

 

وفعلا وصلت الكافيه الي قالها عليه كيان
فيروز.. كنت عايزا اطلب منك طلب
كيان.. انا تحت امرك
فيروز بتهنيده.. تتجوزني ياكيان
كيان اتصدم وغضب.. نعممم

 

فيروز.. انت لازم تتجوزني ياكيان
كيان.. نتي بتقولي ايي
فيروز.. كيان انا حامل ونت لازم تتجوزني ولا الناس هتتكلم عني ويقولو ازاي مطلقه وحامل

 

كيان بصدمه.. نتي نتي حامل
فيروز بحزن.. للاسف حامل
كيان.. موافق
وفعلا عملو اجراءت كتب الكتاب وفعلا اتجوزو
فيروز.. انا اسفه ان خليتك تت

 

كيان بمقاطعه.. بطلي هبل انتي خلاص بقيتي مراتي وغير كدا انتي زي اختي
فيروز.. تسلم يكبير
كيان.. ليكي قد اي حامل

 

فيروز.. مش عارفه انا ليا فتره بحس بتعب
كيان.. مم ماشي يلا بينا

 

وفعلا انتلقو اللي امريكا
عند جبل
كان حزين ندم ان سابها ومشي بس بدا يفوق لنفسه وبدا يرجع تاني لشخصيته الكبرياء والغرور
عند فيروز
كانت بتجيب لبس للبيبي وكانت تعبانه اوي والحمل كان تعبها ومكنتش بتقوم كتير

 

وكيان كان بيساعدها وبيحب يقعد معاها
فيروز.. تعبت اوي ياكيان امتي بنت الكل* تيجي بقاا
كيان بضحك..بنتي تعمل اللي هي عايزا
فيروز..انا لسه ف الشهر الرابع انا تعبت اوي ياكيان

 

كيان بيطمنها.. خلاص فاضل تكه وحبيبت قلبنا تيجي
فيروز بتعب.. يارب ياكيان بقا
كيان.. اطلع اجبلك اي

 

فيروز.. انا بتوحم عل فرواله
كيان بستغراب.. فرواله
فيروز بضحك.. اه فرواله يلاا انزل هتلي

 

كيان.. حاضر يست
فيروز فضلت تتضحك ان كل شويا تنزل كيان يجبلها حاجه
كيان بتعب.. لا انا تعبت دا بنتك دي شكلها حالفه تتعبني
فيروز ببراءه.. اعمل اي يكيان هي اللي عايزاا

 

كيان بغيظ.. انتي عيله بارده
فيروز.. خلاص بقا
كيان بضحك.. طيب انا هنام

 

فيروز.. ماشي
كيان فعلا نام عشان لي يومين مكنش بينام
فيروز كانت بتتفرج عل التلفزيون وبتتضحك كانت بتتفرج عل مسلسل تركي كوميدي
بعد فتره

 

فيروز نامت من التعب
عند النمر(جبل)
جبل.. يعني اي الصفقه ضاعت
الشخص ببرود.. اعمل اي يعني ياباشا

 

جبل بغضب.. امشي اطلع برههه( كمل بعصبيه) ماشي ماشي انا هوريك ازاي تتكلم معايا ببرود كدا
وفجاه تلفونه رن
جبل.. اي ياروح
روح.. اي يبرنس فينك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top