رواية جحيم ابن عمي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

جبل.. عشان وسكت
فيروز.. استناني يابابا انا همشي معاك انا ومؤمن هسافر معاك فرنسه (ووجهت الكلام لجبل) ونت هتطلقني حالا
جبل بغضب.. انتي طالق طالق طالق
فيروز.. اخيرا يخي بقيت حره بعد اذنك

close

 

ومشيت بحزن
جبل بغضب.. انا هوريك يامنير الكلب
وخرج
وابو فيروز استناها
فيروز كانت حزينه ان طلقها بس فرحانه ان بقت حره رنت عل مؤمن
فيروز.. مؤمن

 

مؤمن.. اي يحبيبي
فيروز.. يلا جهز شنطتك عشان بابا جه وهيخدنا معا فرنسا
مؤمن.. جه امتي

فيروز.. بعدين احكيلك
مؤمن.. طب وجبل
فيروز بحزن.. انسا حاجه اسمها جبل جبل خلاص طلقني
مؤمن بحزن عل اخته.. طيب يحبيبي هجهز وتعالو خدوني
فيروز.. تمام

 

ولبست وجهزت شنطتها وخرجت
فيروز.. يلا يابابا
الاب بطيبه.. لو بتحبيه خليكي معا
فيروز.. بابا جبل بقا وحش اوي بقا يش”ك فيا ومش محترمني ومعتبرني خدا**مه يلا يابابا عشان نمشي

 

الاب.. ماشي يلا
وفعلآ خرجو راحو فيلا مؤمن.
مؤمن.. انا جهزت

 

فيروز.. طيب يلا يخويا
مؤمن.. بت بت وربنا ازعلك
فيروز.. متقدرش
مؤمن.. شايف يابابا

 

الاب.. اعمل فيكو اي انتو لسه اطفال كدا
مؤمن.. واكتر من كدا
الاب بضحك.. طيب يلا يخويا
مؤمن.. متزقش احج

 

الاب.. يلا يبني
وفعلا وصلو المطار
سمعت صوت حد بيقول.. لا يافيروز متسبنيش انا بحبك
فيروز بصت لقت جبل
فيروز بصدمه… جبل

 

فيروز.. جبل
جبل.. متبعديش عني يافيروز
فيروز.. نت اللي اختارت
وفجاه فاقت عل ايد مؤمن.. يلا افيروز سرحتي في اي

 

فيروز لنفسها.. يعني دا كلو تخيولات
فيروز.. يلا يابني
وانتلقو عل فرنسا

 

عند جبل روح البيت ملقيش فيروز قال لنفسه.. امال فاكر انها م هتسيبك غبي انا طلقتها
ونام عل السرير وم قادر ينام قاعد يفتكر ايامو مع فيروز الي حبها بجد بس خاف عليها من منير
جبل حضن المخده اللي بتنام عليها فيروز ونام
بعد 5سنتين

 

جبل كان متغير تماما كان علطول جديه وكان بيهلك نفسه ف الشركه ويجي عل النوم
اما عند فيروز كانت بتتفرج عل صورها مع جبل ايام زمان وتعيط
وعند ريهام وفهد كان فهد بيعملها وحش اوي وهي مستحمله
اما مؤمن كان بيكلم نور وبيحكي معاها وهي حبته اكتر بس كانت بتتهرب منو

 

عند فيروز
فيروز.. بابا عايزا انزل اشتغل ف الشركه عشان زهقت من قعده البيت
الاب.. حاضر يافيروز
فيروز.. ربنا يديمك لينا ياحج
الاب بحب.. ويديمكو ليا يبنتي

 

فيروز… طب اروح اصحي الولا مؤمن
الاب.. ماشي بس خلي بالك
فيروز.. متخفش عليا ياحج وكملت بخوف لو منزلتش اطلعلي او رن عل الاسعاف
الاب فضل يضحك عل بنته

 

فيروز.. ولا ياللي اسمك مؤمن
مؤمن بنوم وكانه بيحلم.. وحشتيني يانور اامممم
فيروز بستغراب.. نهار ابوك اسود مين نور ديييي انتت ياضضض اصحااااا
مؤمن.. في اييي يابغله
فيروز.. مين نور دي

 

مؤمن.. ها معرفش
فيروز.. اخلص
مؤمن.. يووه هحكيلك
وحكلها
فيروز.. يختشي قمر
مؤمن.. غوري يابت

 

فيروز.. اوعا يعم متزقش طب وملك
مؤمن.. ملك نستها خلاص فرحها فضلو تلت ايام وعمري محط ف بالي واحده متجوزه
فيروز.. ماااني مش متاكده بس ماشي
مؤمن.. لا صدقي
فيروز. ماشي قوم عشان ابوك هيو*لع فينا

 

مؤمن.. طب قومي ياوش المصأيب
فيروز.. شكرا ياذوق
وخرجو من الاوضه وفطرو وفضلو يضحكو
عند جبل
كان بيلبس عشان مسافر فرنسا ورا شغل هناك ف شركه

 

جبل.. انا مش هتاخر ياحمزه الشركه هنا ف امانتك
حمزه. متخفش انت سايب راجل مش سوسن
جبل.. ماشي وحضن حمزه هتوحشني
حمزه بحب.. ونت كمان
وخرج راح المطار

 

عند فيروز
كانت بتلبس عشان تروح شركتهم
وكان لبسه بنطلون اسود وتشيرت اسود وجاكت بيج
وحجابها الي ذادها جمال وكانت جميله جدا وهيلز اسود

 

فيروز.. نا خارجه يبابا
الاب.. ماشي يحبيبتي خلي بالك من نفسك
فيروز.. حاضر

 

وخرجت راحت الشركه
كان جبل وصل فرنسا وصل الشركه
فيروز كانت مستنيه الاسانسير
وجبل وصل الاسانسير ووقفو جمب بعض

 

فيروز كانت شامه بيرفان جبل
وجبل مكنش فاكر ان اللي جمبو دي فيروز حبيبته انها اتغيرت جدا وملامحها بقت اجمل
دخلت معا الاسانسير

 

وفجاهه الاسانسير وقف
وفيروز كانت هتمو*ت من الخوف
فيروز بخوف.. حد يلحقنااا

 

فيروز.. حد يلحقنا انا اتخنق*ت
جبل كان واقف ومفيش شبكه عشان يتصل بحد
فيروز… انا عندي فوبيا من الاماكن المغلقه حاول تفتحوو
جبل.. اهدي اهديي

 

فيروز. انا خايفه
جبل حضنه.. اشش اهدي اكيد ف مشكله ف الاسانسير هيصلحو اكيد
جبل كان مستغرب ان بيعمل حد كدا ان من ساعت مشيت فيروز وهو بطل يتعامل مع حر*يم
جبل.. اشش اهدي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top