رواية عشق على حد السيف❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

كلام الناس ليه مش وقفتي قدامي تتدلعي على راجل غريب عنك وعاوزه تخليه يعلمك التدخين دا غير تحديكي ليا وانك كمان كنتي عاوزه ترقصي قدام الموجودين ..اظن انك تخرجي بملاية سرير دي حاجه قليله أوي قصاد الي عملتيه النهارده
لتتوجه زهره بانكسار لباب الغرفه لتفتحه بخوف ورهبه ودقات قلبها تعلو وهي تتلفت حولها بتوتر خوفا من ان

close

 

يراها احد ..
الا انها وجدت نفسها تسحب فجأه للخلف مره اخرى والباب يغلق قبل ان تصل فعليا للخارج
لتجد نفسها تستند لباب الغرفه ودموعها تتساقط بشده وسيف يحاوطها بيديه من كل جانب
وهو يقول بصرامه امام وجهها الباكي

 

= سمعيني انتي غلطتي في إيه..ولو نسيتي تقولي حاجه من غلطك يا زهره هتتعاقبي عقاب مضاعف
لتشهق زهره ببكاء ودموعها تتساقط بشده وهي تعدد أخطائها بانكسار

 

= لبست فستنا مكشوف ..
سيف بصرامه

 

= و…
= روحت الحفله من غير ما انت تديني الاذن
سيف
= و…

 

لترتعش زهره وهي تجد صعوبه في الكلام من شدة بكائها
= اتكلمت..اتكلمت مع راجل..راجل غريب بطريقه مش كويسه
ليصحح لها سيف بحده
= قصدك بطريقه مش محترمه

 

ليردد مجددا
= و…
زهره وقد اشتد بكائها
= كنت هشرب سيجار علشان ..علشان أغيظك..وكنت هرقص برضه عشان أغيظك
سيف ببرود
= و..

 

زهره بحيره وهي تبكي بحرقه
= مش..مش عارفه ياسيف
لتلتف يد سيف حولها بتملك وهو يقترب منها بتوعد
= نسيتي أهم حاجه يا زهره إنك هددتيني بأنك عاوزه تسيبيني و

 

تمشي من غير ماأديكي الاذن بده…
زهره بانكسار ودموعها تتساقط

 

= عشان انت هنتني وقلت عليا عا….
ليضع سيف يده على شفتيها يمنعها من مواصلة الكلام
وهو يلف يده حول خصرها يرفعها فوق زراعيه وهو يتخلص من المفرش الملتف حولها ويضعها فوق الفراش وهو

 

يحتضنها ويضمها اليه بتملك مجنون و يلتهم شفتيها بعشق ولهفه و يمرر يده على جسدها العاري ومنحنايتها بغيرة عاشق متملك
ليقول بغيره عمياء
= مش مسموح يا زهره تبعدي عني الا بإذن مني.. مش مسموح جسمك يبان قدام عين غير عيني

 

ليمرر يده حول عنقها وهو يقول بغيره عمياء
=مش مسموح تتكلمي مع اي حد بالطريقه الي عملتها النهارده .. ..انتي ملكي وملكي لواحدي فاهمه
زهره وهي تغرق معه في بحور عشقه
= فاهمه يا…
ليبتلع كلماتها بداخله وهو يقبلها بشغفوعشق تخطى الحدود ويده تمر على كل إنش من جسدها تدمغه بإسمه…..

يتبع….

 

إستيقظ سيف من نومه وهو يحتضن زهره بين زراعيه بحنان ليمرر يده في شعرها برقه يبعده عن وجهها وهو
يتأمل بعشق ملامح وجهها الملائكيه الغارقه في النوم ليميل ويقبل شفتيها بحنان
وهو يتنهد ويضمها اليه بحب ويقول
بحيره

 

= قلبي مش قادر يستغنى عنك.. مهما حاولت ابعد مبقدرش.. برجع اضعف تاني
وغصب عني بأذيكي وبأذي نفسي معاكي ..
ليذيد من إحتضنها وهو يمعن التفكير في محاوله منه لايجاد حل يرضي قلبه وعقله معا ..

 

ليمر بعض الوقت
حتى استيقظت زهره من النوم لتجد سيف مستيقظآ وهو يحتضنها ويمرر يده في شعرها بحنان
سيف وهو يقبل شفتيها برقه
= صباح الخير ..كل ده نوم احنا داخلين على العصر

 

زهره بخجل و دهشه من معاملته الرقيقه معها
= صباح النور..انا مش عارفه نمت الوقت دا كله اذاي

 

سيف وهو يضمها اليه ويقبل خدها بحنان
= صباح النور حاف كده لااا..مينفعش
ليميل على شفتيها وهو ينوي تقبيلهم
الا ان زهره منعته وهي تضع يدها على شفتيها و تقول بارتعاش وعينيها تلتمع بالدموع

 

= لا يا سيف مش هينفع انا مبقتش متحمله تصرفاتك الغريبه معايا ..شويه تقربني منك وشويه تهيني وتبعدني عنك..خليني أمشي أحسن ليك وليا
رفع سيف زهره اليه بحنان وهو يقبل وجنتها برقه
= انا مكنتش عاوز اكلمك دلوقتي ..كنت عاوز اديكي فرصه تهدي الاول وبعدين نتكلم ..

 

ليتابع بتصميم
= زهره انا مستعد أنسى كل الي حصل بينا زمان و ابتدي معاكي بدايه جديده ..
ليضيف بتصميم
= انا هعتبر كل الي حصل زمان كان عشان ان انتي كنتي صغيره ومعندكيش خبره

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top