رواية ماسة في يد القاسي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

ماسة في يد القاسي

­ ­ ­ ­ ­

ابتسم لها وعاد لينظر لزوجته : تسلم ايدك يا قلبي الاكل يجنن كالعادة
نسرين : صحة وعافية يا حبيبي انا كلي فداك . نظر لها نظرة عشق وابتسم لها واكملوا طعامهم
رفعت عيناها لتنظر لمهاب فلاحظت رجل يحمل بيده عصى ليقوم بضرب مهاب على رأسه
مهاب وهو يمسك رأسه الذي وقد بدأ الدوران يسيطر عليه : ااه

close

 

نسرين : مهاااااب حااااسب
قطع صوتها يد توضع على فمها تحاول تخديرها حاولت ان تقاوم ولكن لم تستطيع فوقعت مغشي عليها في يد الرجل الذي خلفهاا …
بعد مرور عشر دقايق استيقظ مهاب يحاول التحرك ولكن وجد يديه مربوطة للخلف والحبال تحاوطه وبجانبه

 

زوجته جالسة على الكرسي وتلتف حولها الحبال التي تعيق حركتها وتجعلها لا تستطيع التحرك ..
مهاب : نسرين نسرين يا حبيبتي قومي حصلك حاجة
ابتدت نسرين تستيقظ وهي تستمع لصوت ينادي باسمها . التفتت اليه
نسرين : مهاب مم..هاب راسك بينزف

 

مهاب : مش مهم المهم ايه الي حصل وايه الي عمل فينا كده والخدم فين . لفت انتباهه صوت ضحكة رجولية امامه التفت ووجد رجل يجلس على كرسي مقابله وواضعاً قدماً فوق الاخرى
مهاب : انت … انت بتعمل ايه هنا وايه الي عاملو فينا
الرجل : تؤتؤ معقول مش عارف انا جيت اصفي الحساب الي بيناا
مهاب : تعالى فكني والا هيحصل الي مش هيعجبك يا احمد

 

احمد : انت مش شايف الوضع الي انت فيه هنا انا القوي وانت الضعيف الي قاعد متربط ومش قادر تعمل حاجة انا هنتقم منك على كل الي عملتو لياا .
مهاب : انت بتستهبل انا عملتلك ايه جاي تقولي كده .
احمد بكره : انت بتسأل عملت ايه انت عملت كل حاجة خدت مني كل حاجة الفلوس دي من حقي انا حتى انتي يا نسرين من حقي انا .

 

مهاب : اخرس ومتجيبش سيرتها ولا تنطق اسمها على لسانك والا هقتلك .
احمد : ههههههه انا الي هقتلك انا بكرهك لانك خدت البنت الي كنت بحبها . التفت على نسرين : يفرق بإيه هوا عني عشان تحبيه ومترضيش بيا انا حبيتك بجد بس انتي ايه بصراخ ايه قلتيلي انا مبحبكش انا بحبو هوا ومقدرش اكون ليك ومتعشمش نفسك بيا واتمنى تشوف حياتك مع غيري هشوفها ازاي وانا حبيتك انتي واخترتك انتي

 

بس انتي ايه مرضيتيش بيا وانا دلوقت هنتقم .
مهاب : احمد انت مجنون انا هقتلك صدقني هقتلك فكني يا حيوان .
احمد : انا هكسر قلبك عليها واخليك تتحسر عليها انا كنت بحبها بس دلوقتي بكرهاا عشان حبت اكبر عدو ليا انا

 

هقتلها قدامك واخليك تموت في الثانية مية مرة عشان حطيت راسك براسي وخدت الي مش من حقك .
مهاب : احمد متتهورش انت تعالى فكني وهنحلها مبينا .
احمد : لاء انا الي هحلها لوحدي هكون مبسوط وانا شايفك مكسور ومذلول ومش قادر تعمل حاجة . واخرج من سترته سكين صغير واقترب من نسرين .

 

نسرين ببكاء : ابعد عني مهااب الحقني
مهاب : متخافيش يا حبيبتي انا هنا احمد ارجوك سيبها في حالها وخلي كلامنا راجل لراجل انت مش هتستفيد حاجة لما تعمل كده.
لم يعيره احمد اي انتباه وتابع طريقه لنسرين
احمد : انا حبيتك بجد وكنت هعملك كل الي انتي عوزاه فضلتيه عليا ليه . بصراخ ردي انا بكرهك وهقتلك عشان

 

فكرتي انك تسيبيني فكراني نسيتك عشان بعدت الفترة دي كلها لاء انا بس كنت بستنى اما تفرحو شوية وتنسوني والتفت لمهاب وهو يضحك بصوت مرتفع : شوف انا هعمل ايه دلوقتي واقترب وغرز السكين في بطن نسرين
نسرين : اااه .
مهاب : لااااااااء نسرين متسبنيش نسرين ردي عليا يا حبيبتي .. التفتت اليه نسرين ووجدت الدموع تغرق وجهه .

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top