رواية ماسة في يد القاسي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

ماسة في يد القاسي

­ ­ ­ ­ ­

عشق بخجل وهي تضربها بخفة : بس يا ماسة
ماسة بضحك : خلاص خلاص بصي انا كمان هروح اجهز حجاتي عشان نخرج
عشق : تمام بس بسرعة عشان منتأخرش
اومأت ماسة لها وخرجت عائدة لجناحها
فوجدت كنان يجلس على السرير بعد ان انتهى من ارتداء ملابسه وبيده منشفة ينشف بها شعره

close

 

كنان بتساءل وهو يرمي المنشفة جانباً : خرجتي ليه يا حبيبتي
ماسة بإبتسامة : رحت اشوف عشق يقلبي عليها متوترة جامد
اقتربت منه وبيدها السشوار الخاص بتنشيف الشعر : ايه هتخرج كدة شعرك منشفش اوي والجو بارد وهتمرض هنشفهولك
اومئ لها وبدأت تنشف شعره وهو مستسلم لما تفعله ولكن خسرها لم يسلم من يداه التي حاوطته

 

انتهت ماسة بعد وقت قصير لتبعثر شعره بطريقة جميلة ليتناثر بعض الشعر على عيناه
استقام كنان ليردف ببحة جميلة : انتي روحي وريحاني وسكني ومسكني وقلبي وقالبي وعشقي ومعشوقتي وماستي الفريدة
ماسة بعشق وهي تغلل اصابعها في شعره : وانت كناني الفريد وكل حاجة جميلة في حياتي بحبك اوي
كنان بإبتسامة خبيثة : بس انا بحبك اكتر

 

ماسة برفض : لاء طبعاً اناا اكتر
كنان وهو يدغدغها : لاء انا بحبك اكتر
ماسة بضحك شديد وهي تحاول الهرب ولكنه يمسكها جيداً : ههههه ككنان ههههه خخلااص هههه ايوة ههههه ان ههه انتت اكتر ههههه
كنان وهو يحتضنها من الخلف بضحك : ايوة كدة

 

ماسة بتنهيدة : ااهه ربنا يحفظك ويديمك ليا يا كناني
كنان وهو يقبل وجنتها بعشق : ويديمك ليا يا ماستي
التفتت ماسة له لتلتقي عيناها بعيناه بصمت وصوت انفاسهم هو المسموع فقط ابتسامة متسعة تحمل العشق ارتسمت على وجهه وهو ينظر لها
رفعت ماسة يداها على وجنتاه بجرأة لتردف : ياااه قد ايه بحب نظراتك دي ليا

 

كنان بهمس ماكر بجوار اذنها : يعني الستات برضو هيحبوها كدة
ماسة بعينان متسعة والغضب بدأ يظهر على وجهها : ده انا اقتلك لو فكرت تبص على حد غيري
تعالت ضحكاته الرجولية عليها ليحتضنها بقوة : النظرات دي عمرها ما هتطلع لحد غيرك
أبتسمت ماسة براحة وهي تبادله الحضن

 

ولكن صوت الباب الذي فتح جعلها تبتعد عنه
بخجل
نظر كنان لها بملامح غير مفهومة ثم سحبها من يدها وقربها منه بخبث ووضع يداه على خسرها وهي تحاول ان تبعده بخجل
التفت كنان لعشق التي كانت تنظر ارضاً بوجنتان محمرة : ايه في حد يدخل كدة
عشق بخجل وهي تلعب بيداها بتوتر : مكانش قصدي انا كنت فاكراك بالمكتب اسفة يا ابيه

 

كنان بضحك : خلاص مالك متكلبشة كدة ليه
عشق بتوتر : مفيش يا ابيه انا هرجع جناحي
وأغلقت الباب دون سماع رده
كنان بضحك : بصحيح بت مجنونة ربنا يعينك يا رعد
ماسة بغضب مصطنع : انت ليه كنت ماسكني كدة قدامها

 

كنان بإبتسامة مستفزة وهو يجلس على السرير : وفيها ايه مراتي
ماسة وهي تضرب بقدماها الارض بغضب طفولي : عااا انت مستفز اوي انا هروح اجهز حجاتي
كتم ضحكته على شكلها بينما توجهت ماسة لغرفة الملابس لاحضار اغراضها
اخرجت الفستان ووضعته على طاولة موجودة في الغرفة ثم ذهبت للتسريحة واخرجت اكسسوار وزجاجة عطر وبدون قصد

 

اصطدمت بقدم الطاولة لتصرخ بألم امسكت بالفستان فوقع ارضاً وفوقه زجاجة العطر التي تحولت لأجزاء صغيرة متناثرة عليه والرائحة تعم في الارجاء بكثرة
استمع كنان لصراخ ماسة فركض مسرعاً نحو الغرفة فوجدها ارضاً وتبكي بقوة وهي ممسكة بطرف الفستان
اقترب منها بسرعة واحتواها بين ذراعيه : مالك يا حبيبتي
ماسة ببكاء وهي تشير للفستان : اتخبطت بالطاولة وبص البرفان اتكسر على الفستان هلبس ايه دلوقتي مفيش وقت احجز

 

او اشتري غيره هعمل ايه
كنان بإبتسامة : بس كدة متزعليش نفسك يا حبيبتي بصي خلينا نخرج برة هخلي الدادة هدى تضبضب الغرفة كويس وعشان ريحة البرفان تروح
دفنت ماسة وجهها بصدر كنان في محاولة لعدم استنشاق العطر الذي جعلها تشعر بالغثيان

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top