رواية العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان

حور بإبتسامة: تعالي يا ماما.
هزت راسها فاطمه ونزلت للأرض أيان اتلبك ورفع إيده: اهلا.
فاطمه: اهلا يا أيان.
فاطمة: ازاي.
ضحك أيان وقال: هاتي.

 

close

كانت باصة وقرب راسها ومسك إيدها وضعها على المُكبر اتوتر اول ما مسك إيديها وهي خافت وكعمشت إيدها وكانت بتتفرج على النجوم وقالت بزهول وفرحه: وااااااو.
أيان بضحك: إيه.
فاطمه: أول مره اشوف السماء عنّ قريب كده.
حور بإبتسامة: حلوين يماما.

 

فاطمه هي وبصالها: تؤ… أنتِ احلى.
حضنتها حور وفاطمه كانت بتبوس فيها وضغطت على حضنها حور بإبتسامة: تصبحوا على خير نعسانه انا.
حضنت أيان وقالت: أنت أجمل عمو في الكوب بتمنى انو لو كان بابا زيك وتكون انت بابا.
جريت على القصر ودخلت فاطمه كانت بصالها وبصت لـ أيان اللِي كان ساكت وباصص لـ حور وظلها: انا آسفه حور مش فاهمه بتقول إيه.

 

أيان: حور فاهمه كويس لإن عقل الطفل بيستوعب.
هزت راسها فاطمه وقالت: يُسر بخير لما رجعت.
أيان هز راسه بهدوء وقال: بخير وفرحهم عدى على خير.
فاطمه: لا وتصدق إن حسن اخوها واخت أسد اللي كانت في المصحه اتجوزوا.

 

أيان ضحك غصب عنه وقال: وساعدتهم انا اصلا حسن بيحبها من زمان ونور كمان.
هزت راسها فاطمه وضحكت: هربوا سوا.
أيان ضحك بصوت عالي هو وبيدق كفه في كفها: ونور جريت بالفستان. وزعقت في حسن
كانوا بيضحكوا اوي وحور بصالهم من فوق من اوضتها ودمعتها نزلت هي وباصة في السماء: اتمني يارب اشوف ماما وعمو أيان متجوزين اتمنى انه يكون بابا في يوم.

 

ودخلت نامت شدت اللحاف وابتسمت.
فاطمه دمعت من كُتر الضحك وفجأة سكتوا وقال أيان: أقوم أمشي أنا يا دوب الوقت اتأخر.
فاطمه هزت راسها فجأة بيقوم والأنور قطعت كان القصر كله ضلمه وقال: في إيه.

 

فاطمه: معرفش الشارع كله فيه نور و….
قاطعت كلامها صراخ حور: مامااااااا.
أيان بفزعة: حور. فاطمه طلعت تجري وأيان وراها وطلعوا الاوضة كانت قاعده جمب السرير وضامه رجليها
أيان: فُستق بصيلي.

 

فاطمه بدموع: حور في إيه يماما أنا هنا.
حور بدموع كان جسمها بيرتعش واتشنجت
أيان بخوف: مالها مالها.
فاطمه بدموع كانت بتلمس على إيدها وتفركها: جاتها نوبة التشنج.

 

كانت بتبكي فاطمه وتفرك ايدها وقالت: ماما أنا جمبك.
أيان بص شاف الإضاءة جت وفاطمه رجلها بترتعش من جلسات الكهرباء شدها بعيد وكان باصص في عيون حور: حور أنا هنا بصيلي في إيه بصيلي انا جمبيكم محدش هيقدر يلمسك اهدي يلا اتنفسي اتنفسي.
كان بيتنفس هو بقوة وهو بتعمل زيه.

 

فاطمه مسحت دموعها وقربت منها كان كتفها في كتف أيان وقالت: مالك يماما.
حور بدموع: بابا كان هنا.
أيان بصدمه بص لـ فاطمه وهي بصتله بدموع وهنا دمعتها نزلت وقالت بصدمه وحروف متقطعه وكانت رجلها بتزداد ارتعاش: حمـ.. ـيـد

يتبع…

 

_أنتَ اتجننت عايزني أنا أعيش معاك في الصعيد، أنتَ اخرتك حارس فاهم.
مُهاب: دي اصولنا البت لما تتجوز بتغور على بيت جوزها.
سيليا: غاره تغورك.
مُهاب: ومالها الصعيد يا ست سيليا، ثم حارس إيه انا زوجك وابو ابنك لو لسة فاكرة يعني.
سيليا بخوف: وطي صوتك احنا في الڤيلا.

 

مُهاب: عادي اوطي اعلي انا حُر تجهزي شنطتك الصبح مسافرين.
سيليا: لا مش هنسافر هنفضل هنا.
مُهاب شدها من إيدها وضغط عليها: وأنا قولت اللي عندي، يلا من وشي امسحي الهبل اللي على وشك ده الكحل من البُكا وصل لرقبتك على فارس احلامك أسد العشماوي.

 

ضربت برجلها على الأرض بدموع واخدت بيجامه ودخلت غيرت هدةمها وطولت لولا ما طلعت كانت عامله شعرها كحكة ولابسة بيجامة ستان زيتي خرجت لقيته نايم على سريرها وقالت: أنت اتهبلت في كنبه هناك قوم.
مُهاب: بغيظ عريس وانام على كنبة ليه اومال مأدوقش سرير البشوات طول عمري شغال حارس ابقى باشا شوية.
سيليا: كمية هبل بغباء في دمك مخلوطه كوكتيل.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top