رواية العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان

نور بخوف: مفيش حد هنااااا ياه أحمد
دموعها نزلت وجرته ودخلته البيت رفعته على الكنبه وجريت تجيب مياه وكانت بتدور على اسعافات اولية ونزلت تجري بمجرد ما وصلت مكنش قاعد مسك مسدسه وبقفاه ضربها على رقبتها وقعت ما بين إيديه: خلينا نتسلى يا بنت العشماوي.
مسك تيلفونه ورن على أحدهُما: نفذ واقبض عليهم، وابعت الصحفيين لـ البيت الأسمر من كُل قناة يجوا هنا فورًا.

 

close

بصلها وكان بيضحك بإبتسامه ربطها في الكُرسي وشد البلوزه اللي لبساها بان جسمها ومسك الموس قطع اكمام البلوزه ومسك شعرها نفشه وراح عند بُقها مسح الروج ونزل على دقنها وقال: أنا اللي هدمرك يا نور العشماوي واخليكِ تلفي على المصحات، وده رد على اخوكِ واللي عمله فيا مش قال أنا محدش يقدر يإذي عيلتي

 

لكن انا عملتها، بُم تك، بُم تك، بُم تك، هخليكي تسمعي عقارب الساعه في المصحات يا بنت سيف العشماوي.
مسك لوحه كبيره وكتب عليها: ودي حقيقة نور العشماوي، بتجي برجليها لـ تسلية الشباب.
علقها ورا راسها على الحيطه وطلع يجري وساب الباب مفتوح وهي كانت منزله راسها ومش دارية بأي شيء.
……………………..

 

(في قصر العشماوي)
أسد كان قاعد هو وباصص ليها وهي اتكلمت بهدوء: اتكلم سمعاك.
أسد: أمك… يعني ليلى الخديوي هي…
يُمنى بصراخ زعزع البيت كُله: نووووووووووور.
وقع من ايدها الريمود وأسد نزل يجري والكل دخل القصر وأيان جري لـ جوه ودخل وأمه وزهره شافوا نور هي

 

وباصه للصحفيين وبتبكي حسن وقع من ايده التيلفون هو وبيرن عليها وأسد وقع على السلم من الصدمه وقام وقال بخوف: نور؟!
حسن بصراخ: نووووور.
طلعوا يجروا من القصر وركبوا عربياتهم ويُمنى اغمى عليها ويُسر كانت بتبكي ودخلت البرنده بخوف لكن صوت الشرطة زعزع المكان وقفوا قدام عربيات أسد وأيان وحسن
نزلوا كلهم والمفوض بصلهم وقال وهو بيوريهم الفديو: أيان العُمراني، أسد العشماوي أنتوا رهن الإعتقال لانكم

 

متسببين في قتل الضابط والعقيد أحمد.
يُسر كانت باصه من فوق ومصدومه حسن بصلهم وطلع عربيته وسابهم.
أسد هو وبيضغط على إيده: أنتَ داري عملوا في اختي إيه
_وإيه يعني، أنا مهمتي القي القبض عليك وعلى النقيب أيان.

 

أسد بإنفعال ضحك بهستريا : وإيه يعني… وإيه يعني، بيقول وإيه يعني
أيان: اهدى، أسد أهدى
أسد هو وبيهز راسه: وإيه يعني
مسك راسه خبطها في قزاز العربية وشده بحركه سريعه وحط السلاح على راسه كانت كل الأسلحة موجهه نحو أسد والمفوض بينزف أسد شده وقال بصوت جهوري: حركة غلط هصفيه وهنسى كونكُم ضُباط… يا حُراااااااس

 

طلعوا رجالته حاوطوا رجالة المباحث وكانوا اكتر منهم وحطوا الأسلحة على رؤوسهم.
بص أسد للمفوض وقال هو وعروقه بانت وشد على رقبته وقال: عُمر الذئب ما يغلب الأسد، يا كلـ. ـب
وكمل وهو وشد الاجزاء وكان دايس على الزناد وصرخ في ودنه: فهمت كلمة وإيه يعني يااااااا كـلـ. ـب، اربطوهم.
بص للمفوض اللي دايخ ورماه في الأرض وطلع عربيته هو وأيان.
…………………….

حسن كان كان متعقب الإشارة اللي في سلسلة نور وكانت على شكل شمس مقسومه نصين وهو لابس النُص التاني ووصل نزل يجري ودخل البيت وصرخ: ابعدوااااااا.
خلع جاكيته وغطاها بدموع وهي كانت بصالهم وبتصرخ: محدش يصووور لا لا محدش حسن… حسن
كانت بتبكي وحسن مسك الكاميرا ضربها على الأرض وطلع سلاحه وقال: براااااا كله براااااااا.
ضرب نار في السقف بغضب.

 

طلعوا يجروا والكل كان بيصرخ أمير نزل يجري وصرخ فيهم: الله يلعنننننكم … نوووور
حسن بدموع: وصلت يا حبيبتي حبيبك حسن وصل، نور فوقي نور.
شالها بدموع وصرخ في أمير اللي وافق صنم من حالتها: افتح العربيييية
جري أمير فتحها وحسن حطها بدموع في العربية وطلعوا بيها على المستشفى أمير كان بيسوق وحسن حاطط راس نور

 

على رجله وبيبكي: استحملي يا نوووور، استحملي يا حبيبتي.
أمير شاف أسد بيرن عليه وقال: على المستشفى يا أسد.
أسد كان سايق وجمبه أيان وراحوا عند المستشفى كلهم نزلوا يجروا وعائلتهم كلها وصلت.
طلع الدكتور من الأوضة وأسد هجم عليه: اتكلم
الدكتور بخوف لما أسد شده من هدومه: محدش لمسها يا بيه بس هي من كتر الصراخ اتعرضت لنوبة عصبية،

 

متخافوش هي بخير جسديا اما نفسيا مقدرش اطمنكم غير لما تصحى.
مرام بدموع: يعني
الدكتور: مكنش فيه اعتداء ولا هجوم عليها البنت كويسه مفهاش حاجه اللي عمل كده قطع لبسها فقط يا بيه والله ما فيها حاجه.

 

أيان: طيب وتقرير البصمات هيطلع امتى
الدكتور: بعد ساعه يفندم
قعدوا كلهم وأسد كان باصص لـ حسن وقال: شنطتها فين
حسن بخوف: اهي.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top