رواية العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان

أسد هو وباصصلها: أنا بحب اسمك، ثُم إنك هتسافري بُكره تكملي علاجك برا
يُسر بصدمه: مستحيل.. مستحيل اسيب البلد.
أسد هو وبيسوق: هنسافر أنا وأنتِ وحسن
يُسر: مش هسافر يا أسد وبعدين انت غيرت الموضوع في حاجه مخبيها عليا.

 

close

أسد وصل للقصر وقال: مش مخبي حاجه.
يُسر: بعد ما نطلع من الباب ده هتحكيلي كل حاجه.
أسد: ولو حكيتلك هتسافري؟!
يُسر مسكت إيده وحطتها على راسها: وعد عليا هسافر مهما كانت إيه الظروف مش علشانك علشان نفسي

 

علشان أستعيد نفسي وحُط في بالك انها اخر قعده تجمعنا سوا انهارده وهسافر لوحدي لا بيك ولا بحسن وهتعالج يا إبن العشماوي.
أسد هز راسه وقال هو وباصصلها بثبات: وأنا عايزك تتعالي بيا بغيري أنا عايز يُسر القوية، اللي بتعاندني دايما

 

وتوقف في وش امي وتوقف في وشي عايز يُسر القوية، يلا وصلنا.
يُسر في نفسها: اول مره اشوفه كده، اول مره يتكلم معايا كده ، لا في حاجه وحاجه خطيره كمان يا ابن العشماوي.
شالها أسد وحطها على الكرسي ودخلوا

……………….

عِند الجزيرة كانت الرجالة واقفه ومشيوا من الغابة عِند القبر بتاع أحمد رفع إيده وجِه واحد من الحُراس شده وأحمد قام كان وشه كله طِين وتراب ودم اتلوث كان بيجري في الغابة والحارس دفن التراب تاني وأحمد بيجري وصل للطريق العمومي وطلع عربية سودا وبص للسواق وقال: على البيت الأسمر.
هز راسه السواق بتاعه وقال أحمد هو وباصص لـ تيلفونه وشاف الفديو هما وبيضربوه: أنا اللي هوصلكم لحبل

 

المشنقة، لولا حباية توقف القلب يولاد ***** كنت زماني ميت .
وكلم الحارس: استنى امر مني ونفذ
_أمرك يا بيه طيب يا بيه لو بعتوا حد يدور على الجثة هنعمل إيه
أحمد: سيب الباقي عليا… وانت هتشد انهم نقلوا جثتي لمكان غير وهما هينكروا والدليل في ايدنا يعني أسد وأيان هيترموا في السجن وانهارده.

 

قفل مع الحارس وقال: هرد ليك القلم قلمين.
اتصور هو ومجروح والدم في راسه ووشه كُله تراب وبعتها لـ نور وكتب تحتها: سامحيني او اترحمي عليا، أنا من اول مقابله ليا حبيتك حتى لو محبتنيش وكان حُبي من طرف واحد ساعديني لو بتحبيني او من الإنسانية يا آنسة نور .
بعتلها العنوان و قفل تيلفونه وقال بكل خباثة: وانهارده الصحافة تكتب عن شرف بنت سيف العشماوي.
ضحك ضحكة عالية.

 

نزل عند البيت وقال: اختفوا ولا حد يفضل هنا دقيقة.
الحُراس كُلها مشيت ومسك مزهرية ضربها في راسه والدم كله كان مالي وشه وايديه ورجليه المجروحه وقعد على الارجوحه اللي في الجنينة وقال: تعالي يا نور العشماوي….. تعالي، تعالي.
…………………….

نور كانت قاعده في اوضتها والكل تحت فجأة فتحت تيلفونها واتصدمت: ايه ده.. لا لا.. أحمد لا
نزلت تجري من اوضتها لتحت وشافها حسن: على فين يا نور
نور: حسن عندي مشوار ضروري
عم سعدي: حسن يا ولدي تعالى

 

حسن: خلي بالك من نفسك، استني هوضلك
نور: لا متخافش انا هكون بخير
نور مسكت ايده و هزت راسها وطلعت تاكسي أسد كان ملاحظها وبص لـ يُسر.
يُسر كانت قاعده وجمبيها يُمنى وجليلة وأمينة ام أيان وزهره اخته ومرام وام حسن كانت واقفه بعيد كان قصادها

 

أسد وأمير وعلي وسيليا وجمبيها أيان بصتله وقالت هي وبصالهم: طبعًا الكُل عارف إن أنا وأسد اتطلقنا.
سيليا في نفسها:وزوجي المستقبلي.
كملت يُسر: انا جمعتكم هنا كَ عيلة أنا مش زعلان منك يا يُمنى العشماوي سامحتك لاني هسافر برا البلد وزي ما شايفين هكمل علاجي برا أنا جمعتك يا أيان هنا علشان ترجعوا علاقتكم س….

 

أيان بغضب زاح الكرسي وقال: أنا مستحيل اوافق كل اللي بينا انتهى… انتهى
أسد بغضب: إحنا قسمنا كل الشراكة اللي بينا مفيش صِله تجمعنا تاني
يُسر بغضب هي وحاطه اصابعها في شعرها: أنا مبحبش حد فيكم فاهمين علشان نكون على صورة علني أنا اللي فرقتكم أنا محبتش حد
وبصت لـ أسد ودمعتها نزلت: أنا كنت فترة في حيات أسد العشماوي والفترة دي انتهت.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top