رواية العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان

نزلت تضحك هي ونور بتعاتبها انه غلط كده
أسد: استغفر الله، استغفر الله
وضرب على الباب برجله

 

close

دخل وطفى النور وفرش فرشه جمب السرير ومخده ونام وهو وباصص لـ يُسر وقال: طلعتلك منين دي يا أسد بس.
كان باصص للسقف وبيفكر يعمل إيه في يُسر وبصلها بهدوء كان متنح في ملامحها البريئة وجمالها ونام
تاني يوم الصُبح اتقلب أسد وكانت الساعه ٧ صحي بص على السرير مشافهاش قام بسرعه وعدى دق على الباب بتاع

 

الحمام مكنش سامع رد: يُسر يُسر انتِ جوه افتحي، يُسر افتحي
خاف تعمل في نفسها حاجه وافتكر ايديها: يُسر افتحي هكسر الباب
اتخض وفتحه ملقيهاش: لالا
يُسر فينك
لمح ورقه في الاوضه اخدها كان مكتوب فيها.

يتبع…

 

خاف تعمل في نفسها حاجه وافتكر ايديها: يُسر افتحي هكسر الباب
اتخض وفتحه ملقيهاش: لالا
يُسر فينك
لمح ورقه في الاوضه اخدها كان مكتوب فيها.

 

(أنا آسفه اني ازعجتكم وسببت ليكم وجع دماغ سامحني يا حضرة النقيب انا مش محتاجة مساعدتك متدورش عليا تاني دول اهلي مش هيأذوني معاملتكم كانت كلها خير وانا بشكركم يا حضرة النقيب وزي ما قُلت أرض الله واسعه يعني مش هتفضلي هنا كتير وانا بعتذرلك مرة تانية سامحني ……يُسر)
أسد مسك شعره وقال: اه منك يا اسد اه.
دخل الحمام اخد شاور وهو بيفكر فيها ولبس البدلة بتاعته البيضة ونزل لتحت

 

مرام:أسدددد استنى افطر
يمنى: يُسر صحيت
مسك الورقة وحطها على السفره: البت مشيت
مرام كانت بتقرأ الورقه بصوت عالي وبصتله
أسد: اتأخرت على الشغل

 

طلع أسد وطلع عربيته وشاف علي هو وجاي وراه: انت هتساعدها يا انا هساعدها
أسد بغضب: بكل بساطه منعرفهاش فين دلوقتي تروح فين ما تروح.
علي: البت دي ياخويا عيلتها صعبه ومتنساش هربت من الفرح اكيد لو لقيوها ناسها مش هيرحموها وممكن يلقاها عريسها يجبرها انها تتجوزه دور عليها يا حضرة النقيب ولا البدلة دي مظاهر وخلاص ونقيب على الفاضي.

 

وقال بشماته: يا حكومة.
بصله أسد وعلي هز راسه ودخل القصر
أسد كان سايق وراح لمكان شغله عدى وقت كتير وهو بيدور عليها وجت الساعة 10 بليل دخل صاحبه أيان
أسد: أبشر
أيان: البت دي موجودة في مستشفى ***** في الميدان
أسد: شكرا يبطل

 

أيان: أنا جاي معاك
أسد: ليه
أيان: أنا نقيب زيي زيك وأنت اخويا مستحيل اشوف فيك حاجه وحشه وهساعدها معاك
أسد: يلا امشي
طلعوا سوا

 

في المستشفى
يُسر بدموع: انا عايزه اشوفه انا ليا الحق ده ابويا.
أمها بصراخ: جبتيلنا العار بهروبك من الفرح والمعازيم اتتحدت علينا بالكبيرة والصغيرة وبت العمدة هربت يوم فرحها البت الوحيده للعمدة هربت مكفاكيش ده

 

فاطمه: اهدي يا خالتي ليلى
ليلى بحده: غوري من هنا غوري
يُسر كانت واقفه ببيجامة نور وشعرها نازل على وشها بصت لناس احمد واحمد اللي باصص ليها بغضب وكراهية

 

يُسر بدموع وقفت قصاد احمد وقالت: احمد خليهم يدخلوني لبابا انا دكتورة من حقي اشوفه انا هدخل
مسكتها ليلى من دراعها وبصتلها بِحده: ابوكي لو جراله حاجه هموتك بإيدي يا يُسر والله هقتلك بإيدي
يُسر: اقتليني بس اشوفه الاول.
ليلى: على جثتي انك تدخلي

 

يُسر بدموع مسكها أحمد من ايدها ولفها ليه: ارجعي زي ما كنتي
يُسر: اسمعني
أحمد في اللحظه دي بقفا ايده وضربها قلم على وشها وقعت يُسر على الارض
في اللحظه دي جه أيان وأسد اول الطابق وفار دمهم
أسد بصوت جبروتيييييي هز المستشفى كلها: يُسررررررررررر.

يتبع…

 

يُسر: اسمعني
أحمد في اللحظه دي بقفا ايده وضربها قلم على وشها وقعت يُسر على الارض
في اللحظه دي جه أيان وأسد اول الطابق وفار دمهم
أسد بصوت جبروتيييييي هز المستشفى كلها: يُسررررررررررر

 

جري ليها ونط لفوق وبالبوكس على وش أحمد وصرخ: بتمد ايدك على بنات يا و***** مين انت علشااااان تمد ايدك عليها يا وس**** يا *****
هاتك فيه بوكسااات يمين وشمال وقطع وشه خالص
وأيان جري ليها: أنتِ بخير

 

رفعت وشها تجاه أيان وهو بصلها وبص لجمالها وشرد وفاق ومسك ايدها: قومي اسندي عليا
مسكت ايد أيان وهو اول مرة يحس بالشعور ده وبصلها بهدوء وكانت سانده على ايده وباصص لايدها ولشعرها اللي نازل على وشها وقلبه بيدق.
الامن جم وقفوا أسد اللي هاجم عليه مسابهوش الا وهو اغمى عليه من كتر الضرب
ليلى بصراااخ: مين انت وايه اللي بتعمله ده انت مرررريض
ام احمد: ابني يابنيييي احمد

 

أسد قام بغضب وبص لـ يُسر وقرب منها: أنتِ بخير
يُسر هزت راسها وأيان باصصلهم
ليلى بغضب: انت مين انت ازاي تضربه كده انت اتجننت وبتدافع عنها ليه رد،رد
وبصتلها بغضب

 

جات تجاهها هي وبتزعق اتدارت يُسر بدموع في ضهر أسد وقالت ليلى: مكدبتش لما قولت جبتيلنا العـ .ـار
ابو أحمد: انت اتجننت انت ولا ايه وانت مالك بيها
أسد: ولما أنت راجل عجوز وفيك حيل تتكلم معايبتش ولدك ال*** ليه يا راجل يا عايب انت.
فاطمه بدموع: يُسر

 

يُسر قربت منها وحضنتها كانت بتبكي في حضنها بقهرة وأيان باصص لـ يُسر بشفقة عليها
أسد بجمود: يلا هنمشي
مسك ايدها وقالت بدموع: أشوف بابا الاول
أسد: يلا هنمشي بقول.

 

يُسر: لا عايزه اشوفه و..
ليلى بضحك هي وبتسقف: امشي مع عشيقك، امشي، امشي ما انتِ ميته بالنسبه لينا ركبنا الـ. ـعار وخلصنا، بقى ده اللي بتحبيه ومش عايزه تتجوزي احمد علشانه بقى ده يا فاجـ. ـرة.
يُسر بصدمه بعدت عنه وسابت ايده وقربت منها: انتِ فاهمه غلط والله يماما فاهمه غلط اسمعيني واحكمي عليا اسم….

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top