رواية العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان

سمعت أيان من وراها وبصت ليه هو وبيقول : علشان حبيتك يا بت جبل اه حبيتك.
بصتله يُسر كان واقف ودمعته نزلت وهي كانت واقفه ما بين الاتنين في النص وأسد ضغط على إيده وقال: يُسر أيان ميستحقش حبك أنتِ مراتي مرات أسد العشماوي.
يُسر كانت باصه لـ أيان هو ودمعته التانية نزلت وقال: حبيتك انتِ وبس يا حفيدة الخديوي.

 

close

يُسر بدموع حطت إيدها بين خصلات شعرها وقالت بدموع هي وبصالهم: انا مبحبش حد افهموا بقى افهموا.
كانت بتمشي وسط الجزيرة وأيان مسك إيدها وقال: يُسر
يُسر هي وبصاله وبتشاور عليه: انا محبتش حد انا مجيتش هنا علشان افرق اتنين كانوا اخوات خسروا بعضب بسببي
كانت ماشيه وسط الجزيرة
أسد بزعيق مسكه من ياقته وصرخ: انت و***ليه اعترفت ليها ليييييه.

 

وضربه بالبوكس
أيان رد ليه الضربه وقال: اخررررس انا مقولتلهاش اخرررس.
يُسر جريت وفرقتهم وقالت هي وبتزيحهم: بس كفاااايه بس.
أسد هو وماسك إيدها وصرخ في وشها: عيزاني اعمل ايه هو وبيقول بحب مراتك ها قوليلي.

 

يُسر: وانت بتحبني يا ابن العشماوي.
أسد سكت وبص بعيد
بصتله وابتسمت ودموعها نزلت وقالت: ولا بتمثل عليا.
أسد بغضب: يُسر انتِ مش فاهمه حاجه.
يُسر هي وبتتقدم تجاهه وشدته من قميصه وصرخت: مش فاهمه ايه هاااا مش فاهمه ايه، لا فاهمه وفاهمه

 

كويس اوي انك بتضحك عليا بحبك المزيف، فاكرني مش عارفه لا انا عارفه وكويس اوي انك بتضحك عليا وتهتم بيا وعرضت حياتي للخطر في المستشفى علشان تنقذني واحن ليك قلبك استحمل ازاي يتحط في راسي مسدس ها حتى لو مش بتحبني وقلبك مدقش ليا شفت الخوف اللي في حنيا وبكايا وانت مكمل في اللعبه الزبالة دي وكمان اللي كان رافع المسدس على راسي وقتها كان من رجالتك يا أسد العشماوي.

 

أيان بصدمه برق بعيونه وقال: ايه؟!
أسد بصلها ووشه كان مخضوض وبلع ريقه وقال: يُسر
يُسر: شششش يُسر يُسر يُسر تعبت انا تعبت…. هتقول ايه تاني انا عارفه كل حاجه، انا عملتلك إيه يا أسد

 

العشماوي ها عملتلك ايه بس براڤوا عرفت تمثل كويس انت تاخد جايزه الاوسكر
وقالت بكل ثقه هي وبترفع راسها: وانا مش قليلة يا اين العشماوي.
بصت في عينيه بِحدة وقالت: بنت جبل قدها والمفاجأة بقى إني انا مثلت اني مغرومه بيكِ وانت بتكمل لعبتك وانا بكمل لعبتي يا أسد العشماوي صافية لبن، انت لما طلعت من الاوضة وقتها
Flash back.

 

رنّ على شخص مجهول وقال: طلعت من المستشفى ولا لسه؟
_طلعت يباشا.
أسد بمكر: وكِتفك عامل إيه.
_متخفش يا بيه كله تمام، واخدت الفلوس اللي سبتهالي.
كان نفس الشخص اللي خدشه بالرصاصة في المستشفى.
أسد قفل معاه وابتسم هو وباصص ليها وهي كانت نايمة بكل براءة وتعب

 

كان بيلمس على شعرها والشر باين من نظرة عينيه قام وطلع من الاوضة وهي كانت نايمة بكل براءة
قامت هي وقتها وبرقت بـِ عينيها وقالت ودموعها نزلت: يعني عرضت حياتي للخطر انهارده علشان اثق فيك؟! انت بالجبروت ده كله والغل والمكر والخداع ده كله علشان اثق فيك واحبك بعدين توجع قلبي لما توصل للقاتل وتنتقمي مني يا ابن العشماوي.

 

كانت بتبكي بحرقه وقامت مسكت دماغها وكانت هتنفجر مسحت دموعها بقهرة وقالت: وانا اوعدك إني هنتقم منك زي ما بتعمل فيا كده، وهكمل في لعبتك وانت مغفل هفضل العب عليك، ميغركش اني هبين اني حبيتك واخد بأفعالك بس زي مأنت بتلعب عليا علشان تنتقم مني هنتقم منك يا واد سيف العشماوي وهثبت ليك انك ضعيف واشوفك مذلول قدام عيني وانا وبثبت ليك ان بابا مش هو القاتل وقتها هكون انا اللي بصفق وانت اللي ضعيف ضعيف وبس.
Back

 

.
أيان هو وبيصرخ وشد الاجزاء وطلع مسدسه وصرخ وكل حرف طلع من قلبه: يلعنكككككك يا صاااااحب.
كان هيضرب يُسر جريت ليه ورفعت المسدس لفوق: انت اتجننت
الطلقه جات في السما وقتها
أيان رمى المسدس وقتها وصرخ هو وباصص للتله: اااااه

 

أسد كان باصص ليها وهي رطعت بصتله بدموع هي وبتطلع الدبله من ايدها الشمال و مسكت ايده وحطتهم عليها هو كان باصص ليها بهدوء وقالت هي وبتمسح دموعها: زي ما غصبتني على الجواز وانا مش دارية خد حاجتك تلزمك يا ابن العشماوي.
وبصت ليه بدموع هي وباصه لملابسها: انا وبلبس الملابس شكيت في نفسي وصلت لدرجة قولت يمكن يا يُسر كنتي بتحلمي، لا يا يُسر مش أسد اللي موصي الراجل، لا والله يا يُسر مش هو لا أسد ميعملش كده حتى لو مش

 

بيحبك يا بت مستحيل يإذيكِ..
ضحكت بهستريا وسط دموعها وقالت: وطلعت انت
بصتله وكملت بشماته فيه: ياخي انا لبست اللبس المهبب ده علشان لعبتك ومتعرفش اني انا كنت بلعب عليك اصلا انت مغفل لدرجة محدش بيحبك لان جبروت قلبك محطم قلوب اللي حوليك ولا حد هيحبك طول حياته ولا هتلاقي مراتك او عيالك في يوم يحبوك، وهيجي اليوم اللي هكون اسعد انسانه في حياتي لما اتطلق منك.

 

وقربت منه وشاورت على قلبه: لإن طول ما السواد معمم هنا عمره طبعك ما هيتغير لأنك انت جهنم افهم جهنم وبتحرق اللي حوليك يا ابن سيف العشماوي اوعدك .
مسكت ايده وحطتها فوق راسها: وعد عليا انا هتطلق منك بس الاول هثبت لك ان بابا مقتلش ابوك، وقتها هتخسرني لانك محبتنيش وهتخسر الكُل وهتخسر نفسك وهتعيش وحيد وعد عليا يا أسد.
راحت عند أيان وبصت لـ عربيته وقالت: ممكن توصلني.
أيان هو وباصص لـ أسد: دايمًا.

 

طلعت جمبه في العربيه هي وبصاله وهو باصصلها ومش متكلم مشي أيان بعربيته
أسد صرخ باقوى ما لديه وقال: اااااااااااه
ضرب الدبلة على الارض وكان بيضرب على العربية برجله وصرخ: غبي غبي غبي.
دخل الجزيرة في اوضة خشب مسك الكرسي ضربه على السرير وكسر المراية وقال: للللليييييه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top