رواية العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

العروسة الهاربة وإنتقام الشيطان

أسد: اخلعي الفستان
يُسر بصدمه: افندم
أسد بعصبية: جابهولك أيان صح ولبستيه
وكمل صراخ هو وبيضرب الابجورا على الارض وصرخ بحنجرته كلها: قولتي ان الفستان ده غالي عليا اوي انطقيييييي.
يُسر بغضب ردت عليه ومسكت قزازه البرفان ضربتها على الارض وصرخت في وشه وعروق رقبتها بانت: واي فيها

 

close

يعني غيران ليه مكنش معايا لبس وقتها مالك انت فيها ايه.
أسد بصوت جهوري هزها بقوة وقال بغضب: فيها إني بحبك يا بت جبل.

يتبع…

 

 

أسد: اخلعي الفستان
يُسر بصدمه: افندم
أسد بعصبية: جابهولك أيان صح ولبستيه
وكمل صراخ هو وبيضرب الابجورا على الارض وصرخ بحنجرته كلها: قولتي ان الفستان ده غالي عليا اوي انطقيييييي.

 

يُسر بغضب ردت عليه ومسكت قزازه البرفان ضربتها على الارض وصرخت في وشه وعروق رقبتها بانت: واي فيها يعني غيران ليه مكنش معايا لبس وقتها مالك انت فيها ايه.
أسد بصوت جهوري هزها بقوة وقال بغضب: فيها إني بحبك يا بت جبل.
يُسر بصتله بثواني ورجعت لورا وضحكت بهستريا وجنون وكانت بتضحك وتميل لورا عقد حواجبه وبصلها
يُسر بنوبة ضحك بصتله وقالت: أنا؟!

 

حطت إيدها بين خصلات شعرها وقالت هي وبتشاور عليه ونطقت حرف حرف من كل قلبها: وأنا بكرهك وعمري في حياتي ما هحبك أصلًا ولا أحب واحد زيك وعد مني يا أسد الجبالي كلمة بحبك عمرها ما هتطلع من قلبي علشان ينطقها لساني ولا هسامحك على اللي عملته فيا في يوم بوعدك يا ابن العشماوي.
كانت كلماتها سم بتدخل قلبه فضل باصصلها وكأنه اتهزم ولأول مره في حياته ومكنش قادر يرد عليها وكان متعصب وبيضغط على إيده هي دخلت الحمام ومسكت الغيار وجت تطلع من باب الاوضة هو وقف قدامها: على

 

فين
يُسر: مش هفضل في الاوضة دي دقيقة.
زاحته بعيد وطلعت
أسد هو وبيشدها على الحيطة: بتفتحي حرب يا بت جبل
يُسر هي وبتزيحه: وانا قد الحرب دي.

 

جت تمشي وقفت قدامها يُمنى وبصتلها برفع حاجب: على فين
يُسر هي وبتبصلها بتطنيش: على اوضة الضيوف.
يُمنى: المتجوزه بتنام جمب جوزها قوانين قصرنا وقوانين العالم كله.
يُسر بصوت عالي: ام حسن

 

جريت ام حسن وقفت جمبيهم وقالت هي وباصه في عيون يُمنى: اوضة الضيوف فين.
أم حسن: تحت يا بنتي
يُسر بتحدي هي وبتبتسم: وانا هكسر القوانين دي يا سِت يمنى.
وقالت بسخرية: يا حماتي.

 

جت تنزل سمعت صوت أسد وقال: ام حسن.
ام حسن: نعم يا بيه.
أسد: نضفي الاوضة اللي جمبي ليها.
بصتله يُسر وطلعت على السلم وشالت الهدوم اللي وقعت على الارض ونفخت في وباصه في عيونه
دخلت مع أم حسن الاوضه وام حسن فضلت بصالها وضحكت وكتمت ضحكتها

 

يُسر بإبتسامة: في إيه
ام حسن: اول مرة حد يوقف في وشهم كده بجد هههههه مقدراش.
يُسر: وياما هيشوف اسد العشماوي وامه.
يُمنى: عفارم عليك والله براڤوا بت جبل بتبجح فينا وانت ولا كلمة
وقربت منه ورفعت اصباعها: لو مخدتش بتارك منهم انا اللي هنتقم يا تقتل البت يا ابوها وخلص الكلام.

 

نزلت تحت ودخلت اوضتها
أسد دخل اوضته وخبط الباب بقوة وصرخ: ام حسن
ام حسن: البيه بينادي يا مدام يُسر اشوفه واجيلك
يُسر: لا شوفيه وانزلي نامي الاوضة نضيفه والصباح رباح هنقل حاجتي هنا.

 

هزت راسها ام حسن وطلعت برا الاوضة بصت يُسر للأوضة وبصتلها وقالت: ايه الجديد حتى الحيطان سودا
قفلت يُسر الباب ودخلت الحمام تاخد شاور
في اوضة أسد كانت أم حسن بتنضف الاوضة وأسد قاعد في البرنده وقالت: خلصت يا بيه عاوز حاجه تاني
أسد: تصبحي على خير يا ام حسن
ام حسن: وانت من اهله يا بيه.

 

أسد كان لسه واقف في البرنده وباصص للباب اللي جمبه راح عنده وكان باب البرنده بتاعت اوضة يُسر بص من ورا الباب وطلعت هي وكانت لابسه بنطلون لاڤندر وتي شيرت قصير لونه أبيض وبطنها باينه كانت بتنشف في شعرها كان باصص ليها من ورا الشيش وبص لـ شعرها اللي بتجففه سرحته ورفعته على شكل كحكة عالية وقعدت على السرير وكانت بتبص يمين وشمال هو اتدارى علشان متشوفهوش طلعت تيلفونها من تحت المخدة

 

وكتبت لفاطمة: فاطمة.
فاطمة ردت عليها: نعم يا يُسر
يُسر: الغي اي حاجه من اللي قولتلك عليها مش ههرب دلوقتي اسمعيني عيزاكِ تدخلي السرايا بتاعتنا بأي طريقة وتحطي جهاز تصنت في اوضة المكتب بتاع عيلتنا ضروري.
فاطمه: ليه يا يُسر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top