رواية حبي الغاMض كاملة جميع الفصول

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

امير بدهشه: انتي معندكيش ثقافه المقدمات بتجبهلها وش كدا اهي هتسورق مننا
فاطمه بصدمه: ألمانيا الى بنروح لها بطياره؟
– الله ينور عليكي ياست الكل
= ينهارك مش فايت انتي اتجننتي
– اصل بصي هفهمك
= تفهميني اية مش موافقه
“امير ضحك”
– شوفت يا امير انا مش قولتلك امي بتثق فيا وشوحت كده
” بعد كتير من الكلام والاقناع اني فعلا محتاجه اروح وان المؤتمر مهم ليا موافقتش برضو ياه نبع الحنان بموت فيها قالتلي هتاخد رأي ادهم نينينيني ”
______________________

close

 

صلي على محمد 🩷🦋
“عند ادهم و امير”
طلع ينام وقال بصوت مسموع: ادهم انت صاحي
= لاء
امير: طيب ، شوفت ليلي هتسافر فين ؟
– لا مشوفتش
= ألمانيا عندها مؤتمر طبي تبع شغلها

 

– مسألتكش
” امير اتكلم تاني”
– ادهم
= ايييييه !
– انت لسه بتشتغل فالحاجات الغريبة بتاعتك
= اها
– زي اية بقي

 

= انت هتحقق معايا انت كمان؟
– لاء بس معرفش بتشتغل اية هو ده طبيعيي
= اها طبيعيي بشتغل ف اعمال حره زي ما قولت
– طيب.
___________________________
صلي على محمد ♥️🦋
– انت يابني ادم انت رد بدل ما احدفك بمشبك من البلاكونة
= عايزه اية؟
– انت ازاي تسخن ماما عليا وترفض اني اسافر

 

= والله طنط سألتني بحكم خبرتي وجاوبتها السفر مش سهل وانتي مستهتره
– وانا مش هبقي لوحدي
= برضو لاء كلامي قولته روحي اتناقشي مع طنط
– انت انسان بارد
= ……….
– ومستفز
= ……….

 

– انت مش بترد ليه !
” دخل و سابني !!!! من كتر غيظي وبما ان شقته فوش شقتنا خرجت وروحت ارزع عالباب بتاعهم وامير فتح مخضوض ”
– في اية يابت !
= وسع كده فين البارد ابن ال.. اعاااااااااا انا مش هسيبه انهارده
ادهم خرج وهوا قالع التي شيرت وبصلها من فوق لتحت
يتبع…

 

 

انت يابني ادم انت رد عليا بدل ما احدفك بمشبك من البلاكونة اجيب اجلك
= عايزه اية؟
– انت ازاي تسخن ماما عليا وترفض اني اسافر
= والله طنط سألتني بحكم خبرتي وجاوبتها السفر مش سهل وانتي مستهتره
– وانا مش هبقي لوحدي
= برضو لاء كلامي قولته روحي اتناقشي مع طنط
– انت انسان بارد
= ……….
– ومستفز

 

= ……….
– انت مش بترد ليه !
” دخل و سابني !!!! من كتر غيظي وبما ان شقته فوش شقتنا خرجت وروحت ارزع عالباب بتاعهم وامير فتح مخضوض ”
– في اية يابت !
= وسع كده فين البارد ابن ال.. اعاااااااااا انا مش هسيبه انهارده وحيات اني ل..
ادهم خرج وهوا قالع التي شيرت وبصلها من فوق لتحت
ليلي لفت بسرعه ومن الصدمه تقريبا رجلها لزقت فالارض لكن اخيرا اتحركت بصمت لحد عندهم

 

” حد يطلع بعضلاته دي للناس كده ولا انا عشان بحبه و وقعت ؟؟ عيل مش محترم صحيح وبعدين مانا استاهل اية خلاني اروح شكلي اية دلوقتي بس ”
– مالك يابت يا ليلي
= ها يا ماما؟
– مش عندك شغل بدري نامي
= حاضر ، فكري فموضوع السفر ها لسه فاضل اسبوع فكري براحتك وسيبك من الخرابة ده

 

– ادهم بيحبك زي اخته وخايف عليكي
” بيحبني زي اختة ءءءء الضربة طلعت بتيجي من اقرب الناس ليك فعلا قال اختة قال انا مليش اخوات ”
= ماما ده مجرد جارنا
– والله؟ ومين الى كانت بتعزمهم امبارح عالغدا
= ده حسن جوار بس
– يابت ده انا مربياكوا انتوا التلاتة وكنتوا بتلعبوا سوا زي المجا**نين

 

= اديكي قولتي كنا واحنا عيال بقا تصبحي على خير
” مشيت وانا بفتكر قد اية كان حنين واحنا اطفال ! ”
_________________________

 

صلي على محمد 🩷🦋
فلاش باك #
= ادهم
– ليلي ! تعالي تعالي متعيطتيش خلاص
بعياط: انا مكنتش عارفة ارجع و..
بشحتفه: خ خ خايفة ءء اوي
= بس بس متزعليش انا لاقيتك اهو مش هخليكي تضيعي تاني
بعياط وغضب اطفال: انا خلاص مش لاعبة تاني لما بنجري وبستخبي بتوه وانا بخاف وكمان وقعت

 

 

طبطب عليها ومسك ايدها نفضها من التراب: خلاص يا لولي معلش وبعد كدا هنستخبي سوا
باك #
” مسحت الدموع من عيني و ابتسمت على ذكرياتنا واحنا عيال وافتكرت نفس الموقف لما حصل لكن واحنا كبار شوية كان عنده 12 سنة وانا 9 ”
فلاش باك #
– ادهم الحمد لله انك جيت
= كنتي فين كل ده
رفعت كتافها ببساطه: امير ضيع الدبدوب وكنت بدور عليه عشان ميزعلش

 

– وبعدين
ضحكت ببلاهه: معرفتش ارجع كنت هنادي حد يرجعني
ادهم مسك كتافها: ليلي اوعي تطلبي مساعده من حد وتعرفيه انك تايهه لحسن يخ*طفك
= طيب خلاص انت لقتني اهو ، تعرف انا مستنياك اصلا ازاي بتعرف بتلاقيني دايما

”رواية حبي الغاMض” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top