رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

رواية رخصت نفسي لاجلك كاملة ? جميع الفصول

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

فؤاد……. انجي
دخلت سلمي غرفتها ورمت نفسها على السرير وفضلت تعيط كان كلام فؤاد بيتردد في ودانها كل جملة وخصوصا جمله ايوه انا بحب انجي
سلمي بدموع وانهيار………. ليييييييه يا فؤاد أنا بحبك بجد ليه ليه محبتنيش ليه ااااااااااااه ليه كل ما اجي افرح ملحقش افرح ليه ليييييييييه أنا مخترتش إني أحبك قلبي هو اللي اختارك يا فؤاد قلبي وياريت ما اختارك مكنش اتعذ*ب دلوقتي اااااااااااااااااااااااه وفضلت تعيط وقامت دخلت الحمام وتحت الدش وقفت وشغلت المايه البارده على امل ان تهدأ تلك النا*ر بالقلب ولكن لم تنجح كيف لجر*ح سببه الحب أن يخف بالماء البارد بعد مده طلعت سلمي وغيرت هدومها ودخلت تنام هروبا من هذا الأ*لم

close

 

عند انجي كانت داخله الاوتيل بس لقت في بنت قاعده تعيط وكانت صغيره فراحت ليها
انجي بابتسامة……… القمر بيعيط ليه
البنت مردتش عليها وفضلت تعيط
انجي…… اممممم تمام يعني مش عايز الشكولاته الجميله اللي هناك دي

 

البنت بصت على المكان اللي بتشاور عليه انجي وكان عباره عن محل للحلويات ورجعت بصت لانجي بس سكتت
انجي بحب………. الجميل اسمه ايه
البنت وهي بتمسح دموعها بكف ايدها الصغير
البنت……… حور
انجي…… الله تصدقي اسمك جميل يا حور زي شكلك كدا هاا قوليلي كنتي بتعيطي ليه
حور بدموع…….. علشان ماما سابتني ومشت ورجعت تعيط
انجي حضنتها وعيونها دمعوا

 

انجي بابتسامة بسيطه…….. عارفه يا حور انتي شبه الحوريات اللي بنشوفهم في التلفزيون
حور ببراءه……. بجد
انجي……. ايوه تسمعي كرتون اريل حوريه البحر
حور بضحك…….. هههههه انتي بتسمعيه بس دا للصغيرين
انجي بوجه مضحك…….. صغيرين هو انا مش صغيره ولا ايه ورافعت صوبع ايدها الصغير
حور بضحك……… لا انتي كبيره
انجي بضحك…….. لا صغيره

 

حور……. لا كبيره
انجي بضحك……… لا صغيره طب انتي عندك كام سنه
حور حطت على ايدها عشر
حور……. دول كام
انجي…… عشره
حور شيلي منهم اتنين

 

انجي……. اتفضل تمانيه
حور……. حطي عليهم ٤
انجي……. بقوا ١٢
حور………..شيلي منهم ٦ اهو دا عمري بقى
انجي عرفت ان دي لعبه وحبت تلعبها مع حور علشان تضحكها وتنسيها زعلها
انجي……… اتفضل خمسه لا سابعه ثانيه كدا عشره نشيل منهم اتنين ونحط أربعة ونشيل سته ايه داااااا أنا مش عارفه قوليلي انتي

 

حور بضحك……. يتفضل ست يا هانم يا فا*شله
انجي بصدمة…… فا*شله بقى انا انجي يتقال عليا فا*شله لااااا خدي هنا يا بت انتي وطلعت حور تجري على الشط وانجي بتجري وراها تحت أصوات ضحكهم
كان لسه واقف بيفكر في اللي حصل واللي سلمي قالته ليه بس فجأة في بنت صغيره اتخبطت فيه وكانت حور
فؤاد…… على مهلك مالك خايفه كدا ليه
حور بضحك…….. ششششش خبيني بسرعة واستخبت حور خلف فؤاد اللي مش فاهم حاجة بس فجأة لقى انجي بتجري ناحيته و واقفت قدامه
انجي وهي بتاخد نفسها

 

انجي……. حور خدي هنا والله لهعلقك الصبر بس خدي
حور بضحك……. لا يا فا*شله ياللي مش بتعرفي تحسبي
انجي اتغاظت منها
انجي بغيظ……. بقى أنا فا*شلة طب تعالي وفضلت تلف حولين فؤاد اللي مش فاهم ايه اللي بيحصل لحد ما مسكتها
انجي بضحك…….. بقى أنا فا*شلة أنا
حور بضحك…….. خلاص نقول لعمو ايه اللي حصل وهو يحكم تمام

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top