رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

رواية رخصت نفسي لاجلك كاملة ? جميع الفصول

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

 

close

دخل أسد ورا نسمه ولقاها قاعده وبتعيط فراح ليها
أسد بحزن………. نسمه أنا
نسمه بتمسح دموعها……….. أسد أرجوك أنا مش عايزه اتكلم دلوقتي وجات تمشي أسد مسك ايدها
أسد بدموع وحزن…….. نسمه صدقيني دا كان ماضي وأنا قفلت عليه صدقيني

 

نسمه بصت ليه بدموع
نسمه بدموع…….. أسد أنا عارفه ان دا ماضي وأنك دلوقتي اتغيرت مبقتش أسد بتاع زمان دلوقتي انت اي حاجة تعملها بتحط أن ربنا يكون راضي عنها هدف قدام أي حاجه بعدت عن كل حاجة كانت بتغــ…ـضب ربنا انت اتغيرت وأنا بشهد بكدا وأنا زي ما قولت تحت أنا بفتخر إني مراتك يا أسد ومسحت دموعه، أسد حضنها
أسد……. ربنا يخليكي ليا أنا مش عارف من غيرك كان مصيري ايه وبعد عنها طب انتي كنتي بتعيطي ليه

 

نسمه بحزن……… لأني احر*جت كوثر قدام الكل ومكنش لازم اعمل كدا هي بالنهايه بنت وأنا هنــ…ــتها وجر*حت كرامتها
أسد بغضب……. نسمه الست دي قالت كلام غلط في حققك وطبيعي كان لازم تردي
نسمه بحزن…….. لا يا أسد مش طبيعي مكنش لازم ارد الاسا*ئه بالاسا*ئه أنا متربتش على كدا مشكلتي إني لما بغضب مبقاش واعيه أنا بقول ايه بغلط وبرجع اند*م و دموعها نزلت

 

 

أسد بحب………. يا ريت الكل بيفكر زيك كدا يا نسمه كان حال الناس مختلف دلوقتي يا حبيبتي الزمن اللي احنا فيه دلوقتي مش زمن الطيبه بتاع زمان زمنا دلوقتي مختلف زمان كان الناس بتتصفي بكلمتين حلوين دلوقتي مهما قولتي الغضب والحــ…ـقد بيفضل مالي القلوب إلا من رحم ربي زمان كانت الناس بتضحك في وشوش غيرها بنفس صافيه دلوقتي الناس تضحك في وشك انت مش عارف ورا الضحكه دي في ايه بس متأكد أن فيها أذ*ى ليك زمان كان لما حد يحصله حاجة تفضل الناس تدعي أنه ينجي من اللي فيه ولو سأل حد عن السبب كانوا يقول قول ربنا يقويه مش لازم تعرف دلوقتي لو حد حصله حاجة

 

تلاقي وسائل التواصل الاجتماعي نازله كلام والناس تفضل تعيد وتزيد في الكلام مبقوش يسبوا حد في حاله إلا من رحم ربي أنتي طيبه يا نسمه وبسبب طيبتك دي الناس بتحترمك وبتقدرك بس مشكلتك إنك مفكره الناس زيك كدا لا يا حبيبتي الزمن دا مش زى زمن زمان وموضوع كوثر هي اللي بدأت من الأول هي اللي جابته لنفسها طبيعي كرد ليها انتي عملتي كدا انتي مش غلطانه يا روحي
نسمه حضنته
نسمه بدموع…… ربنا ما يحرمني منك ابدا يا أسد
أسد بابتسامه……. ولا يحرمني منك يا حبيبتي

 

وقاطع كلامهم رنين هاتف أسد وكان المتصل فؤاد
أسد بغيظ……. اعمل ايه في اخوكي دا توقيته غلط ديما
نسمه بضحك…….. هههههه معلشي رد عليه
رد أسد على فؤاد
أسد…… الو يا ز*فت عايز ايه ارحمني

 

 

فؤاد بقلك……. أسد تعاله على المستشفى اللي قريبه من الاوتيل معتز تعــ…ــب فجأة ونقلناه للمستشفى
أسد بصدمة وخوف…… بتقول ايه طب احنا جايين وقفل معاه
نسمه بخوف…….. خير يا أسد في ايه فؤاد ماله
أسد بخوف…… نسمه البسي حجابك ونقابك بسرعة معتز تــ..ـعب واتنقل للمستشفى
نسمه لبست حجابها ونقابها وراحت مع أسد للمستشفى وبعد مده وصلوا هناك وراحوا للعيله

 

أسد بخوف…….. فؤاد معتز ماله والدكتور قال ايه
فؤاد…… اهدي يا أسد الدكتور لسه ما طلعش من عنده لحد دلوقتي
أسد بغضب……. اهدي الزاي يا فؤاد اخويا تعب فجأة وبتقول إنه لحد دلوقتي الدكتور مطلعش من عنده وعايزيي اهدي، و لاقي أسد دكتور دخل غرفه معتز أسد راح ليه ومسكه بغضب
أسد بغضب……. أخويا لو حصله حاجة لا رو”حك ولا حتى المستشفى دي هتشفي نا*ري فاهم روحك و المستشفى دي قصاد روحه

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top