رواية صغيرتي المتمردة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غيث بغضب : نعممم ياختي مين اللي كلمك
غفران بغضب : في أي يا غيث انت بتز”عق ليه إبن عمتي و كلمني عادي عشان يقولي على فرحه فيها اي
غيث و هو بيشد”ها من دراعها : غفران بلاش تجربي غيرتي لان نار”ها هتحر”قك انتي في الأخر
غفران بتو”جع : غيث سيب إيدي بتوجعني
غيث و هو بيشد”د أكتر : و لو لمحتك بتتكلمي أو بتتعاملي معاه من غير حدود مش هيحصل طيب يا غفران أنتي فاهمة

close

 

انطقي فاهمة !!
غفران : خلاص فاهمة سيب إيدي بقى و لسة هتتكلم لكن هو سابها و دخل الحمام ياخد شاور
غفران : عنيد بس طايب الصبر جميل يا أستاذ غيث
***************************
هند : ألو يا حبيبي .. وحشتني

 

زياد ببرود : إنتي لسه فاكرة تسألي
هند : غصب عني والله بس اليومين دول كنت مشغولة شوية و ياسيدي متزعلش هنخرج سوا بس فك كدا
زياد بخبث : هند انتي مش مقدرة حبي ليكي و بتتجاهليني أقولك نتقابل تقولي الناس عشان غيث ميعرفش أقولك تعالي نتقابل عندي تقولي لا مينفعش أعمل ليكي اي أكتر من كدا كل دا عشان بقولك شوية وقت و آجي أتقدم ليكي رسمي هند انتي لو مش حابة تكملي معايا انتي حرة بس اعرفي اني مش هقدر أعيش من غيرك هند لسه هترد و لكن دخلت غفران

 

بفرحة
هند بتنزل الفون بسرعة و بتقفل المكالمة
غفران بتعجب : انا جيت في وقت مش مناسب و لا اي انا كنت جاية أقولك بس ان احنا هننزل البلد انهاردة عشان فرح أسامة
هند بسرعة : لا يا حبيبتي انا كنت بكلم واحدة صحبتي و قفلت معاها لأنها مشغولة شوية

 

غفران : طايب يلا قومي اجهزي و بتاخد منها الفون .. يلا سيبي البتاع دا و يلا عشان غيث مش يزعق على التأخير
هند بتوتر : طايب استني ولكن قاطعتها غفران و هي بتسحبها ل غرفة الملابس
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

بعد مدة الكل خلص و بالفعل اتحركوا
غيث بمشاكسة : اي يا غفران ساكتة ليه أنتي لسه زعلانة مني ولا أي

 

غفران نظرت إليه نظرة غير مفهومة و لم تنطق حرفا
هند : في أي يا غيث انت مزعل فوفا ليه عفكرة انا هقول ل جدو بقى
غيث : انتم متفقين عليا بقى .. هي زعلانة يا ستي عشان بقولها اتكلمي مع أسامة بحدود و بلاش اللي حصل قبل كدا دا

 

يتكرر تاني
غفران بتذمر : و زعقت عشان اتصل عليا عادي هو إبن عمتي و اخويا كمان فيها اي لما كلمته
و لسه غيث هيتكلم و لكن ملامحه اتقلبت
هند : خلاص يا فوفا و بعدين غيث غيران و كدا و غمزت أفهمي

 

و لسه هترد و لكن قاطع حديثهم صوت فون غيث
غيث : اسكتوا خلاص … ألو يا مصطفى
مصطفى : غيث انت فين لازم تيجي الشركة ضروري
غيث بتعجب : انا نازل البلد انهاردة و مش هعرف أجي انهاردة في اي

 

 

مصطفى بقلة حيلة : غيث حصل …..
غيث بغضب جحيمي : نعمممم ازاي دا حصل و انت فين من كل دا …

يتبع..

مصطفى : غيث انت فين لازم تيجي الشركة ضروري
غيث بتعجب : انا نازل البلد انهاردة و مش هعرف أجي انهاردة في اي
مصطفى بقلة حيلة : غيث حصل …..

 

غيث بغضب جحيمي : نعمممم ازاي دا حصل و انت فين من كل دا
مصطفى : انا كنت داخل المكتب أخد ورق المناقصة مش لقيته موجود و الورق الخاص بكل أملاكك اللي كنت ظبطه مش موجود

 

غيث بعصبية : لا مستحيل
مصطفى : المشكلة في ورق المناقصة يا غيث معدش حاجة على ميعاد التسليم و لو محصلش في ميعاده هتبقى في خسارة كبيرة جدا انت عارف كدا كويس
غيث : مش مهم ورق المناقصة دلوقتي انا كل اللي يهمني المستند التاني يا مصطفى

 

 

مصطفى : غيث انت اكيد اتجننت انا و انت عارفين أنه مش الورق الأصلي و أنه مش هيضرك في حاجة أكتر من ورق المناقصة اللي يعتبر مستقبل الشركة فيه
غيث : انت مش فاهم حاجة أقفل دلوقتي و انا هتصرف و هبقى أفهمك
مصطفى بقلة حيلة : ماشي يا غيث بس ياريت تتصرف بسرعة و الا كل اللي عملناه هيروح

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top