رواية صغيرتي المتمردة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غيث بعصبيه : انا قولت ان اللي حصل قضاء و قدر و ثم أردف بنبرة تحذ”ير و أظن كلامي دا لازم تسمعه كويس أحسن ليك
الدكتور بخو”ف : تمام يا غيث باشا
و دخل غيث الغرفة ..
غفران و هند قاعدين بيتكلموا و يضحكوا
غيث بهدوء : يلا عشان نمشي

close

 

غفران : حاضر ثم اردفت برفق غيث هو ممكن مش تخلي هند ترجع الشركة و تفضل معايا انهاردة
غيث بإبتسامة : متقلقيش يا غفران احنا خلصنا انهاردة و هنقضى اليوم كله سوا
غفران بفرحة طفولية و هي بتحضن هند : أيوة بقى هنقضي وقت جامد سوا
هند بإبتسامة : طبعا يا حبيبتى

 

غيث : طايب و انا مليش نصيب في الحوار دا ولا اي
غفران بخبث : لا لو عندك شغل مع تاليا تقدر تروح انا معايا هند
غيث : بقى كدا ؟! طايب قومي اجهزي يلا عشان نمشي بدل م أغير رأيي
غفران بتذمر : طايب خلاص سكت إبتسم غيث خفية على حركاتها الطفولية
و بعد شوية وصلوا القصر ..

 

غيث بيساعد غفران تنزل و بيمسك إيديها برفق
غفران و هي بتسند : شكرا هعرف أنزل
غيث بضيق : غفران هاتي إيدك انتي لسه تعبانة و بلاش العند بتاعك دا
غفران : إنت كل حاجة تز”عق عليها

 

غيث : و انتي كل حاجة لازم تعترضي عليها مفيش مرة تسمعي الكلام من غير م تجادلي
هند : خلااااااص اسكتوا في اي
و بعدين معاكي يا غفران هو بيساعدك عشان تطلعي يا حبيبتى مش لازم تتخا”نقوا زي الأطفال كدا
غفران : إنتي مش شيفاه كل حاجة يز”عق لي

 

هند وهي بتساعد غفران : طايب تعالي معايا و هطلع انا و انتي
غيث بضيق من طريقة رفضها ليه و سابها و مشي من غير حتى كلام اكتفى بنظرة عتاب
هند : غفران بلاش تعملي كدا انتي مش شايفة كان خايف عليكي ازاي
غفران : انا مش عارفة اكون زي أي زوجة و خاصة و انا متأكدة ان في طرف تالت في علاقتنا و أنه حتى عمره م قرب لي

 

 

و اتكلم معايا عشان يقدر يفهمني هو دايما بيعاملني زي أي حاجة بيمتلكها يا هند غيث عمره م حبني ولو حبني ف هو حب تملك مش أكتر
هند : غفران صدقيني غيث مش كدا حاولي تاخدي فرصة تجاه علاقتكم
غفران بتردد و قلق فهي لا تعرف ماذا تفعل فلا العقل يريد أن يخطو هذة الخطوة و القلب يحرض
ه كثيرا كي يخطو خطوات واسعة تجاة الحب الكامن في فؤادها
************************

 

زياد : أهلا أهلا بظهور الكينج اللي هياكل الجو بعد رجوعه من تاني
عصام : أهلا بيك انت يا زياد باشا اي الأخبار قدرت تستولى على شركات الشناوي و لا لسه مش عارف تاخد مرادك
زياد بضيق : لا لا متقلقش كلها شوية وقت و كل حاجة هتكون لي ثم أردف بخبث و منهم غفران مرات غيث الشناوي
عصام بغضب جحيمي : غفراااااان .. و……

يتبع..

 

 

زياد : أهلا أهلا بظهور الكينج اللي هياكل الجو بعد رجوعه من تاني

عصام : أهلا بيك انت يا زياد باشا اي الأخبار قدرت تستولى على شركات الشناوي و لا لسه مش عارف تاخد مرادك
زياد بضيق : لا لا متقلقش كلها شوية وقت و كل حاجة هتكون لي ثم أردف بخبث و منهم غفران مرات غيث الشناوي
عصام بغضب جحيمي : غفراااااان لاااا انت فاهم

 

زياد بخبث : اهدى كدا في اي لو تخصك أسيبها ليك يا باشا بس أهم حاجة عندي أملاك غيث الشناوي تكون ملكي أنا
عصام بجنو”ن : و أنا كل اللي يهمني ازاي أخد غفران و أطلقها منه
زياد : خلاص نعمل اتفاق و يكون كويس جدا بس المهم ظهورك قدام غيث الفترة دي يكون قليل و انا بجهز ل ضر”بة جامدة ل غيث و ساعتها إسمه و كيانه و أملاكه هتكون تحت رجلي في مقابل غفران ليك
عصام : و أنا موافق المهم غفران تبقى لي انا في الآخر
*****************************

 

عند غيث و غفران ..
غفران و هند قاعدين بيضحكوا تحت أنظار غفران اللي بتراقب نزول غيث بعد م زعقوا
هند بمشاكسة : مالك كدا بتدوري على أي

 

غفران : هااا لا مش بدور على حاجة
هند : يا بتت دا انا شيفاكي ملهوفة عشان ينزل
غفران : لا طبعا انا بس كنت بحسبه هيقعد معانا بعد م قال انه مش هيروح الشركة
هند : هو ممكن يكون اتضايق بعد اللي حصل عشان كدا مش نزل

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top