رواية جحيم ابن عمي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

­ ­ ­ ­ ­

وقفل وفيروز كانت خايفه جه جبل
جبل.. ف اي
فيروز.. مفيش بعد اذنك
جبل لنفسه.. مالها دي

close

 

فيروز كانت خايفه منو ورنت عل اخوها رد عليها مؤمن
مؤمن.. في اي
فيروز.. مؤمن تعاللي حالا
مؤمن.. حاضر مالك

 

فيروز.. تعال وهقولك
مؤمن.. تمام
وقفلت معا وكانت قعده ف الصالون لحد ميجي اخوها

 

مؤمن بخضه.. في اي
فيروز حضنت اخوها.. مؤمن انا عايزا امشي من هنا
مؤمن بعصبيه.. هو عملك حاجه
فيروز.. لا
وحكت كل اللي حصل
مؤمن.. اهدي متخفيش طب ومين دي اللي قتله*ا جبل محبش حد غيرك

 

فيروز. مش عارفه
مؤمن.. اهدي
فيروز.. انا هگلمو تاني الشخص دا
مؤمن.. طيب كلميه وقوليلي قالك اي
فيروز.. ماشي

 

وطلعت الاوضه ومؤمن روح بيته
فيروز اتصلت تاني.. الو
الشخص بخبث.. الو
فيروز.. مين اللي قتلها

 

الشخص. نتي فيروز
فيروز.. اخلص
الشخص.. صحبتك جميله
فيروز بصدمه.. جميله

 

وفجاه جبل دخل.. بتكلمي فين
فيروز بتوتر قفلت.. دا مؤمن
جبل بشك.. طيب
ودخل الحمام ياخد دوش
وفيروز مصدومه.. ازاي يعمل كدا جبل ازايي
ونامت

 

جبل خرج خد فونها وخد اخر رقم كلمته وساب تلفونها
ونام
اشرقت الشمس
عند منير
منير بخبث وشيطانيه.. فاضل تكه وجبل هيرميها بره الفيلا

 

وليد.. وهدوق العسل كلو
منير بضحك.. وهتدوق العسل يعم مين قدك
وفضلو يضحكو
عند مؤمن
اتصل بنور بس مردتش
مؤمن.. ياترا مالك يانور

 

اتصل تاني لقي حد بيرد عليه وبيقول.. الو
مؤمن.. الو مين
الشخص.. انت اللي متصل

 

مؤمن.. مش دا رقم نور
الشخص.. اه رقمها
مؤمن.. انت مين انا صحبها

 

الشخص.. ونا خطيبها
مؤمن اتصدم…..
عند جبل وفيروز
خرج من الفيلا بدري وراح عند حد يعرفو وعطالو الرقم وبعد شويا جبل لما شاف الاسم اتصدم.. وليدد ابن عمي مش معقول

 

جبل.. وليد نت طلعت عايش اه يو*سخه ياللي مدور*ها
وركب سيارته وطلع عل الفيلا
وطلع اوضت فيروز

 

جبل جبها من شعرها… انتي بتخو**نييني ياو**سخه ومع مين مع وليدد
فيروز بصراخ.. ابعد عني ياقتا*ل القتل”ه وطلعت بتعرف تقت*ل وشغال ما*فيا امال عامل لي وش البرئ هااا
جبل بصدمه.. نتي عرفتي منين
فيروز.. مش ضروري عرفت منين كويس ان عرفت قذر*تك انت ياجبل عملت كدا ليي هااا كلو كوم وانك تق*تل حبيبتك كوم تاني وطلعت حبيبتك دي جميله ليي ها ليه تقت*ل صحبتي اللي مليش غيرها لييي

 

جبل بعصبيه وعيون حمراء. عيزه تعرفي قت*لتها لي عشان كانت بتخطط لعداد مو*تك بعد ماحصل اللي حصل بيني وبينها قتلته*ا سمتها عشان متعملكيش حاجه واه جميله كانت حبيبتي بس طلعت خا*ينه كانت بتتفق مع وليد الو*سخ عشان يقتلو**كي بس اقولك اي انتو حريم كلكو شما*ل بتجرو ورا قله الادب

 

فيروز وقعت من طولها مستحملتش
جبل كان واقف زي الصخر وسبها ومشي
بعد وقت مش كبير

 

فاقت لقت نفسها ف مكانها وفضلت تعيط
جبل راح نايت كلاب وفضل يشرب ويتوح ويرقص مع البنات وبعدين روح الفيلا
كنت فيروز بتصلي
جبل بسكر.. فيروز

 

فيروز خلصت فرضها.. نعم
جبل.. تعالي
فيروز رحتلو.. نعم
جبل.. انتي حلوه كدا لي لي خو*نتيني

 

فيروز بتوتر.. جبل ابعد انت شا*رب
جبل.. ايوه بس فايق
فيروز.. جبل ابعد بالله عليك

 

 

جبل.. تؤتؤ اهدي ها
فيروز… جبل ابعد
جبل.. اهدي دا انتي هتنبسطي وقر*ب منها وو

 

اشرقت الشمس
فيروز كانت نايمه ف حضن جبل
فيروز.. اخر مره هبص ف وشك ياجبل عشان هنتق*م منك عل كل اللي عملتو فيا ومش هخليك تلمس*ني تاني ياجبل قامت من السرير ودخلت الحمام وخدت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top