رواية حبيبي الشبح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

­

ناصر بأبتسامه : خدي رحتك انا مش مستعجل
ياسمين ابتسمت ابتسامه مطلتش عنيها واستاذنت ومشيت
دخلت قالت للطباخ على الطلبات وهي مش طايقه نفسها يونس جه من وراها : معلش استحملي كل هيعدي بس انتي خلي بالك

close

 

ياسمين بغضب وبصوت واطي : ده وهو بيتكلم كنت عايزه امسك السكينه ارشقها في زوره بنادم مستفز وكلح وقليل الادب آه لو مكناش في اتفاق كان زماني اديته من المنقي بطيخ
يونس ضحك : هي مش كانت خيار بيني
ياسمين بغرور أهبل : لا مانا حبيت احط التاتش بتاعي
يونس ضحك علي هبلها

 

الطباخ بصوت عالي : ياااااااااسمين
ياسمين بخضه: إيه ياعم خالد خضتني في إيه
خالد الطباخ : يابنتي عماله انادي عليها بقالي كتير بنادي عليكي وإنتي بتكلمي نفسك سلامه عقلك يا بنتي

 

ياسمين بصتله بلوي بوق : مفيش ياعم خالد مفيش الطلبات خلصت
الطباخ : آه نادي الشباب ياخدوها معاكي
ياسمين : تمام وندت علي الشباب إللي شغلين معاها خدو الطلبات وهي خدت الباقي وحطو الاكل علي التربيزة بتاعه ناصر وماشيو

 

ياسمين لناصر: حاجه تاني يا فندم
ناصر بأبتسامه : لا شكرا لما نخلص اكل هنطلب الحلو وياريت يبقي حلو زيك كده
ياسمين بصتله وفجاه مسكت طبق الاكل لبسته في وشو ونطت علي التربيزه ومسكتو من رقبتو وقالت بزعيق : بقولك ايه يا زفت انت انا مش طايقه إللي خلفوك إنت تحترم نفسك بدل ما زعلك فاهم وراحت مسكت كوبايه و كسرتها فوق دماغه وهو صرخ وهي نزلت من علي التربيزه بأبتسامه انتصار : أحسن

 

تستاهل
فاقت ياسمين من تخيلها علي صوته ( هيه هيه وضحكت عليكو 😂😂😂)
ناصر : أنا ياسمين
ياسمين : احم ايوه ايوه يا فندم

 

ناصر: مالك سرحتي في إيه
ياسمين : ولا حاجه يا فندم بعد اذنك
ناصر : اتفضلي
ياسمين مشيت وراحت مطرح ما يونس واقف
يونس : إنت سرحتي في اية

 

ياسمين : أنما أنا يا واد يا يونس شوفت حته تخيل تحفه
يونس : شوفتي إيه
ياسمين حكتلو يونس ضحك
يونس بضحك : هو ده إللي إنتي عايزه تعمليه أنا حاسس ياسمين ضحكا وقالت : والله آه وكملو ضحك بعد شويه ناصر طلب من ياسمين إنها تجبلو الحلو وياسمين جابتو وكلو وبعد ساعه ابتداو يمشو قبل ما ناصر يخرج من المطعم نده ياسمين ياسمين رحتلو

 

ياسمين : أفندم يا ناصر باشا
ناصر : لالا بلاش ناصر باشا دي خليها ناصر بس
ياسمين : ياباشا مينفعش العين متعلاش عن الحاجب

 

ناصر بأبتسامه : لا معايا أنا تعالي وبعدين طلع من جيبه الكارت بتاعه
ناصر وهو بيديها الكارت : ده الكارت بتاعي وهبقي سعيد آوي لو كلمتيني
ياسمين خدت منو الكارت بالعافيه طبعا وقالت بأبتسامه مصطنعه: أكيد يا ناصر ب قاطعها ناصر : بلاش بيه بقي

 

ياسمين بأبتسامه مصطنعه: ناصر
ناصر ضحك: ايوه كده هستني مكالمتك سلام ومشي
ياسمين بصت عليه بقرف وتفت عليه

 

ياسمين : ابو اللي جابك
يونس جه وقف جمبها : ادي أول جزء في الخطة حصل نرسم بقي لباقي الخطه ياسمين بصتله وهز دماغها بهدوء
يونس بيبص علي اثر ناصر بغل وهو بيتوعد ليه بالكثير والكثير

 

 

روحت ياسمين بيتها بعد يوم طويل في المطعم وغير كده زياره ناصر
دخلت الاوضه طلعت بيجامة مريحه ليها وخرجت اترمت علي السرير نامت بارهاق من غير حته ماتاكل حاجه
يونس دخلها وراح نحيه السرير قعد علي الارض : ياسمين
ياسمين بنوم : هممممم
يونس بأبتسامه : قومي يا ياسمين علشان تاكلي طيب

 

ياسمين وهي بتنام علي جمبها واديته ضهرها: بكره إن شاء الله بكره
يونس : هو إللي بكره يابت قومي علشان تاكلي

 

ياسمين ولا كأنها هنا نامت نوم عميق
يونس ابتسم عليها وبص عليها شويه وبعدين خرج من الاوضه
صباح يوم جديد كانت ياسمين لسه نايمة المنبه بتاعها رن( أبو احمد خدني الكوافير أبو احمد دفعتو كتير)

 

ياسمين قامت بنعاس وقفلت المنبه : أبوكى لأبو احمد علي الصبح قامت بكسل وربطت شعرها وخرجت من الاوضه وهي بتطوح شمال ويمين
يونس كان قاعد علي الكنبه بصلها و قال بسخريه : وشربت حجرين علي الشيشه

 

ياسمين اتخضت : ياما عفريييييت
يونس : يامي يامي يامي خاف يا عيد آنتي عبيطه يابت
ياسمين خلاص جابت أخرها من لسان يونس الطويل :يا ولي الصابرين يونس اطلع بره

 

يونس : شقتي
ياسمين بعصبيه : كانت شقتك يا مرحوم
يونس بضحك مكتوم علي منظرها : والله أنا حر أقعد في الحته إللي تعجبني ليكي فيه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top