رواية روح جحيمي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

روح جحيمي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

– اخرجى
– مش قبل أما اوريك إلى معايا
خرجت تلفونها وسمعته تسجيل صوتها مكالمتها هى وكوثر” ارجعى مصر أنا محتاجاكى” ‘ محتجانى فى اى بقا ‘ ” مش كنتى عايزه تتجوزى يحي هجوزهولك” ‘ ازاى يحي مبيحبنيش ومش عايز يتجوز ‘ ” ملكيش دعوه كل ده عليا هو مبينزلش كلمنى وهيوافق ” ‘ وانتى بتعملى كده لى مش كنتى عيزانى ابعد عنه ‘ ” وهبعدك بس انا دلوقتى محتجاكى يبقى استخدمك صح ”
اتفجأ يحي من الى بيسمعه قالت ساندى
– سمعت بقا دى مش امك انت متفرقش معاها اصلا كل هما الفلوس الوصيه وبس .. حذرتك منها كتير وانت مبتسمعش ومبعدتش عنك ومسيبتكش تتأذى واتفرج

close

بصلها بحنق وقال بضيق – امشي .. إلى معاكى ده مش حقيقى فكرانى عيل يضحك عليا بتسجيل تاف مركباه عند واحد
بصتله بصدمه وقالت – انت لسا مش مصدقنى .. بقولك هتاذيك وهتاخد املاكك كلها .. لسا شايفها ملاك الروح بتاعك هى عملالك عمل ولا اى
– امشي عشان مندهلكيش الأمن يخرجوكى أو أخرجك أنا بطريقتى
قربت منه بصلها اندفعت وهى بتحضنه وبتقول
– انا بحبك وانت وحشتنى أوى
يصلها بشده بعدها عنه على الفور دمعت عينها وقالت
– لى بتبعدنى لى مبتحبنيش زى ما بحبك
ولعله حس بالحزن عشانها تنهد وقال بجمود
– افهمى يا ساندى أنا متجوز وبحب روح
بصتله بصدمه من اعترافه بزواحهم ، فقال – اه روح البنت إلى حبيتها وعى مراتى وانا محبش غيرها شوفى حد يحبك وانسينى .. ولو كنتى لسا بتحاولى عشان تساعدينى فأنا مستغنى عن مساعدتك
بصله بضيق وكسره وقالت – مش بسهوله دى يا يحي .. السنيوره بتعتك يهخليها لغيرك واحرق قلبك عليها زى ما حرقا قلبى، يا تبقا أنت ليا
بصلها لفت ومشيت وهى مضايقه وفى غضبها ، مهتمش يحي تنهد وجلس وهو بيفتكر التسجيل سمعه
سمع صوت الباب بيتفتح فاضايق أنها رجعت قال
– ايه الى جابك تانى
بس لما بص اتافجا لانه لقاها روح إلى بصاله بإستغراب وقالت

– هى مين دى يا يحي
ارتبك هل يخبرها قال – روح انتى جيتى هنا ازاى وامتى
قربت وقالت بسخرية – كنت بحسبك هتفرح لما اعملك مفاجأه واجيلك معرفش انى هضايق
مسك أيدها بصتله قال – مقصدتش أنا فعلا فرحان من وجودك وكنت لسا بفكر فيكى وهتصل عشان اطمن عليكى
بصتله بشك ابتسم سحبها ليه قعدت على رحله اتصدمت لفت وشها وبصتله
– يومك كان عامل اى
– ا..الحمد..لله
ابتسم على وجنتها الحمرا جدا قالت – يحي ابعد
– خليكى قوليلى بقا اى إلى جابك
مكنتش عارفه تتكلم ابتسم عليها بصت حست بحاجه قربت منه استغربت شمته وقالت
– اى الريحه دى
اتوتر يحي هل معقول أن عطر سندى اختلط معه قال
– ريحه اى
بصتله روح من جهله فهذا عطر نسائى بتأكيد يعرف سمعت صوت طرقات وبعدها دخلت وكانت نهله إلى احتنقت روح لما شافتها وغضبت جدا أنها لسا شغاله مع يحي

بصت ليحي وروح إلى قاعده على رجله اتصدمت ابتسمت روح ولفت دراعها حولين رقبته وقالت
– شكل موظفينك يا حبيبى مبيستنوش ردك عشان يدخلو
بصلها يحي بشده من نبرتها فهى كانت تود الابتعاد أنها من تقترب منه ابتسم لف دراعه حولين وسطها وقربها منه اتوترت روح بس ابتسمت بصت روح لنهله وقالت
– هتفضلى واقفه كتير
اتصدمت من رد تلك الفتاه وقوتها وازاى بقيت حلوه عن ما شافتها قبل كده باهته وكانت حالتها تصعب مكنتش مصدقه وضعهم بصلها يحي بحده وأشار بعينه على الباب بمعنى أنها تمشي
– اجتماع حضرتك بعد عشر دقايق
– تمام
بصت لروح إلى كانت بتسملها ابتسامه سمجه وكأنها بتغيظها وبتأكد ملكيه يحي اضايقت منها ومشيت

”رواية روح جحيمي ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top