رواية خفايا القدر ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

شراء سيارة عن طريق البنك الراجحي 1444 الخطوات وشروط التقسيط

 

 

close

توقفنا لما هبط زاهر وقعد علي سرير جده وقال لنفسه بدهشة : مافيش حاجة ناقص في الغرفة انا متأكد وبينظر يمينه انه ايه ده صورة جدي راحت فين معقول
ودخل جده علي الغرفة ونظر وقال باستغراب : ايه ده زاهر

 

ونظر زاهر وراها وقال بخضة : جدي وقام من علي السرير
جده قال باستغراب : بتعمل ايه هنا
زاهر قال بإرتباك : ها مافيش كنت جاي اشوفك

 

وقعد جده علي السرير و قال بإبتسامة : ليه فيه حاجة
زاهر قال بإرتباك : لا مافيش كنت عاوز اتطمن عليك قبل ما تنام بس هي دي كل القصة وكويس اني اطمنت عليك تصبح علي خير
جده قال بإبتسامة : ليه ماتقعد أصل انت وحشتني وعاوزه اتكلم معاك شوية

 

وراح له زاهر وقعد بجانبه علي السرير وباس راسه وقال بإبتسامة : وانت والله بس علشان ترتاح وبكرة نبقي نقعد مع بعض وقام تصبح علي خير

 

 

جده قال بإبتسامة : وانت من اهله
ومشي زاهر ووقف ونظر وراها وقال بإبتسامة : صحيح ياجده فين الصورة اللي كانت هنا
ونظر جده مكان الصورة وقال باستغراب : غريبة ماكانت هنا من شويه يمكن تكون وقعت

 

زاهر قال بإبتسامة : يمكن برده تصبح علي خير
جده قال بإبتسامة : وانت من اهله
وخرج زاهر من غرفة جده وراح علي غرفته وفتح الباب ودخل وقفل الباب وراها وقعد علي السرير وقال لنفسه باستغراب : معقول

 

الحرامي هو اللي أخذ الصورة بس عاوز من صورة ايه ولو كان هو اللي اخدها هيعمل بها ايه الموضوع ده يحير يوووه بقي وحط دمغه على المخدة ونام
في الصباح الباكر :

 

في غرفة ملك :
صحت ملك من النوم وفتحت شنطة من الشنط واخذت بلوزة بلون رصاصي وبنطلون جينز أسود ودخلت الحمام تأخذ دش وطلعت ووقفت أمام المرايا وسرحت شعرها وسبته مفرود وخرجت من الغرفة وراحت علي غرفة حامد بيه ووصلت وخبطت علي الباب ودخلت

 

وراحت ناحية البلكونه وفتحتها ودخلت البلكونه وأخذت نفس وطلعت وقعدت علي الكرسي أمام حامد بيه وقال جدي اصح ياجدي جدي اصح النهار طلع
حامد بيه وقال بنعس : يا يوووه ياملك بقي سبيني انام شويه

 

ملك قالت : جدي قوم ياجدي يلا
وفاق حامد بيه وقعد علي السرير وقال بنعس : في ايه يا ملك مش انتي تعبانه ايه اللي مصحيكي بدري

وقامت ملك وراحت علي الدولاب وفتحته وطلعت منه الترينج وقفلته ونظرة له وقالت : انا الحمد لله بقيت كويسه وبعدين أنت لازم

 

تفطر علشان تاخد الدواء في ميعاده وراحت له واعطته الهدوم ومسكت ايده قوم بقي وبلاش كسل
ونظر لها حامد بيه وقال بإبتسامة : طيب طيب وقام
ملك قالت : بسرعة تاخد الدوش بتاعك وانا هستناك تحت ماشي

 

حامد بيه قال بإبتسامة : طيب يا عنيدة
وخرجت ملك من الغرفة ونزل لقيت خيرية أمامها وقالت : صباح الخير يا ست خيرية
خيرية قالت بإبتسامة خفيفة : صباح النور حامد بيه صحها

 

ملك قالت : ايوه بياخذ دوش
خيرية قالت بإبتسامة خفيفة : طيب هطلع اصحي خالد بيه
ملك قالت : طيب وراحت علي الجنينه

 

في غرفة زاهر بيه :
صح زاهر من النوم وقام من علي السرير وفتحت الدولاب ونظر فيه وقال لنفسه : يا انا نسيت بسبب اللي حصل أجيب شنطتي من العربية وقفل الدولاب وأخذ مفتاح العربية وطلع من الغرفة ونزل يادادة خيرية دادة يافتحية فتحية

 

وطلعت فتحية من المطبخ وقالت بإبتسامة : صباح الخير يا فندم
زاهر قال :صباح الخير امسكي ده مفتاح العربية تفتحي شنطة العربية وتجبي شنطة هدومي

وأخذت فتحية منه المفتاح العربية وقالت بإبتسامة : حاضر ومشت ونظر زاهر في الجنينه وقال بغضب : دي اكيد هي

 

ونزل حامد بيه وقال بصوت مرتفع : يلا ياملك
ونظر زاهر وراها وقال بدهشة : جدي
ونظر جده له وقال بإبتسامة : صباح الخير

“رواية خفايا القدر” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top