” رواية عاشقة في عرين الاسد ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ?

أسد بحنان :انتى عارفه انك نقطة ضعفي ومبقدرش ازعل منك فأنسى اللى فات زى ماانا نسيتة ونبدا من النهاردة يوم جديد وانتى معايا وفى حضنى
ميرا ابتسمت وقبلت جبينة :بحبك ياأسد بحبك من زمان ولحد دلوقتي انت النبض والروح الموجودة فيا ،ونهضت لكى ترى ابنها
أسد بمزاح: انتى يابت تعالى هنا انا مواعد الواد اللى جوة ببنوتة حلوة

ميرا اتغاظت من كلامة ورجعت فجأة ماسكة وسادة من على الاريكة ورميتها علية ورحلت لابنها اما أسد انفجر في الضحك على صغيرتة ومن ثم عبس عندما افتكر كلام والدتة فحدث نفسة قائلا:لازم نتكلم بأسرع وقت ،ونهض لغرفة والدتة عازما على مراضاتها هيا الاخرى

close

فى غرفة سماح ومحسن
استيقظت سماح وهيا تتجنب كلام محسن وعلامات الغضب مرسومة على وجهها اما محسن فبعد محاولات سكت حتى لاتتعصب اكثر من هذا حتى استمعوا لدقات الباب ففتح محسن على مضض

أسد بهمس :الحالة عاملة اية
محسن بهمس غاضب :زفت ،ودفعة ونزل للاسفل
أسد لنفسة :شكل مراتة منكدة علية ربنا يهديكى ليا ياميرا وافضل انا اللى منكد عليكى مش انتى
سماح بسخرية :بتكلم نفسك ياابن الهبلة

أسد بأبتسامة وهو يقبل يدها :صباح الورد على عيونك ياست الكل
سماح بضيق وهيا تبتعد عنها وتجلس على الاريكة:كل بعقلى حلاوة يااسد
أسد وهو يجلس بالارض امامها ويضع راسة على قدمها :لاعاش ولاكان ياغالية واللة انتوا الاتنين معزتكوا جامدة عندى انك تخيرينى بينك وبينها دا يوجع قلبى عارفه كلامك امبارح حسسنى بإية حسسنى انك بتحطى سكينة تلمة فى قلبى

سماح بحزن :امال اشوفك بتنكسر مرة تانية وتوصل حالتك زى ماكانت
أسد وهو يرفع رأسة وينظر بعينيها:شفتى وجعى بس أكيد شايفة فرحتى برجوعهم وبرجوع أبنى تعرفى انا لو مت دلوقتي مش هبقى زعلان لان كل اللى بحبهم جوا حياتى وجمبى محدش بعيد

سماح بغضب :بعد الشر عنك يااسد انت بتستهبل مش عارف كلامك دا بيعمل فيا اية
اسد بحب :عشان خاطرى اتقبلى مراتى وأبنى خلينى اكون فرحان بوجودكوا جمبى انا اتعذبت هيا اتعذبت اكتر انا كنت بحبها كطفلة قبل ماتيجى عندنا اما هيا فإعتبرتنى فارس احلامها فى طفولتها ومراهقتها وحتى شبابها متعرفيش اتعذبت ازاى كان ممكن تموت فى اى دقيقه بسبب حملها بس مع كدة اصرت تجيبوا عشان بس منى حتى بعد ولادتها تعبها

زاد ومع كدة استحملت انو مفيش حد جمبها بقت الام و الاب فى حياة أيان بس عمرها ما سمحت انو يكرهنى او يشيل منى بالعكس خلتة يحبنى اكتر مابيحبها ،عارفة يعنى اية واحدة ومعاها ولد واللى رايح واللى جاى يرمى كلام هيا استحملت دا كلة برضوا انا كان وجعى من بعدها شوفى هيا استحملت كام وجع عشانى
سماح بحزن:وافرض اللى حصل زمان اتقرر

أسد بأبتسامة :خلينا نعيش النهاردة انتوا مضمنتوش عمرى بكرة وبعدين مش هتحصل حاجه غير انى هخليها تعوضنى عن السنين اللى فاتت بعيال كتير بس خدوا ايان بعيد عننا
سماح بضحك وهيا تمسك أذنة :تصدق انك سافل طب راعى ان امك قدامك وبلاش سفالة
أسد بهزار :وانتوا لسة شفتوا حاجه دا انا هحبسها فى اوضتنا
سماح بغضب مصطنع :صحيح انك سافل وملاقتش حد يربيك

أسد بضحك:ايوا بقى ياسموحة عموما انا فعلا سافل مع مراتى وهيا راضية متتقمصيش انتى بقى محسن يقوم بالدور دا
سماح بخجل:تصدق انك قليل الرباية صحيح ،ودفعتة خارج الغرفة واغلقت الباب بوجهة
أسد من الخارج :مش كبرتوا على الكسوف دا ولا اية ،ورحل وهو يضحك

سماح بدعاء:ربنا يهديلك الحال يااسد وافضل شايفة الفرحة اللى ظاهرة فى عينيك دى،واتجهت لتبدل ثيابها لتنزل على الفطار.

” رواية ليلة زواج زوجي” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top