” رواية عاشقة في عرين الاسد ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ?

ميرا قلبها اتقبض فهيا كانت مترددة فى الموافقة على كلام رانيا ولكنها تأكدت ان ماستفعلة سيكون في مصلحة أسد مهما كان فقالت بتوتر :هو حضرتك ممكن تسيبنا انا وهو لوحدنا ولو عاوز تفتشنى انا جاهزة
نادر مكملا :لو سمحت كمل جميلك معايا هيا مراتة ويمكن قعادهم مع بعض يشيل شوية من همة
الضابط برضا:حاضر مع انها مبتحصلش لحد بس شكلك بتحبية أوى ومتقلقيش مفيش تفتيش انتوا معروفين وأستاذ أسد معروف

بعد فترة قصيرة أتى العسكرى مع أسد التى بهتت ملامحة حاملة الانكسار والتعب ناظرا بالارض
الظابط :تمام بس ياريت يامدام متتأخروش بالكتير أوى نص ساعة عشان أسد باشا والعسكرى على الباب
نادر بحزن على أخوة :انا هخرج معاك ،وربت على كتف أخية وخرج هو والظابط وأغلقوا الباب ليبقوا وحدهم
أسد بحزن :جيتى لية ياميرا

close

ميرا وهيا تتجة ناحيتة :أسد ،ورفعت رأسة بيدها قائلة:الأسد راسة دايما مرفوعة عمروا مايسمح لحاجة تنزل رأسه الارض
أسد بتعب:بس الأسد أنكسر ياميرا حقك بيرجعلك
ميرا وهيا تقبل جبينة :الاسد عمروا ماينكسر الأسد مشاكلة بتقوية أسد طول ماهو قوى ميرا بتفضل عايشة

أسد وهو يحاوطها بذراعية :تعبان أوى ياميرا تعرفى انو حاسس كأن موتى قرب لاعارف أحميكى ولاعارف أخلص نفسى ولاعارف أقول انى مش خاين ولاعارف أرفع رأس أهلى اللى نزلتها بعمايلى ولاعارف أخليكى تسامحينى
ميرا بحنان :أسد عشان خاطرى أقوى كدة كل حاجه هتتحل ان شاء الله بس ممكن تسمع كلامي
أسد بخوف:متقوليش طلقنى ميرا انا تعبان متكملهاش عليا

ميرا بتوتر :بتحبنى اد ايه ياأسد
أسد تركها واتجة للأريكة وجلس قائلا بهدوء :على حسب اللى هتقولية يعنى لو طلقنى او ابعد عنى هكدب واقولك مبحبكيش اما لو هتقولى انا جمبك حتى لو مت فى الحبس هقولك أد اية انا بحبك
ميرا زعلت بسبب ردة فهو كشفها قبل ان تتحدث فإتجهت لة جاذبة الكرسى أمامة وجلست متمسكة بيدة :طب انت واثق فيا
أسد بسخرية :متلفيش وتدورى قولى اللى عوزاة

ميرا بتوتر:عاوزة منك وعد ممكن بسبب الوعد دا انت تخرج فى اقرب وقت والا هتتعدم
أسد بغموض :دا شرط رانيا عشان تخرجنى
أماءت ميرا برأسها فأكمل أسد :انا مش عاوز أخرج متسيبهاش تستغلك حتى لو شفتينى بموت قدامك
ميرا بتوتر فهيا تعلم عندة :انت فكرت بنفسك فكرت انا هيجرالى اية لو جرالك حاجه هيا عاوزاك تعتبرها مراتك وتحاول تحبها وتقربوا من بعض ومتكرهاش

أسد وهو يمسك فكها بغضب ليقرب وجهها من وجهة:وانتى وافقتى صح انا لعبة بينكوا ياغبية ولو وافقت مش هتتوجعى وانتى بتشوفينى معاها وبقرب منها انتى عارفه طلبك دا اية اانو اديها نفس حقك فى كل حاجه فاهمة يعنى ايه كل حاجه ولاعقلك الغبى موصهالكيش
ميرا بدموع فهو معة حق :أسد عشان خاطري انا مش هستحمل انو يجرالك حاجه وانا واقفة اتفرج عليك لو بتحبنى هتوافق انا عارفة انى نقطة ضعفك وكلهم بيكسروك بسببى بس اللى متعرفهوش انا ممكن أخسر اى حاجه في مقابل انو أشوفك سليم

أسد دفعها عنة بغضب :ميرا انتى لية بتعملى معايا كدة عارف انو جرحتك أوى لما شفتينى معاها بس صدقينى جرحك ليا دلوقتي اصعب ب١٠٠مرة
ميرا بترجى :أسد لوسمحت انا بحبك بس صدقنى لو جرالك حاجه عشان رفضك عمرى ماهسامحك على كسرتى كفاية اللى حصل النهاردة انا مش قادرة انساة فمتجيش تكملها وتقلب حبى لكرة ليك
أسد بدموع أخذت مجراها :ميرا تعبتينى وتعبتى قلبى حرام عليكي بجد انتى بتعاقبينى على حاجة مليش يد فيها
ميرا بحزن:انا عارفة انو حياتى مهمة عندك فبحلفك بحياتى شيل الكرة من قلبك وتقبلها هيا بتحبك كل همها تاخد فرصة تقرب منك

أسد بغضب من ميرا :ماشى ياميرا هوعدك انى مش هطلقها وقدام الناس هيا مراتى ومش هتعامل معاها وحش أكتر من كدة مش هوعدك ،وكان سيقوم ولكن ميرا أجلستة وابتدت فى مسح دموعة بحنان فأبتسم أسد بسخرية قائلا:تعرفى انتى مصدقة من كل قلبك انى عمرى ماخونك وانا صاحى لانك ملكتينى بس لية بتوجعينى وتوجعى قلبك كدابة فاشلة انتى مستحيل تقوليلى شرطها كدة بسهولة شرطت عليكى اية تانى او بمعنى اصح بتخططى لأية بما انى بقيت لعبة بين أيديكوا

ميرا عرفت ان أسد كشفها فهو محق فإذا بقت معهم فى البيت كانت ستموت بالتأكيد وهيا تراها تتقرب من حبيبها لهذا قررت الرحيل عن الكل لعل حياتة تتحسن

” رواية عاشقة في عرين الاسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top