” رواية عاشقة في عرين الاسد ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ?

نادر بعصبية :لية عيلة وانا مش واخد بالى رنا انتى بغباؤك كنتى هتبقى شريكة معاها الهانم كانت بتحط لاختك حاجات فى الاكل والشرب دا غير انو رانيا وصلت بيها الحقارة انها تعمل لاختك عمل وتحطة فى اوضتها لتفرق بينها وبين جوزها عارفة يارنا لو كانت خطتها نجحت النهاردة كنت انا وانتى هنفترق وأسد مكانش هيرحمك لانك كنتى هتبقى شريكتها
رنا بدموع :واللة يانادر انا ما اعرف اى حاجه من دى وانا مستحيل أذى ميرا دى اختى

نادر بضيق:للاسف انتى مابتعتبرهاش كدة ودا اللى مسكتوا رانيا وحاولت تفرق بينكوا ،انا عاوز اعرف دماغك فين يارنا اشحال رانيا دى معلمة عليكى من مجيتك لهنا بجد مش عارف اقولك اية
رنا :انا مبكرهاش يانادر انا اسفة ليكوا انا فعلا اسفة
نادر بجمود :وانا مش قابل اعتذارك لانك للاسف سلمتى ودنك لعدوتنا وكنت هتأذينا كلنا

close

رنا ابتدت فى البكاء فى هستيريا فهو معة حق وهيا كانت ستكون مشتركة فى الاذية
نادر لنفسة:لازم اقسى عليكى عشان يبقى درس ليكى ومتعيديهاش تانى اسف يارنا بس لازم تفرقى بين الطيبة والسذاجة

نادر بصوت عالى نسبيا:ياريت يارنا تفضلى فى اوضتك لحد مانلاقى اختك والاهعتبرك شريكة للخطفها والكلام اللي سمعتية على رانيا مايتحكيش لحد وتفضلى فى اوضتك لاحد يدخل ولايخرج فاهمة ،وذهب للخارج سريعا دون النظر لها حتى لايضعف واتجة خارج البيت متذكرا مهاتفة اخية المفاجئة
فلاش بااااااك

نادر:اوعى اكون وحشتك
اسد بجدية :نادر اسمعنى للاخر انت اكلت او شربت حاجه
نادر :اة ياأسد ماانت عارف ان شغلنا متعب فبسلى نفسى
أسد بغضب :قوم بسرعة روح اى صيدلية خد مضاد للمخدر او حبوب هلوسة وتروح هتلاقى الرجالة مستنينك تخليهم يجيبوا بدور وتهانى بس من غير أذية لبدور وتحبسوهم فى المخزن وتخلى واحد يحرسهم ولما ترجع البيت اقلب الدنيا كأن فى حالة خطف بس قبل كدة هات شيخ وعزلولى الاوضة بتاعتى وتدور على العمل وتدية للشيخ يشوفوا المهم الاوضة تبقى نضيفة كأنها جديدة وتكلم اهلك وتقولوهم ان ميرا اتخطفت
نادر بصدمة :ميرا اتخطفت ،ولية كل دا وشيخ كمان

اسد بتنهيدة وحكالة على كل اللى بدور قالتة وموضوع رنا
نادر بضيق :متقلقش ياأسد هظبطلك الدنيا هنا وهخلى الشيخ يقرأ قرأن فى البيت كلة وان كان على رنا انا هربيها
أسد :هبعتلك التفاصيل فى رسالة وكل اللى انت هتقولوا الاهم دلوقتي روح خد مضاد عشان لو كان اتحطلك حاجه وخلى بالك من نفسك
نادر :حاضر ،واغلق الهاتف وخرج منفذا لكل تعليمات اخية

بااااااااك
نادر وهو يبعث رسالة لاخية مضمونها :كلة اتنفذ وكلة تمام تقدر ترجع انا نضفتلك البيت كلة عشان لو فية حاجه والامانة فى المخزن ،واتجة لخارج البيت لملاقاة صديقة لكى يعلمة بما سيقولة

عند أسد كان قد انتهى من تفريج البيت لميرا
ميرا بإبتسامة :البيت روعة ياأسد
أسد :اتمنى يكون عجبك زوقى وتقدرى تغيرى اللى مش حباة لان دا هيبقى بيتنا

ميرا بحزن:يعنى هنسيب البيت
أسد بجدية :اة ياميرا انا المرادى وصلى اللى هيحصل انما المرة الجاية مضمنش وبعدين انا عاوز انا وانتى يبقى لينا مملكة خاصة ،وبعدين انا المفروض أمشى وانتى هتفضلى هنا
ميرا بحزن:هتسيبنى لوحدى ياأسد انا بخاف

أسد وهو يحتضنها بحنان:انتى المفروض مخطوفة والكل عارف كدة انا بحميكى ياقلبى وبعدين انا مقدرش اسيبك لوحدك بالكتير ساعتين وهرجعلك وبعدين محدش المفروض يعرف مكانك لان دى مملكتى انا وانتى بي ممكن بقى متزعليش
ميرا :مش زعلانة بس متتأخرش عليا

” رواية عاشقة في عرين الاسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top