” رواية عاشقة في عرين الاسد ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ?

أسد بضحك :لا بجد اخص عليا عموما هصلح غلطى ،وفجأة التهم شفتيها فى قبلة رقيقة ولكنها عميقة ثم اتجة لوجهها وابتدا يمطرة بقبلاتة الحانية فلايعلم لما شعر انة يحتاج لهذا هو يعلم انها لاتطيقة وهو يكرة كافة الستات بسبب حبيبتة التى خانتة ولكنة يرى ميرا غير يراها ملكة لايعلم ان كان وقع لها وانها تستاهل قلبة هو لايفكر بها بشكل سئ او كوسيلة ولكن قلبة يريدها بجوارة لم يحدد كيف وهيا تعشق غيرة لكنة اقنع نفسة انها ملكة سواء اكانت راضية ام لم ترضى.

اما ميرا فى البداية كانت فرحة انة قد لان معاها وانها احتلت جزء من قلبة حتى لو كان صغير فيكفيها حبها ليغرقهما معا ولكن أتى فى مخيلتها انة رأها حبيبتة السابقة لهذا قرب منها فهيا تعلم مدى عشقة لمنافستها كما اسمتها فهو ليس مهووس بالنساء ليقرب منهم بشكل عشوائي فأقنعت نفسها انة يراها حبيبتة السابقة لذلك دفعتة عنها قائلة بدموع:لما انت بتحبها كدة لية سبتها ولية وافقت ترتبط بيا ،وقامت من على قدمة واتجهت للحمام تاركتة مذهولا من موقفها ثم بعد ذلك فهم انها تقصد حبيبتة السابقة فإبتسم واضعا يدة خلف رأسة قائلا

close

:فى حاجه غلط ياميرا كلامك امبارح عن حبك ،والنهاردة وثقتى فيا قدام الكل. ،وطلعتى لتراضينى ،اندماجك معايا لما اخدتك فى حضنى ولما بوستك..تذكر كيف كان يقبلها بشغف فهو لم يرد ان يبعد عنها فنام على الاريكة مبتسما :فية حاجه غلط ياميرا ولازم اعرفها وهعرفها بس اتمنى تكون اللى فى بالى ،بنت الاية شكلها وقعتنى فى الكام يوم دول
وظل يتحدث مع نفسه قليلا حتى غفا

اما فى غرفة نادر بعد دخولهما الغرفة كان نادر هائجا ويدور في الغرفة محاولا تهدئة نفسة اما رنا فجلست بهدوء لترى ماسيحدث حتى وجدت ان لافائدة من جلوسها هكذا فذهبت بإتجاهة واحتضنتة مربتة على ظهرة ،نادر تفاجئ من حركتها لكنة احتضنها بشدة قائلا :عارف انك بتهدينى وبعدها هتبعدى ،بلاش تبعدى يارنا انا بحبك ومجنون بيكى انتى الوحيدة اللي حبيتها واتمنيت وجدها جمبى
رنا بحنان:عارفة ،وشدتة بإتجاة السرير قائلة :ممكن تهدى بقى

نادر بوجع:تعبان يارنا طلع انو انا مش راجل ولا قادر احميكى
رنا بحنان :طب ممكن بقى تبطل كلامك دا انا مأمنش على نفسى الامعاك واللى حصل دا قربنى منك يانادر لانى اكتشفت انك ممكن تضحى بفرحتك وسعادتك عشان ما اتأذيش ،وقبلت وجنتة واحتضنتة
نادر بإبتسامة :سامحتينى ،اسف انو غلطت فيكى بس اكيد كانوا بيراقبونا

رنا بهزار :صراحة مش اوى انت مراضتنيش اصلا
نادر بحب :انا جاهز للترضية اللى تشوفيها المهم عندى افضل شايف ضحكتك

رنا :طب سيبك منى وممكن انت اللى تهدى ،لية عملت فيها كدة افرض دلوقتي بلغت عنك

نادر بضيق :مكنتش قادر استحمل وجعك وانهيارك تحت ،وتعمل اللى تعملة مش فارقة معايا
رنا بصدق :بس يفرق معايا يانادر انت اة بترخم عليا وكنت مزعلنى لدرجة انو اتوجعت منك بس مقدرش اشوف حد بيأذيك
نادر بإبتسامة :طب دا مدح ولاذم

رنا وهيا تحتضنة:انت بقيت حياتى سواء حلو او وحش ممكن بقى تبطل تتصرف بتهور لانى مش عاوزة اخسر حياتى ،نادر على فكرة انت غالى اوى عندى
نادر بحنان:حاضر ياقلبى هفكر بعد كدة ،انتى حب حياتى يارنا مش هتصدقى انو انا حبيتك من اول ماشوفتك بس وقعت على جدور رقابتى قدامك عارف انك لسة مبتحبنيش بس هخليكى تحبينى ممكن دى انانية او تملك منى بس انا مقدرش اشوفك بعيد عني ،رنا لو مفهاش غلاسة ممكن اطلب منك طلب

” رواية عاشقة في عرين الاسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top