” رواية عاشقة في عرين الاسد ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ?

رنا بغيظ :وبتقولى انك دنجوان فى وشى كدة
نادر بإبتسامة :مش اوى ،عموما انا وعدتك هنكون اصدقاء مقربين لحد ما تحبينى ومش معنى انو انا اللى بحبك انو هجبرك على حبى بالعكس
رنا بحرج :تمام وانا واثقة انك صديق كويس ،ممكن بقى تسيب ايدى عشان اقوم اغير هدومى

نادر بحرج:اة طبعا اتفضلى ،تحبى اخرج من الاوضة خالص
رنا بإبتسامة :مش مستاهلة هغير فى الحمام وبعدين قولتلك واثقة فيك يانادر يعنى واثقة لو فى يوم وقعت انت اول واحد هتقومنى
نادر بحب:بس انا مش ملاك اوى كدة انا وحش اوى فى عصبيتى وغضبى لدرجة انو مبشفش اللى قدامى

close

رنا وهيا تتجة للخزانة :صراحة مش عارفه اقولك اية غير انو على حسب الموقف ممكن اغفرلك وواثقة انك اكيد مش هتزعلنى للدرجة دي
نادر :احاول بس انا فعلا مستحيل أذيكى ولو فى يوم حصل يبقى غصب عنى

رنا وهيا تقف امامة :عموما سيبك من الكلام دا انا مقتنعة بيك يانادر وطبعا ميرا ملهاش سيرة الا انت فأكيد اعرفك ولو شوية ممكن بقى ادخل اغير هدومى
نادر بضحك :بركاتك ياست ميرا ،عموما اتفضلى

رنا دخلت المرحاض لتغير ثيابها اما نادر بدل ثيابة هو الاخر ولفت انتباهة مظروف محطوط على الكوميدينو فإنحنى ليلتقطة فقد اخذة الفضول ليرى ماذا بة…فضة واخرج مافية فوجد انها مجموعة من الصور الفوتوغرافية ورسالة..لتجحظ عيناة فى صدمة حقيقية جعلتة يشعر كأن دلو بارد سكب علية فى عز البرد وأحلامة الوردية تحولت لكابوس مرعب.

بعد فترة قصيرة خرجت رنا وبحثت عنة وجدتة يقف امام الكوميدينو يوليها ظهرة نادت علية ولكنة لم يرد عليها…عقدت مابين حاجبيها واتجهت ناحيتة ثم وضعت يدها على كتفة وادارتة لها قائلة
:دا اية دا يانادر

ومع هذا ايضا لم يرد فجذب انتباهها الصور التى فى يدة فصدمت بشدة واضعة يدها على فمها ثم نظرت لنادر لتجدة متصلب الجسد وعلى وجهة علامات الغضب فقالت بنبرة مرتعشة
:ااامش اانا يانادر اكيد فية حاجه غلط

رفع نظرة بغضب اسود…فكانت تلك الصور تحتوى على مشاهد غير لائقة مع احدهم…وقبل ان تتحدث من اجل الدفاع عن نفسها كان قد قذف الصور عليها ماسكا ذراعها بشدة قائلا:وحياة امك…مش صورك دى ولا انا بيتهيألى
تألمت بشدة قائلة بدفاع :والله العظيم ماانا يانادر

هزها بعنف قائلا:كدابة…انا اكترية الهدوم دى شايفها عليكى
بكت بعنف قائلة:والله ماانا يانادر انت المفروض تكون واثق فيا

همس بحدة :كنت واثق لدرجة الغباء بس غلطتى انو وثقت فى واحدة زبالة زيك
رنا بصدمة :نادر انت متوقع منى اعمل كده

للحظة كاد ان يلين ولكنة ثبت على موقفة ليجدها تحدق بة برجاء ان يصدقها ولكنة نظر لها بجمود فقالت بألم ودموع :طالما مش واثق فيا طلقنى يانادر ،وفتحت باب الغرفة خارجة منة لغرفة محسن غافلة عن تلك العيون الشامتة التى تراقبها

فى غرفة ميرا وأسد خرجت ميرا لاقت أسد نائم على السرير وواضع يدة على عينة
ميرا وهيا تضربة بيدها:انت يااستاذ انت نايم كدة لية

أسد وهو يجذبها لتبقى فوقة :عاوزة اية ياميرا مش اتفقنا انو هنام هنا
ميرا بتوتر من قربة :لا ياأسد مااتفقناش ولو سمحت قوم من هنا

أسد بخبث وهو يجذبها لة اكتر :انا عن نفسى مش هضعف متخافيش بس تصدقى انتى معاكى حق لانك انتى اللى ممكن تضعفى
ميرا بصدمة :هااا لا طبعا اية الهبل دا انت مفكر نفسك جاستن بيبر ولاتوم كروز

أسد وهو يريحها بجانبة وعاد لوضعيتة السابقة:لا احسن ياميرا انا أسد المنشاوى
ميرا بحرج :طب هو انا ممكن اطلب منك طلب

أسد وهو يفتح عيونة ببرود :منا عارف الليلة السوداء دى مش هتعدى عاوزة اية عاوز اتخمد
ميرا وهيا تحدف علية المخدة :اتخمد ياأسد اتخمد مش عاوزة من خلقتك حاجه

” رواية عاشقة في عرين الاسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top