رواية عشق الفهد ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

كيڤين . ويقول . ايآ كنتى . لا يحق لكي أن تتعاملى معى هكذا . وتضعينى ع جهاز لعين مثل هذا.
———————-بقلمى Mariem Nasar
مراد : ف غرفة الفندق متوتر .. ورايح جاى رايح جاي . وبيمسح شعرو بايدو . ويقعد شويه . ويقوم شويه . اوووووف . اتأخرو لييييه .

close

 

ياترى انت عامل ايه دلوقتي يافهد !؟ اااه ياااارب يارب فهد يبعت الاشاره . انا خلاص دماغى هتنفجر ..
طبعا مراد . مكلف مجموعه من فريق المراقبه
محاوطين القصر من جميع الاتجاهات . بحرفيه وحذر شديد جدااا . ومستنين فهد يبص من اى شباك . ويدي اشاره انه ف امان .

 

والإشاره عباره عن أنه .. يمسح وشه بأيديه مره وبعدها يهرش ف قفاه مره . ويبص للسما ويهز راسه . وبعدها يدخل جوه . ودقيقه ويطلع تانى كأنه بيتفرج من الشباك ويقف دقيقه كامله ويدخل وميطلعش تانى ..
اكرم : ايه يايعقوب . اهدا شويه مش كدا . انت من الصبح متوتر . ولا اكلت لقمه واحده .

 

مراد : بخنقه .. اكل ايه بس . انا مخفتش كدا ف حياتى . سفيان ف وسطهم وهي مش ساهله . والل عرفته انها قاتله اكتر من ضابط هنا في ايطاليا . انا خايف اكيد هي هتختبر سفيان باكتر من طريقه ..

 

اكرم : يعقوب . انت فهمت سفيان ع كل حاجه . وع ردود أفعاله .. وكمان اخد البرشامه ضد السموم . علشان لو اكل حاجه فيها سم ميجراش حاجه ليه . وانت مظبط أوراقه وعنوانه هنا وتاريخ ميلاده وبالشهود كمان .

 

مراد : مسح وشه بايديه . ااااه يالله . اطمن بس . اشاره يااارب . يبنى لو شكو بس . هااا !!! مجرد كلمة شكو هيفرموه . اه انا مفهم سفيان كل حاجه . بس اكيد ف اختبارات تانيه هتختبره بيها وانا معنديش علم بيها . ربنا يستر .. وبيهز رجله بتوتر

 

فون مراد رن . وكانت رئيس فريق المراقبه . ورد ع طول . الو ايوه .
# ايوه الحوت ف وسط المحيط . وصحابي ف اليخت وشافوه بيعنيهم . وهو بياكل القرش.

 

مراد : قام وقف . وضحك بفرحه . تمام تمام ابعدو بقى علشان الحوت ميأذيش حد منكم ..وقفل .وبص ل اكرم وهو بيضحك .
اكرم : شافه بيضحك . وضحك هو كمان . الحمدلله ياعم يعقوب . تعالى بقى افطر واتغدى واتعشا . جوعتنى معاك ..

 

مراد : قعد . واتنهد باريحيه . لكن قال . انا مش هطمن غير لما سفيان يرجع ع اوضته الل ف اقليم ماركي . وبص ل اكرم . ع فكره ياحبيب . البنت دى هتبعت حد من رجالتها . وهتسال ف المنطقه هناك والاوضه الل المفروض سفيان ابوه مأجرهالو . وكمان هيسالو عن شقة هيدا .

 

انا خليت رجالتنا هناك ف كل مكان .و كل حاجه تمام .. واكيد هايروحو يسألو ع ماضي سفيان . .انا بتمنى مايحصلش اي غلطه . علشان سفيان بين ايديهم .
اكرم : انت من الساعه 10 الصبح موقف رجالتنا هناك ف المنطقتين . وهنعرف بكره منهم لو ف حد سأل ع سفيان علشان انت عارف

 

الشبكه هناك وحشه ..ومتقلقش .ربنا معاه ومعانا.
مراد : اتنهد … ونعم بالله . ونعم بالله
بعد كام يوم .

 

آدم ف الشركه . وقاعد ف المكتب ع الكنبه وحاطط رجل على رجل. وبيدرس ملف ومركز فيه .
. السكرتيره خبطت ودخلت . مستر آدم . ف واحد بره عايز يقابل حضرتك .
آدم : من غير ما يبصلها . مين !؟

 

السكرتيره : اسمه الاستاذ . أحمد عبد القادر.
آدم : بصلها . خليه يدخل بسرعه . وقفل الملف. وآدم كدا أتأكد أن احمد موافق وانه هيسحب البلاغ …
السكرتيره : حاضر يافندم . وخرجت . اتفضل حضرتك مستر آدم ف انتظارك ..

 

أحمد : طبعا اول ماشاف الكارت . مكنش مصدق ان الل كان موجود معاه ده آدم العدوي. صاحب اكبر شركات آل العدوي . للاجهزه الطبيه . وغيرها من المشروعات التانيه .وسمعته وأخلاقه . مفيش بعد كدا . ولما دخل الشركه كان متوتر من ضخامة حجم الشركه . وهز راسه ليها . احم . متشكر . ودخل . وشاف آدم . مساء الخير . !

”رواية عشق الفهد ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top