رواية عشق الفهد ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

اللواء طارق السيوفى . ودخلو البيت ومفيهوش حد . وزياد ورعد دخلو وفتحو الصندوق واتاكدو إن الفلوس موجوده .وشالو الصندوق وحطوه في عربية آدم . وزين شكر الفريق . واتحركو . وزين اتصل على آدم . وآدم قالو خد الصندوق على البيت وسيبه في المكتب.. ومتجيش على هنا اطلع على الشركه انت وزياد . وقفل .

close

 

طارق : اتصل على رئيس المباحث . وجم اخدو راشوان وعلاء . مع الفيديوهات . وإن عادل موجود في الفيديو علشان يوقع المغتلس راشوان . واتقبض على راشوان وعلاء .

 

وآدم : اتصل على طلعت وقاله يروحله على الشركه .
وآدم : راح الشركه . وطلب قهوه . وعادل جري عليه علشان يطمن . وآدم طمنه وشكره . وقاله انه هينفذ وعده وهيطلب شهد للجواز منه .

وعادل خرج وهو طاير من الفرحه .
مريم : اتصلت على آدم . ولسه هيرد . السكرتيره قالتله . إن فى ظابط شرطه عايز يقابله . وآدم كنسل على مريم وعمل فونه صامت

 

وحطه فى جيبه . واستقبل الظابط . وسلم عليه وقاله اللواء طارق السيوفى هو الل باعتنى لحضرتك . وآدم حكاله على كل حاجه . فى دخول طلعت . واعترف بكل حاجه . وطلبو طلعت يروح يقدم اقواله بكره هو وعادل قدام النيابه . والظابط مشي . وآدم حكي لطلعت كل

 

حاجه . وقدمله اصل الفيديو والصور زى ما وعدو . وطلعت عيط من الفرحه . وحضن آدم بامتنان . وسجد ف الارض وشكر ربنا انه ستر بنته . وآدم أتأثر . واتنهد . لكن اتكلم فى المهم . وحكاله عن عادل . وشهامته ونزاهته . وإن عادل كلمه علشان يتوسط ويطلب الانسه

 

شهد ل عادل . وطلعت بدهشه وكان مبسوط جدا . ووافق لكن قال ل آدم هاخد رأي شهد وارد عليك . وآدم قاله انهردا . انا أقسمت أن كل حاجه تخلص النهارده .وطلعت ابتسم . وكان ممنون جدا ل آدم . وجاب الشنطه وقدمها ل آدم وقال ل آدم اتفضل . دي شنطه

الفلوس الل راشوان دفعهالى . انا محرم على نفسي وبيتى اى قرش حرام . وآدم هز راسه بتفهم . واتنهد وسكت . وطلعت ساب الشنطه . وسلم على آدم . وقاله هاروح أسأل شهد وارد على حضرتك .

وبعد فتره . الساعه ٣
طلعت اتصل على آدم على فون المكتب .وقاله انا اتصلت على فون حضرتك كتير . آدم قاله ايوه ايوه معلش افتكرت أنى عامله صامت . وقاله أن شهد موافقه .

 

وآدم : ابتسم . وقال لطلعت ياريت موضوع الصور والفيديو ده يتنسي وعادل ميعرفش عنه حاجه . وقاله انا هكلم عادل وهو. هيحدد معاك معاد ويجيلك مع عيلته ويتقدمو رسمى .وقفلو . وآدم اتصل من فون المكتب على عادل يطلعله المكتب . وعادل طلع . وكان

 

متوتر . وآدم قاله انا وعدتك ونفذت . وطلبت شهد . وهي موافقه .انا فتحتلك الباب . شد حيلك انت بقى واتقدم رسمى . وعادل من فرحته قام ولف عند المكتب وحضن آدم بسعاده . وآدم ضحك . على شكل عادل . وعادل جاى يخرج . آدم قاله استنى ياعادل .
وآدم : فتح الدرج وجاب ملف وقاله اتفضل . ده عقد شقه تمليك . باسمك .

 

عادل : اتصدم وفتح عينيه على الاخر .ورفض بشده .
آدم : قاله أنه لولاه بعد ربنا مكنش اكتشف راشوان . وكمان مكنش رجعله اكتر من ١٠ مليون جنيه فى يوم واحد . وقاله دي هدية جوازك

 

من شهد . وشبكتها وقاعة الفرح عندى انا . انت بس اتقدم وحدد الميعاد . وشبكتها هتكون عندك . والفرح عليا انا .ومش هسمح انك ترفض . انت ربنا بعتك ليا عن طريق مراد ابنى علشان تكتشف سرقه كبيره زي دى . اتفضل . وان ربنا جعلك سبب أنى يرجعلى مالى من تانى .

”رواية عشق الفهد ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top