رواية خادمة الفهد ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

يحب خادمته رغم كده منسيتهش وكنت بكلمها تليفون ودايما بتمنى عليها لحد ما فى يوم عرفت انها هتتجوز اتجننت سفرت عندها واخدتها وطلعنى على الموذون وكتبت عليها من غير علم حد وطلبت منها ترجع تاني ومع الوقت أبلغ امى

close

 

ولم رجعت كنت مشتاق جدا ليها وحصلت اول علاقه بينا كنت هربت من احتفالية وفضلت معها وبعد كده هي فجاة اتغيرت في البدايه كنت فاكر انها ندمت قبل ما يحصل فرح ومعرفة الطرفين فقولت ل امي وطلعت عرفت بالموضوع وكنت سعيد أن اتجوزها رسمى

 

نظر له الشيخ وهو يسأله وقال
البنت وفقت تتجوزك من وراء ابوها أو حد يعرف من أهلها مين كان وكيلها

 

تنهد فهد وقال

 

 

وقتها كنت منتظر احط امى فى الأمر الواقع عشان كانت مانع واتفقت مع أعضاء شركة انا لي ورث فيها لكن بسبب عملى ل استطيع ان أظهر فى الصورة واضغط أن ل املك اى شئ طول ما انا معاند أن ارتبط بيها وقالت مش هتسمح خادمة تورث نص املكانى فكنت لازم اعمل كدة وطبعا جيبت بطاقة ابوها

 

وقدمته المؤذن وقولت أنه موفق لكن مريض وهى كانت عندها ٢٣ سنه يعني بالغة
ساله الشيخ وهو مش مقتنع وقال

 

ما بنى على بطل فهو باطل يا ابنى لكن فين المشكلة
تتنهد فهد وهو محرج وقال

 

امى لعبة لعبة عشان تفرقنا ووصلت ليه أنها اختى وطبعا كدة يكون جوزنا من المحرمات
استغفر الشيخ وقال

 

استغفر الله العظيم لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم وهى فعلا كدة
هز رأسه بالنفي وقال
لا يشيخنا هى امها واحدة تانى لكن زوجتى أو طلقتى مكنتش تعرف مين امها عشان طفشت من زمان وتركتها المهم هى صدقت خدعت امى لكن مصرحتينش

 

خافت توجهنى لكن كسرتنى واهانتنى برجولتى ونخوتى وأنها لم تشعر معى ب اى متعة ووقتها ثورت عليها ورمت عليها يمين الطلاق لكن لم ابعت لها ورقة وكتبت ابوها على شيكات عشان اهددها لو فكرت تسيب البيت اسجن ابوها وفضلت خادمة عندي تخدمنى وشخصيتى اتغيرت وبقيت كل يوم اجيب واحدة معايا

 

عشان اكسرها لكن هى انخطبت لشخص تانى وانا الا انكسرت وقررات اتجوز اى واحدة لمجرد بس اكسرها خصوصا عندما سافرت عند امى وأعضاء مجلس الإدارة طلبوا منى لازم اتزوج وتكون زوجة مثقفة متعلمة معها شهادة وليه فى العلاقة العامة ووقتها اقدر اخد ورثي رجعت كنت مكسور من كل حاجه وقرارت

 

اتجوز واحدة من بيت دعارة لكن ليس لها ملف واقدر اضغط عليها وبعد كدة اعمل كل الاوراق المطلوبه
وبالفعل روحت وانا سكرنا وطلبت اي واحدة وانا منتظر كانت في بنت طفلة صغيرة عندها ١٧ سنه سندنى وانا سكران وطلبت منى اخرج من هنا وافوق على نفسي وارجع ل ربنا وبعد كده عرفت انهم خطفينها وحجزينها عندهم وأنها لم تستلمى ولم أحد يستطيع يقترب منها في الوقت ده قولت انا عايز البنت ده لأنها

 

شخصية قوية وعندها اخلاق لان البنت الا تقدر تحافظ على نفسها فى مكان زى ده اقدر اثق فيها وطلبت منهم محدش يقرب منها ويجهزوه لي ورجعت لكن كنت مش بوعى وقتها زوجتى السابقة عرفت أن كل الا امى عملته مجرد خدعة وأنها خسرتنى وكانت عايزة ترجعى لي واستغلت انى مش فى وعيه وقمت معها

 

علاقة ولم فوقت هزقتها وطردها من الغرفة وقرارت اجيب الفتاة وبالفعل ذهبت وقابلتها وحكت لي كل حاجه واتفقت معها أن أنقذها لكن فى مقابل وهى كانت عايزة تتخلص من المكان ب اي طريقة فمضت على العقد كانت فاكرة عقد شغل وهتكون خادمة عندي لكن بعد ما اخدها ووجهتها أنه عقد زواج مدني من ايطاليا انصدمت لكن هددتها ل تفضل معايا ٦ سنين وخليه تكمل تعليمها وتدخل الجامعة وتكون شريكة معيا رغم كل ده رفضت لكن مع الايام اكتشفت أن

 

وقعت في حبها ولم قرارت اتجوزها رسمى ب اي صوره جات زوجتى السابقة قالت انها حامل منى مصدقتهش وطلبت من ملاكى تكون جانبي وتحمنى من تأثير اسماء كنت محتاجه منها تقعد معيا فترة ان تنجب الطفل واتاكدة أنه ابنى والا لا واخده منها وملاكى هى إلا تربيه لأنها رغم طفلة لكن غيرتنى لكن ملاكى عرفت وقرارت تتركنى وقالت اشبع بالورق الا معاك

”رواية خادمة الفهد ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top