رواية حورية في قلب الليل كاملة جميع الفصول والاحداث

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ليقترب منها ويجلس بجوارها ليمسك يدها لتشدها ليتنهد ويهتف.. عامله ايه.
لتشيح بوجهها ولا تنطق وعيونها تلمع من كبتها لنفسها.
ليقترب ويلتصق بها ليهتف طب عيونك بتلمع ليه اكده اني ماعملتش حاجه لتنظر اليه بغضب وتقطب جبينها. ميفو السلطان.
ليتنهد بغلب…. اني عارف اني عايش مرار وهشوف سواد.

close

 

لتنفجر في البكاء فهيا تعتقد انه عايش مرار بسببها.
ليندفع ويشدها طب بتعيطي ليه طيب دا ايه الحزن ده. طيب اهدي حجك عليا ادي راسك اهه ليقبلها. انت لازمن ترتاحي هجبلك حبايه تنامي وبكره نتكلم ليقوم ويعطيها حبايه لتاخذها وتنام بعيدا.

 

ليظل ينظر اليها حتي نامت ليشدها اليه وظل يتلمسها اعمل ايه يا بت الناس كت هموت هتموتيني محصور ينفع اكده مابتعرفيش تعملي حاجه الله يسامحك يا مرت عمي جومتيني عليها. ليهتف انت اهبل يا ليل دلدول بتتاخد وتتجاب مرت عمك هتسخمط دنياك تجوم تجلب عليها اكده. بطل الغل يخش جلبك دي ماينغلش منها. بطل التار معشش جواك وتربيتك الحزن

 

 

بتطفح عليك. يا رب سنين بتربي كيف البهايم نطح في نطح وغل وحزن اسود لما عجلي بقي كيف البهيمة الطايحه.. مرت عمي بتوزني بغل تفكرني بتربية الهم. سنين بتربي طور مغلول ماسكاني هرت جتتي. سابت اخوي وجفشت في رجبتي. اهو نصيبي الاسود أعوذ بالله حلوف اقسم بالله. هتتعدل ميته يا حزين. يا رب إني رايد انعدل والله اعمل ايه غصب عني. لينظر اليها بحنان دي غلبانه غلب السنين كت هموت والله نايمه عالارض عريانه انحصرت و سي سخماط ده جاي يجول مابحبش وبكره وهتجوز وناجص يمسكو صاجات دا ايه الحزن ده.ميفو السلطان

 

ليشدد عليها…. جلبي هرتيه يا بت الناس ماعارفش ابعد عايز ابعد ماعارفش. جلبي اتشج لما وعيتلك راجده ليظل يتلمسها بحنان.اتلم بطيحانك البت كت هتخلع جلبك مرت عمك هتسود عيشتك هيا اه امك اللي ربتك بس دي مش عيشه والبت ماتستاهل. ليظل ينظر اليها ليبتسم.. لاه لازمن الجمر يصحي فرحان ليقوم ويخرج وفي نيته شئ فتره ليعود اليها يحتضنها وينام.

 

قامت حوريه في منتصف الليل لتجد نفسها في احضان ليل لتظل ساهمه.. ايه بتبصي علي ايه دا بيكرهك وهيتجوز لتقوم من جواره وتخرج الي الشرفه.
ليقوم هو ليفزع فهيا ليست بجواره ليهب ليجد باب الشرفه نفتوحا ليقوم ويقترب منها ليحاوطها ليهتف .. عامله ايه.
لتبتعد بهجدء… عايشه الحمد لله.
ليحس بنبره الوجع في صوتها ليهتف…. ممكن اعرف ايه اللي حصل.

 

لتدخل وتتتركه ولا تنطق وتذهب للسرير وتتجاهله ليقترب ويمسكها ماتسيبنيش اكده جوليلي ايه اللي حوصل.
لتهتف.. ليه… اقول ليه تفرق يعني معاك ماعتقدش
ليتنهد.. حوريه بلاش اكده اني علي اخري جولي ايه اللي حوصل. ميفو السلطان.

 

لتتنهد وتحكي له ما حدث.
ليهتف .. فرن ايه اللي تدخليه انت مخبوله انت تعرفي تجعدي جدامه.
لتتنهد وتصمت ليحس بالغضب الشديد من تصرفات زوجه عمه ليهتف طب الباب انجفل ازاي.

 

لتهتف ماعرفش انقفل لوحده جايز ماعرفش.
ليتنهد… ويقترب…. طب اخر مره تهوبي ناحيه اهناك وماتعمليش حاجه
لتنظر اليه بسخريه.. ليه مش اني اللي قاعده لا شغله ولا مشغله و بتزوق.

 

ليشعر بالخزي من كلامه ليهتف اني كت غضبان ماجصدتش اجول اكده.
لتهتف.. انت قولت اللي في قلبك يا ليل تقصد ماتقصدش انت بتكرهني وانا ماعملتلكش حاجه وان كان عالاكل والشرب ومابشتغلش ومقعدني عاله ماتزعلش قوي هكلم زكريا ابن عمي يشفلي شغلانه اديكو تمن اكلي عشان ماقعدش لا شغله ولا مشغله.

”رواية حورية في قلب الليل ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top