رواية حورية في قلب الليل كاملة جميع الفصول والاحداث

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

واهنيه. يغير عليا اه انا استاهل انه يغير عليا نفسي حد يغير عليا ابقي بتاعته يشوف حد بيبصلي يقلب نار كده ويموته هفرح قوي ان ليا قيمه عنده ومايقدرش يخلي حد ياخدني منه. اول مايسمع اني هضيع منه يتجنن ويجري عليا يحطني بحضنه وتبقي روحي تتعلق بروحه.. حاساه موجود ومكتوبلي وهبقي في قلبه. ميفو السلطان. ساعتها هديه روحي واتعلمله كل حاجه وهقوله علمني وشكلني زي مانت عايز انا سهله وبسيطه عايزه حبه حنيه وبس هقله حوريه من ايدك

close

 

دي لايدك دي بس تحبها.. حوريه هتديك روحها بس تحن عليها. حوريه ليك بس تدخلها قلبك . ده فارس أحلامي يا ليل.
كان يقف متسمرا مشلولة فهيا تصفه وتصف احساسه وداخله الذي يخفيه ليقترب وقلبه يضخ بعنف و…. .

كان ليل قد تاه في كلامها ووصفها احس انه ذلك الفارس الذي تحلم به حوريه ليحاوطها لتخجل.
ليهتف وصوته يخرج بصعوبه.

 

… بصيلي لتنظر اليه لتخجل من نظراته ليضغط علي وجهها بجولك بصيلي لتنظر اليه ليقترب بوجهه لترتجف وتطرف بعينها ووجهها يشع حمار ليضع شفتيه علي عيونها ويظل فتره لا ينطق كان قلبه يصرخ من وصفها له كانت قد قالت كل ما بداخله ليبعد شفتيه ليهمس غمضي عيونك لتغمض عيونها ليظل يهيم بها بنظرات ليثبت وجهها وينزل يضع وجهه ملامس وجهها وانفاسهما متقاربه بحنان لتنساب هيا وتحس بدوار من فرط أفعاله ليحس انها ستسقط ليشدها يحاوطها بعنف وقلبها يدق ليظلا في حاله صمت. ميفو السلطان…

 

ليهمس .. بكره تنسعدي وبطلي تحزني وتفكري في حاجات توجعك.
لتهمس… انسعد… انا انسعد بجد استحق يا ليل.
ليرجف قلبه.. تستحجي.. دانت تستحجي الحلو كله. ليحملها لتشهق ليهتف.. روجي ونامي وحسي بحضن زوجك ولو هبابه وبطلي تفكير في اي حاجه تاني.

ليذهب بها للفراش لينام ويشدها لاحضانه ويملس عليها لتتنهد ليهتف.. انسي احنا مين يا حوريه وفكري في أحلامك وبس الليله بس.
لتتنهد وتهمس.. افكر في فارس أحلامي.

 

ليشدها بقوه.. … لاه فكري دلوك في ان ماحدش مهما حصل هيوجعك وانت في حضني.
لتتنهد وتنام علي صدره تفكر في حنانه الذي يظهر فجاه يروي قلبها لتنام بسعاده ليظل يملس عليها.. ليهمس… فارس أحلامك.. بتوصفيه كنك بتوصفيني يا بت الناس. جلبي انخطف من شوفتك ورايد انخطف بالجوي ورايد حاجات اعملها بس ماعرفش . لما بزعل واتنرفز بس اشوفك واشوف براءتك بنجلب مابعرفش

 

اجسي عليكي. كنك هتتعلمي عشانه.. ماهتحملش الا انك تتعلمي ليا وبس يا رب ايه الطحن ده. ميفو السلطان. البت بتجلبني بكلامها مابعرف اعمل حاجه غير اني اكون ليها كيف ماتريد واني مش اكده ولا اتربيت اكده ماعت عارف نفسي ولا حالي. ليل الجاسي ماعاد عارف يعمل ايه. ليتنهد ويحاوطها ويضمها وينام ليستيقظ صباحا ويهرب من مشاعره تجاهها.
********

كانت لؤلؤ تجلس ليدخل عليها جاسر بعلب كثيره لتقطب جبينها وتهتف… ايه ده انت هتتاجر.
ليضحك.. اتاجر ايه دي حجات الجمر. جايبهملو يفرح بيهم.
لتبهت هيا وتنظر اليه ويرجف قلبها.. ليا انا يا جاسر كل دول ليا.

 

ليهتف…. ايوه يا جلب حاسر من جوا ليشدها لتبدا في فتح العب لتبهت من جمال ما احضره كانت اكسسوارات وملابس وزينه للشعر وادوات تجميل وبارفانات. لتنظر اليه وتهتف كل دول ليا انا يا جاسر.
ليحتضنها ويهتف…. ايه مش عاجبين والله انجهر ليا اسبوع لابد عالنت اجيب الحاجات دي.
لتننهد وتنظر اليه بحب وتهمس… انت حلو قوي وطيب قوي.

 

ليحملها ويدور…. يادي الهنا والفرح كني حلو والنبي. طب كد ايه جولي جلبي هيجف اروح اجيبلك الدنيا كلها.
لتبتسم.. ايه ده بطل هتجيب ايه تاني.
ليشدها.. لاجل اشوف لمعه عيونك لاجل اشوف السما الزرجه رايجه وفرحانه ولا تجلب ابدا. لؤلؤ جاسر عايز الرضا يا جلب جاسر.

 

لتهمس بخجل…. بطل ايه بقه مش قولت اصحاب. ميفو السلطان.
ليحتضنها بقوه….. بالذمه مصدجه الرط بتاعي دانا ابقي اهبل. دانا من كتر الشوج جلبي بيصرخ.
لتهمس…. بطل عيب بقه احنا صحاب ماتنكدش علينا
ليتنهد ويكبت حاله ليقبل خدها ويهمس ماشي تعالي ليبدا في تفحص الحاجه لتاتي علبه لياخذها ويهتف…. لاه دي مش دلوك دي بعدين.

 

 

لتقطب.. ايه دي وريني مش بتاعتي.
ليضحك…. ايوه بتاعتك وهموت وتبقي بتاعتك بس مش دلوك بعدين.
لتتنهد…. اخص عليك وريني والنبي والنبي.

”رواية حورية في قلب الليل ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top