رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

طفلة الأسد

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حازم………. محمود أول ما يطلع اكيد هينتـ..ــقم مش كدا والعيله هتكون بخـ…ــطر
أسد………… عارف بس دلوقتي محمود لازم يفكر نفسه إنه بدأ يلعب بينا بس الحقيقه إني اللي بلعب بيه، جاسم أنت جاهز
جاسم بضحك……. لا هروح احج واعمل عمره واجي
حازم بضحك……… جبااااان

close

أسد……… الخطه هتبدا وقت ما فوزي هيكون رايح يحرر محمود يلا سلام
عوده للحاضر

 

 

أسد……… كل الوقت دا كان اللي معاك المقدم جاسر الدسوقي مش فوزي فوزي دا اتسجن من زمان
أسد مسكه من هدومه بكل غضب
أسد بغضب……. بس على الرغم من إن جاسم كان معاك إلا إني مقدرتش احمي نسمه يوم ما اتخــ…ــطفت لأنك كنت شاكك ان في خا*ين وسطكوا وكان لازم كل حاجة تتعمل زي مانت عايز بسببك مراتي دموعها نزلت و واحد حقــ…ـير شاف وشها
محمود بسخريه……… تصدق صابر قبل ما يمو*ت كان بيقول شعر في مراتك انا بصراحة مكنتش اعرف إنها موزه كدا صابر كتب فيها شعر بس ايه ولا اي شعر ههههههههه

 

حازم بغضب………. انت شيطا*ن
أسد بغضب……. أول حاجة قتـ…ــلت امي وبعدها عمي احمد بعدها حاولت تتخلص من معتز أخويا بعدها خطـ…ــفت نسمه مراتي يا زبا*له بعدها حاولت تقــ..ـتل طفله بريئه بس فؤاد حامها وبقي هو اللي في خــ..ـطر بعدها حاولت تقتـ…ــلني وتخلص مني واخيرا كنت عايز تمو*ت ابني اللي لسه مجاش على الدنيا وتقــ…ــتل مراتي انت ايه دا انت طلعت ا*لعن من ا*بليس ايه الحـ…ــقد دا كله اذ*ناك احنا في ايه علشان تعمل دا كله
محمود بغضب وحقد………. أبوك وعمك كانوا ديما متفوقين في كل حاجة حتى أبويا كان بيعملهم احسن مني عمك الناس كلها كانت بتحترمه كنت ابقى ماشي معاه الاقي الناس كلها عارفاه وبشكر فيه كانوا ديما يحبوا يقعدوا معاه عمك هو اللي د*مر حياتي بالأول مكنش ليه لازم أنه يكشفني إني بختـ…ــلس أموال من

 

الشركة بس الزاي الراجل المحترم راح وبلغ عني والشراكة انتهت وأنا خسرت أموال كتير وحتى البنت الوحيده اللي حبيتها جدك كان عايز يجوزها لعمك بس عمك مرضاش وعمك ساب البيت بس ابوك اتجوزها بعدتوني عن حب حياتي وفي الاخر اطلع مش بخلف حتى العيل اللي كان نفسي فيه اتكتب ليا مجبتهوش ودا كله بسبب أبوك أنا وأبوك زمان عملنا حاد*ثه أبوك متا*ذاش كتير بس أنا أنا بقيت عاقم مش بخلف جاي بعد دا كله وتقول عملنا ليك ايه اسمع كويس يا أسد دلوقتي عيلتك مبقتش تهمني قد ما مو*تك بقى يهمني مو*تك و مو*ت ابنك هخليك تبكي بدل الدموع د*م و اعرف انت صح فوزت في الجوله دي بس لسه المعركة مخلصتش والفايز في الآخر هيكون انا

 

 

أسد بسخريه………. مش لما تتطلع من السـ…ــجن الأول
محمود بسخريه……… ومين قالك أصلا اني رايح للسجن أنا رايح لبيتي وانت اللي هتوصلني عارف ليه
أسد بصله
محمود بسخريه……. علشان أبوك الغلبان اللي في غيبوبه دلوقتي خلينا نلعب لعبه تحت سرير مراتك في قنــ…ـبله وتحت سرير أبوك في قنـ…ــبله ودا مفتاح 🔑 معاك اهوت مش هيوقف غير قنـ…ــبله واحده بس والتانيه هنتـ…ــفجر ولو حاولت تبلغ النجده هتخسر الاتنين بدل واحد فيهم قولت ليك المعركة لسه مخلصتش خليني اشوف فاضل قديه والقنا*بل تنفجر، فاضل ساعه يا أسد يا تنقذ أبوك وتضــ…ــحي بمراتك وابنك يا تنقذ مراتك وابنك وتضـ…ــحي بابوك وصح لو حد

 

حاول يساعده انا هفــ…ـجر القنا*بل يلا يا أسد اللعبه بدأت والمرادي أنت هتسابق الزمن ومحمود بدأ يتحرك بس جاسم وحازم وقفوه
محمود بسخريه……. أسد
أسد وهو عيونه بقت حمرا من كتر الغضب الشديد
أسد بغضب……. سبوه يمشي
محمود بضحك……. أحبك وانت بتسمع الكلام كدا باي يا باشا ومشي محمود وابتسامه النصر مرسومه على وشه
أسد بدأ يتحرك بسرعة علشان ينقذ أبوه ومراته
أسد في العربيه
أسد بغضب…….. غبي كان لازم اتوقع ان محمود هينزل لمستوى او*سخ من كدا كان لازم احط حمايه أكبر على نسمه وبابا غبي وزود السرعة وفعلا زي ما قال محمود أسد بقى بيسابق الزمن فالمسافه بين قصر الشرقاوي للمستشفى بتاخد نص ساعة 😞😞😞

 

 

في قصر الشرقاوي
فؤاد بصدمة وقلق…….. ايه اللي بيحصل واسد عايش ونسمه نسمه حياتها في خــ…ـطر انا لازم اروح وانقذها
حازم……. فؤاد اهدي أسد هينقذها هي وابوه
الشرقاوي…….. حازم اظن أنا محتاج تفسير للي بيحصل واللي حصل
حازم…… تمام زي ما أسد قال جاسم كان جاسوس لينا عند محمود بس محمود كان اذكي كان بيبعت جاسم علشان ينفذ مهمات تانيه زي إنه يراقب أشخاص قريبه من عيله الشرقاوي حاد*ثه اختطا*ف نسمه جاسم بلغ وقتها أسد بس أسد اتأكد أن محمود شاكك في حد علشان كدا خلي نسمه تتخـ…ــطف وكان رايح

 

ينقذها بس محمود كان اذكي نقل المكان اللي نسمه فيه وبكدا أسد معرفش يوصل لنسمه وقتها وعرف مكانها من السلسلة والحا*دثه دي عدت يوم ما محمود أمر بقـ…ــتل حور جاسم كان ميعرفش وقتها لأن محمود أمر حد تاني بالمهمة دي بس وقت ما محمود خطط لمو*ت أسد أسد بدأ يخطط لخطة علشان يوقع محمود وكان لازم أسد يمو*ت علشان دا يحصل كدا
أسد وقتها نط من العربيه وكان خطه منه إنه يودي العربيه ناحيه الغابة ولما نط كان في فريق مستنيه وخادوه والعربيه وقتها ا*نفجرت كنا هنوقف لحد هنا ونكمل في باقي الخطه بس محمود شك أن أسد عايش فعملنا ان جثه أسد حيوان مفتر*س احممم كالها بس وقتها انصدمنا لما لاقينا نسمه دخلت في غيبوبه

 

بسبب الخبر دا كنا هنوقف كل حاجة واسد كان هيظهر بس وقتها حصل حاجة خلتنا نكمل محمود كان ناوي يقـ…ــتل ابن نسمه واسد ويخلص على نسمه كمان وعرفنا أن في اشخاص بيدعموا محمود وبيمدوا بالرجاله ليه كان لازم نعرف هما مين علشان نخلص من دا كله علشان كدا عملنا خطه إني الصديق الخا*ين للعيله وانا روحت لمحمود وبدأت امثل وجمعت كل المعلومات عن الأشخاص دول ومن كتر غيظي كنت كل يوم اخلص علي رجاله من رجالت محمود كان لازم الموضوع دا يستمر شهر علشان الأشخاص اللي بيدعموا محمود كانوا نازلين مصر بعد شهر وعرفنا كمان أن في شحنه مخد*رات كبيره داخله مصر ومحمود كان اللي هيستلم الشحنه دي علشان كدا خلناه يجي هنا و شتتناه على ما نقبض على الأشخاص دول

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top