رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

طفلة الأسد

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

كوثر من وراه……… عمو انت بتقول ايه لا متعملش كدا
محمود بغضب…….. كوثر على اوضتك واسد هيمو*ت
كوثر بدموع…….. لا يا عمو ارجوك أنا بحبه مش هقدر اعيش من غيره ارجوك لا
محمود مسك كوثر من درعها جامد وطلعها اوضتها وحسبها فيها ودا تحت صريخ كوثر ودموعها
محمود بغضب وشر……… مفيش حد هيقدر ينقذك من ايدي يا أسد ودخل اوضته
عدي اسبوع من غير أي أحداث تذكر وفؤاد طلع من المستشفى والكل كان فرحان وسلمى رجعت لحياتها الطبيعيه واتقبلت الواقع ونست فؤاد وركزت في حياتها مع ماجد اللي بدأت تتشد ليه وتكتشف فيه حاجات مكنتش تعرفها قبل كدا عنه وماجد بدأ يحس ان سلمي بدأت تتخطى الماضي كان مبسوط لأنها بتتحسن بس كان و*جع قلبه لسه زي ما هو

close

 

فؤاد رجع القصر والنهار عدي بضحك وهزار وفرحة كبيره
عند فؤاد وانجي
انجي بتوتر……. إن انت بتعمل ايه هنا يا فؤاد
فؤاد 🤨🤨……. بعمل ايه جاي أسألك احط ملح ولا سكر على الكيكه دي أوضة مراتي جاي اعمل ايه اتفسح مثلا أما سؤال غريب صحيح
انجي بتوتر……… طب طب انت بتقرب كدا ليه
فؤاد 🙄🙄…………فكرك كدا بقرب ليه

 

انجي بتوتر أكبر وخجل………ح ح حور زمانها جايه وأنا لازم اغير ليها هدومها يلا سلام وجات تمشي فؤاد مسك ايدها
فؤاد 🙂🙂…… حور عند أسد أنا بعتها تنام مع نسمه النهارده وزمانها غرقانه في النوم وأنا بقى عايز انفذ وعدي
انجي……. وعد ايه ده
فؤاد قرب وهمس بانجي في ودنها
فؤاد بهمس…….. حور مسكها زن عليا وعامله تقول عايزه اخ عايزه اخ وانا الفكرة طلعت في دماغي عرفتي وعد ايه
انجي خدودها احمروا بشده وبقت مكسوفه

 

 

فؤاد شالها وانجي اتعلقت في راقبته
فؤاد بضحك………… عارفه احلي حاجة ايه في الموضوع دا
انجي هزت راسها بمعنى لا
فؤاد بضحك…… إن أسد من كتر غيظه مش هيعرف ينام بس أنا بقى هغرق في النوم
(ونقول مبروووووووك 😂😂😂، خلصنا من فؤاد وانجي فاضل مااااجد وسلمى ادعوا ليهم بقي😂😂)
عند أسد ونسمه
كان قاعد والغيظ راكبه ومش عارف يعمل ايه 😂😂
نسمه بضحك…… مالك يا أسد عامل كدا ليه

 

أسد بغيظ……. اخوكي دا غاوي يجيب ليا شــ..ـلل مش كدا
نسمه ضحكت وراحت ليه وبا*ست خده
أسد بغيظ……… اد”لعي دلوقتي جايه تد”لعي دلوقتي لما حور معانا آمال الد”لع دا بيكون فين لما نكون لوحدينا
نسمه ضحكت ورحت جنب حور وخادتها ونامت
أسد فضل واقف باصص عليها وابتسم وراح نام في النص خاد حور ونسمه في أحضانه وناموا كلهم
سلمي….. مالك يا ماجد
ماجد بهدوء…… مفيش ايه منمتيش ليه
سلمي بابتسامة………. تقدر تقول إني مبسوطه
ماجد…… اقدر اسأل السبب

 

سلمي بابتسامة……. لإنك موجود في حياتي يا ماجد لإنك بجد السند والدعم ليا في الحياة دي أنا مش عارفه من غيرك كان هيحصل ليا ايه عارف لما عرفت باللي جدي عمله ليا قولت هو ليه ظلــ..ـمني بالشكل دا بس طلعت غلطانه جدي كان عارف مصلحتي فين عارف فين
ماجد…… فين
سلمي قربت من ماجد……. معاك أنا عرفت ان كل اللي كنت بحسه ناحيه فؤاد كانت مشاعر إعجاب حطتها تحت اسم الحب بس أنا محبتش فؤاد خالص ولا هحبه لأن قلبي خلاص اختار الشخص الصح والمره دي أنا متأكده من اختياري مليون في الميه عارف ليه
ماجد……. ليه
سلمي……….. لأن الشخص اللي حبيته هو اللي علمني معنى الحب الحب إنك تحس بالأمان مع الشخص اللي بتحبه وأنا محستش بكدا مع فؤاد الحب إنك تشوف

 

الدنيا بألوان غير اللي كنت بشوفها بيها وأنا مشوفتش كدا مع فؤاد الحب إن قلبك أو ما يشوف حبيبك تحسه انه خلاص من كتر الفرحه هيو*قف تحس ان اللحظة اللي شوفت فيها حبيبك الزمن وقف وخلاص الطبيعه والدنيا ابتسمت ليك عارف أنا حسيت بكل ده مع مين
ماجد بابتسامة أ*لم و صوت خلاه عادي…… مين
سلمي وهي بتبص في عيونه…… معاك إنت يا ماجد ونزلت على رجلها وطلعت علبه فيها دبله رجالي
سلمي بحب…….. يا حضرت المقدم ماجد الشرقاوي تقبل إنك تكون النص التاني ليا تقبل تكون أمير أحلامي الفارس اللي جاي على حصان أبيض اللي كنت بحلم بيه من صغري تقبل تكون المالك الوحيد لقلبي و لروحي واخلص بقى لان رجلي و*جعتني انت بتستحمل كدا الزاي
ماجد كان واقف مصدوم مش مصدق كل اللي بيحصل
ماجد بصدمة……. سلمي انتي كويسه

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top