رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

طفلة الأسد

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

انجي……. بادري جدا يا فؤاد طمني انت دلوقتي عامل ايه حاسس بايه دلوقتي
فؤاد بحب…… اني مرتاح جدا لدرجة كبيره لدرجه إني جعان
انجي…… تمام هقوم اجيب ليك الأكل وقامت وجات تقوم فؤاد شدها ليه لتسقط بين أحضانه
انجي بخجل……. انت انت
فؤاد وهو بيدفس وشه في رقبتها………… أنا ايه
انجي بخجل شديد………… انت مجر*وح
فؤاد وما زال على وضعه……….. الجر*ح اتعافى عارفه ليه

close

 

انجي بخجل…… ل ل ليه
فؤاد وهو بيبص في عيونها………. حبك داويني يا انجي، أنا بحبك يا انجي
انجي حست ان ضربات قلبها زادت و وشها بقى أحمر ودرت
انجي…… وأنا بحبك يا فؤاد
فؤاد بصلها بحب……… بجد يا انجي
انجي هزت راسها من كتر الخجل بمعنى ايوه وقامت بسرعة وطلعت جري تحت ضحكات فؤاد على تصرفها
فؤاد بضحك…….. بعشقك يا مجنونه
(انت صاحي من المخدر مالك كدا اتعدل شويه ياعم 😂😂😂😂)

 

محمود بغضب……. بتقول ايه الزاي عااايش
فوزي بخوف……. والله يا باشا دا اللي حصل
محمود بغضب….. غورررر من وشي دلوقتي، فوزي طلع جري على برا
محمود بغضب………. ليييييييييييه

يتبع…

 

 

 

 

أسد بصدمه وخوف……. نسمه لاااااااااااااااااا
شخص ضر*ب نسمه بالسكــ…ـــينة في بطنها لتسقط على الأرض غارقه في دما*ئها مغلقه عينها معلنه عن وفا*تها
أسد راح ليها وفضل ينادي عليها
أسد بدموع….. نسمه نسمه فوقي لا متسينيش لااااااا نسمه نسمه وأخذ يبكي
الكل اتجمع على صوت أسد العالي وانصدموا من منظر نسمه اللي غارقه في دما*ئها
أسد بص ليهم بس انصدم لاقي ورا كل واحد شخص وماسكين سكا*كين ود*بحوا الكل قدام عيون أسد حتى حور مسلمتش منهم
أسد بدموع وانهيار………. لاااااااااااااااااااا
ليظهر شخص من وسط الظلام ومن كان إلا محمود
محمود بضحك…… مالك يا أسد زعلان كدا ليه ايوه علشان عيلتك ما*توا يا خساره بجد الف خساره بالأول نسمه مراتك وبعدين عيلتك كلها في وقت واحد مش انا وعدتك واديني وفيت بوعدي بس اكيد انت مشتاق ليهم وانا هبعتك ليهم وأمر أحد رجالته يروح ويخــ…ـــلص على أسد
أسد كان واقف مكان متجمد مش قادر يتحرك كل نظره وتركيزه على نسمه وعيلته وفجأة لاقي اللي ضر*به بالسكــ…ــينة في قلبه ليسقت على الأرض معلنًا عن مو*ته وأخذ محمود يضحك بشر
نسمه لاااااااااااااااااا
استيقظ من نومه مخضوض بشده فكان هذا الكا*بوس مر*عب بشكل لا يصدق
نسمه بقلق…….. أسد انت كويس وراحت ليه

 

أسد كان عمال يصب عرق من على وشه، وشه كان أصفر بشده والصدمه باينه عليه والخوف كمان
نسمه بدأت تمسح العرق وتهديه
نسمه بحب…… أسد حبيبي اهدي كان كا*بوس
أسد شاف نسمه حضنها كأنه فعلا كان هيخسرها كان ضممها بشده لدرجه ان نسمه حست بالأ*لم
نسمه….. أسد انت كويس

 

 

أسد وما زال حضنها…….. اوعي تسبيني يا نسمه اوعك أنا مقدرش على بعادك في بعدك انا امو*ت
نسمه حطت راس أسد على رجليها وبدأت تمشي ايدها على راسه وتقرأ قرآن
أسد بدأ يهدي وعيونه راحت في النوم تاني بس كان ماسك ايد نسمه بتملك كأنها هتهرب منه وهو بيمنعها
محمود بغضب………….. فوزي
فوزي……. ايوه يا باشا
محمود……….. اسمع كويس عايزك تعرف ليا كل المعلومات عن الأسماء دي (فرح، انجي، حور)
فوزي……. أمرك يا باشا بس ممكن سؤال

 

محمود…… خير
فوزي…… حضرتك ناوي على ايه
محمود بشر…….. ناوي اخـ…ـلص علي الكل دفعه واحده بس في واحد لازم نخلـ..ــص منه الأول قبل أي حد
فوزي…… مين يا باشا
محمود بشر………. أسد الشرقاوي اسمع انسى اللي قولته انا عايزك تراقب كل تحركات أسد الشرقاوي أنا مش عايزه يغيب عن نظرك ولو ثانيه فاهم كل الأماكن اللي بيروحها عايز اعرفها
فوزي……. تمام يا باشا ومشي فوزي
محمود بشر………… علشان نمو*ت عيله الشرقاوي لازم نخلــ…ــص الأول من اللي بيحميها ومين اللي بيحميها أسد الدسوقي، احب ابلغك يا أسد إنك خلاص انتهيت

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top