رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

طفلة الأسد

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

معتز بهدوء…….. ايوه انت راجع على الساعة كام كدا
زين…………..علي الساعة ٨ بالليل كدا ليه
معتز….. تيجي بالسلامه وخلي بالك من نفسك يلا في رعايه الله وقفل معاه وراح لاسد
معتز…… أسد زين رن عليا وقال هيوصل على الساعة ٨ بالليل
أسد بهدوء……. ابعتوا حارس او اتنين علشان يحموه يا معتز أنا معنديش استعداد حد تاني يتأ*ذى

close

 

معتز…… تمام وحط ايده على كتف أسد
معتز…….. فؤاد هيكون بخير ان شاء الله
أسد عيونه خذلوه ودمع……. يا رب يا معتز
معتز…… اكيد آمال مين اللي هيقعد يستفز فرح
أسد بضحك رغم الحزن…… معاك حق دي الوحيد اللي يقدر ينرفز فرح

 

فرح من وراهم…….. سمعت حد بيجيب اسمي هااا مين
معتز………..كنا بنقول أن فؤاد الوحيد اللي بيقدر ينرفزك
فرح بضحكه وجع……….. هههه معاك حق دا بيخلي اعصابي تفور وسبحان الله معرفش اعمله حاجة خالص يقوم بس وانا هرد على كل مره حاول يستفزني بيها ه ه هحط في شرابه صرصار وفي العصير ملح و و هقص هدومه و و هشغل اغاني كتيره مش هخليه يعرف ينام ابن شكريه و و مقدرتش تكمل فدموعها فضحتها مراد راح وحضنها وفضل يهديها

 

الدكتور خرج بعد ساعة من عند فؤاد كانت نسمه فاقت وشكريه والكل اتجمع عليه
الدكتور بفرح…………… الأستاذ فؤاد اتعدى مرحلة الخــ..ـطر🥳🥳🥳🥳🥳 والحمدلله بقى بخير بس هو هيفضل في المستشفى لحد لما نطمن عليه بالكامل هو دلوقتي اتنقل لغرفه عاديه تقدروا تروحوا تشوفوه بس خمس دقايق
الكل كان فرحان لدرجه لا توصف كأن روحهم رجعت ليهم تاني والفرح قدرت تهزم الحزن وغلبته وسيطرت على الكل الكل عيونهم دمعت بس المرادي دموع الفرح لأن فؤاد بقى بخير
انجي كانت مش قادرة توقف الدموع كانت الفرحة كبيره لدرجة إنها حست ان قلبها هيو*قف
الشباب سجدوا وشكروا ربنا
حور بفرحه…… ماما ماما هو في ايه
انجي بدموع وفرحة…… مش انتي عايزه تشوفي بابا

 

حور بفرحة كبيره……… ايوه هو فين
انجي…… كلنا راحين ليه دلوقتي يلا
حور نزلت ومسكت ايد انجي وطلعت تجري بدور على فؤاد
الكل دخل لفؤاد اللي كان تحت تأثير البنج وبدأ يتكلم من غير وعي
فؤاد بنوم……… أسد تقيله ايده عايز اقــ…ــطعها
أسد بصله بصدمه وضحك والكل كمان
فؤاد بنوم…….. فرح ازحلقها على الأرض واضحك
فرح بمرح وضحك……. الواد يخطط الزاي يز*حلقني
فؤاد بنوم……. اجيب اخ لحور هجيب اخ لحور

 

انجي وشها بقى أحمر
حور بفرحة…… هاااااااااااي بابا هيجيب اخ ليا
الكل ضحك وفؤاد بدأ يفوق
فؤاد………. ايه دا أنا دخلت جهـ…ـــنم ولا ايه
(التأثير يا جماعة 😂 😂 😂 😂 😂)
فرح بضحك……… لا لسه بادري عليها لسه ما تز*حلقني وتقــ…ــطع ايد أسد وتجيب اخ لحور لضحك الكل
فؤاد بألم……. ااااه هو ايه اللي حصل وحور حور فين أنا عايز اشوفها
حور بفرحة……. بابا وطلعت على السرير وراحت حضنته

 

فؤاد بألم…… اااااااااااااه هو دا حضن الو*داع ولا ايه
فرح بضحك…… لا حضن الاستقبال ولا انت كنت عايز حضن تاني وضحكت
فؤاد بضحك…………..عرفاني انتي بقى
حور وما زلت حضنه فؤاد…… بابا انت كنت فين غيت عليا ليه
فؤاد بابتسامة……. معلشي يا حبيبتي أنا اتأخرت بس رجعت اهوت ومش هسيبك تاني
حور……. وعد
فؤاد بابتسامة…… وعد
الكل كان مبسوط برجعت فؤاد وإنه اتعدى مرحله الخــ…ـطر وبقي بخير الكل طلع ماعدا انجي فضلت مع فؤاد
فؤاد كان بيبصلها بحب واشتياق
فؤاد……….. الظاهر لسه بادري على اني اروح
انجي كانت مكسوفه من نظرات فؤاد

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top