رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

طفلة الأسد

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حل الصباح
في أوضة نسمه واسد
نسمه بدأت تفوق لاقت أسد قاعد قدامها ومبتسم
أسد بحب……. صباح الجمال دا كله ايه الجمال دا انتي عماله تحلوي اكتر من الاول ليه يا بت انتي هااا
نسمه بابتسامة…… صباح النور
أسد بابتسامة…… عامله ايه دلوقتي يا قلبي
نسمه افتكرت وعيونها دمعت
نسمه بأ*لم……. أسد هو هو لمسني
أسد بابتسامة…… ميقدرش يا روحي أنا وصلت بالوقت المناسب نسمه انسى كل اللي حصل يا روحي ثم جهزي نفسك لاني عامل ليكي مفاجأة جامده

close

 

نسمه بفرحة……. بجد يعني هو ملمسنيش
أسد بابتسامه…….. لا أنا بس اللي ليا الحق إني المسك وغمز ليها
نسمه غطت وشها من كتر الخجل
نسمه بخجل……. قليل الأ*دب ابعد كدا
ضحك أسد بشده من تلك الفتاه
أسد بضحك…….. طيب كله هيترد بس دلوقتي جهزي لنفسك للمفاجاة
نسمه…… مفاجأة ايه دي
أسد…… طالما اسمها مفاجأة يبقى هتعرفيها في الوقت المناسب يلا بقى قومي أنا هستناكي تحت يلا ونزل أسد تحت ونسمه جهزت نفسها ونزلت وراه

 

على الإفطار
الشرقاوي…… مالك يا حور زعلانه ليه كدا
حور بحزن…….. مفيش يا جدو
فؤاد بص ليها اتأكد إنها زعلانه منه قام وراح ليها وشالها وقعد مكانها وقعدها على رجليه
فؤاد بحب…….. حبيبت بابا لسه زعلانه منه
حور بصتله وعيونها كلها مليانه دموع وخوف منه
فؤاد…….أنا آسف يا حوري أنا البارح كنت زهقان و زعلتك
حور بصت ليه والدموع زادت في عيونها

 

فؤاد بحزن…….. مش هتسامحي بابا خالص يعني طب أنا هعمل اللي تطلبيه مني علشان تسامحيني
حور ببراءه………… اللي أنا عايزاه كله
فؤاد بابتسامه…………..ايوه اللي انتي عايزاه
حور بفرحة……… أنا عايزه اخ ليا
الكل انصدم من طلب حور المصدم
انجي وشها احمر بشده ومبقتش عارفه تخبي وشها فين
فرح بضحك…….. قابل مش انت اللي الشهامه اتحطت عليك هات ليها اخ بقى
فؤاد بتوتر…… حور حبيبتي ايه الطلب دا

 

حور بحزن……. كل صحابي عندهم خوات إلا أنا بيفضلوا يلعبوا معاهم ويجوا يحكوا ليا بس انا دلوقتي عايزه اخ
فؤاد بصدمة……. دلوقتي الزاي
حور بإصرار….. أنا عايزه اخ انا عايزه اخ مش انت قولت اللي انا عايزاه هتعمله انا دلوقتي عايزه اخ يا بابا.
فؤاد بصوت واطي……. ويا ريت ما قولت طب اعمل ايه دلوقتي وبص لانجي اللي بقت بتتهرب من نظراته ليها
أسد بضحك……. ايوه يا فؤاد وانا عايز حد يقولي يا عمي
مراد بضحك…… ايوه وانا كمان
الشرقاوي بضحك……. وأنا عايز حفيد تاني ليا يا فؤاد
فؤاد بصلهم كلهم بغيظ كبيره ورجع باص بحور

 

فؤاد بتوتر…….. طب متغيري الطلب دا يا حوري
حور بإصرار…… لا انا عايزه اخ واخت كمان
فؤاد بصدمة……. كمان، احمممممم حوري طب لما ترجعي من المدرسه هنبقى نكلم في الموضوع دا
حور بفرحة….يعني هتجيب ليا اخ يا بابا
الكل ضحك بشده من تلك الطفله الصغيره
فؤاد بتهرب….. حاضر بس لما أفضى يلا بقى علشان متتاخريش على مدرستك
حور با*ست خد فؤاد و انجي وطلعت على المدرسه
انجي بتوتر…… طب انا لازم امشي دلوقتي عن اذنكوا وطلعت جري على برا بس فؤاد طلع وراها
فؤاد…… انجي استنى

 

انجي…….. ايوه يا مستر
فؤاد……. انتي راحة فين ثم انا قولت بلاش مستر دي
انجي…….. راحة بيتي
فؤاد……. بس دا بيتك دلوقتي انا جوزك لو ناسيه
انجي….. لا مش ناسيه بس حضرتك الظاهر إنك نسيت إني أنا عندي اب ولازم يعرف اني اتجوزت وانا لحد دلوقتي مش عارفه هقول ليه الزاي على الموضوع دا و خصوصا اني كنت رافضه فكرت الجواز بس دلوقتي هخش عليه واقله بابا انا اتجوزت انا مش عارفه رد فعله هيكون الزاي
فؤاد بهدوء…… انتي مش هتروحي لوحدك أنا هاجي معاكي هنقله واحنا مع بعض بس دلوقتي خلينا نرجع للكل ثم اكمل بمرح
فؤاد بضحك……… وبعدين حور عايزه اخ انتي ايه رايك وغمز ليه

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top