رواية طفلة الأسد كاملة جميع الفصول

طفلة الأسد

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

انجي…….. عمو عمو مين وبصت لقته فؤاد ضحكت
حور نزلت وراحت ليه
حور…… عمو عمو
فؤاد…….. خير يا حبيبتي
حور…… بص أنا هقلك علي حاجة دلوقتي دول كام
فؤاد….. عشره
حور…… شيل منهم اتنين

close

 

فؤاد يتفضل……. تمانيه
حور…… حط عليهم أربعه
فؤاد….. بقوا ١٢
حور…… شيل سته يتفضل كام
فؤاد كان لسه هيرد بس بقى انجي بتمنعه وبتقوله انه يقول غلط هو مفهمش ليه بس عمل زي ما قالت

 

فؤاد……. يتفضل أربعه ولا سابعه ولا كام
حور بضحك…… حتى انت كمان طلعت فا*شل ههههههههه وطلعت تجري وبتقول بصوت عالي أنا شاطره أنا شاطره
فؤاد راح لانجي وهي حكت ليه كل اللي حصل وهو حب يخفف عن حور
فؤاد بضحك…….. بقى أنا فا*شل طب خدي هنا يا بت انتي وطلع يجري وراها بس بسرعة خفيفه وحور طلعت تجري وهي بتضحك ومبسوطه ونست زعلها
انجي بمرح……….. انتوا هتنسوني حور دا انا هعلقك تعالي هنا وطلعت تجري هي كمان ورا حور
واستمتعوا كلهم بالليله دي في اللعب والهزار وحور طلعت تنام مع انجي في الغرفه بتاعتها على ما الصبح يجي وتحاول انجي هي و فؤاد يلاقوا حل بخصوص

 

حور
في الصباح
الكل كان متجمع على الإفطار تحت
فؤاد كان بيحاول يتجا*هل نظرات سلمي اللي كانت بتصبها ليه
الشرقاوي…… سلمي حبيبتي عيونك مالها حمرا كدا ليه

 

سلمي وهي بتحاول تمنع دموعها
سلمي….. مفيش يا جدو يمكن لاني منمتش كفايه البارح
الشرقاوي فهم وسكت والكل رجع يأكل تاني
جرت عليه تلك الصغير المشاكسه
حور راحت وحضنت فؤاد وفؤاد أول ما شافها حضنها وابتسم
فؤاد بابتسامه…… صباح الجمال على ملكة الجمال عامله ايه يا حوري

 

 

حور بابتسامه…….. الحمد لله ماما انجي جابت ليا لبس حلو شوف وأخذت تلف وهي مبتسمه على دخلت انجي
انجي بابتسامه…… صباح الخير مستر جاسر
الشرقاوي بابتسامه……. صباح النور يا بنتي
انجي……. الاجتماع مع الوفد الأجنبي النهارده وبعد الاجتماع حضرتكم هتروحوا على موقع المشروع وبعدها هيكون معاد الغدا حضرتك انت ومستر أسد ومستر فؤاد ومستر زين ومستر مراد ومستر ماجد هتتغدوا مع الوفد وبعد الغدا هنبدأ نتناقش في الاتفاقيه

 

الشرقاوي بابتسامه….. تمام يا بنتي بجد انتي بارعة في شغلك ربنا يديكي الصحة والعافية يارب
انجي بابتسامة….. شكرا لحضرتك و وجهت كلامها لحور
انجي…… حور يلا بينا
حور مسكت في ايد فؤاد
حور…… وبابا هيجي معانا مش كدا وبصت لفؤاد
سلمي بصدمة…… بابا والكل انصدم زي سملي
فرح بصدمة…… بابا نهارك أسو*د انت امتى اتجوزت يا فؤاد لا وكمان خلفت و وجهت كلامها لحور وانتي عندك كام سنة يا شاطره

 

حور حطت ايدها في وسطها وبصت بفرح
حور…… وانتي مالك ملكيش فيه
فرح بصت ليها بصدمه وقامت ناحيتها وراحت ليها
فرح بغيظ……… بت احتر*مي نفسك
حور……… انتي متغا*ظه علشان أنا احلى منك مش كدا وطلعت لسانها ليها
فرح اتغاظت أكتر
فرح بغرور………. لا يا أختي أنا احلى
حور……. لا أنا أحلى

 

 

أسد بضحك…….. كله بحسابه وبعد عنها
الشرقاوي بضحك…….. مالك يا فرح
فرح بغيظ………. مفيش يا باشا
معتز بضحك…….. تعرف يا جدي حور دي أنا هجيب ليها كل اللي تتمناه والله
فرح اتغاظت أكتر ومسكت السكـــ…ــينة بايدها

 

معتز شافها بلع ريقه بصعوبه
معتز بتوتر………….. علشان اخفف عنها شويه أصلي حبيت برائتها دي
مراد بضحك……… جبان
معتز بهمس لمراد………. أديك شوفتها مسكت السكــ….ـــينه ايه كنت عايز تيجي وتد*بح الد*بيحة
مراد بضحك………. لا معاك حق

”رواية طفلة الأسد” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top